Nokia NL-woordenboek [geëffeeeeeddeedeeeddeedeeeddeede]

Edgar Groen

Per ongeluk kwam ik in het Nederlandse woordenboek in diverse nokia's (3210,
3310, 8210) een heel vreemd woord tegen. Probeer maar eens een berichtje te
tikken en daarbij "heee... [enz]" in te tikken. Blijf vervolgens net zo lang
op de "e" drukken tot de predictive text input er mee kapt...

Wie weet wat dit betekent? Of heeft er iemand bij nokia zitten prutsen?

;-)

Edgar

TBi

> Wie weet wat dit betekent? Of heeft er iemand bij nokia zitten prutsen?

Eh, ja, dat is duidelijk natuurlijk! ;-))
Geen id wat 't kan betekenen
Bestaan zulke lange woorden?

--
L8ers,
TBi

==============
in...@tbi2000.com
ICQ: 43134276
Fax: 020-8652955
==============

BIRKOFF

"TBi" <in...@tbi2000.com> schreef in bericht

> Bestaan zulke lange woorden?

Leuk woord voor Scrabble (woord van 32 tikt lekker aan) ;)

Rick van Leeuwen

"Edgar Groen" <edgar...@remove.this.yahoo.com> schreef in bericht

Panasonic GD92 doet precies 't zelfde...

M.Wielaert

"Rick van Leeuwen" <ri...@isvrij.nl> wrote in message

> Panasonic GD92 doet precies 't zelfde...

Dan ligt het dus aan T9, niet aan Nokia of Panasonic

MW

A.A. Verster-van Swinderen

M.Wielaert schreef ...

Kan je dit soort gedrochten op 1 of andere manier wissen?

AA

Knakworst

"M.Wielaert" <m.wie...@SPAMSICKchello.nl> schreef in bericht

De S35 kapt er anders na een paar tekens mee...

Stefan

Roel de Bruyn

"Knakworst" <knak...@yahoo.com> wrote in message

> De S35 kapt er anders na een paar tekens mee...

De S40 niet.
En dit gaat ook op voor andere 1e karakters, zoals [p][e][e][e][e] etc ..

Vreemd dat de S35 dat niet doet, T9 is toch een standaard? ;-)

Roel

TBi

> Leuk woord voor Scrabble (woord van 32 tikt lekker aan) ;)

Hehe ;-))
Heb je alleen geen letters meer over ;-)

TBi

> De S40 niet.
> En dit gaat ook op voor andere 1e karakters, zoals [p][e][e][e][e] etc ..
>
> Vreemd dat de S35 dat niet doet, T9 is toch een standaard? ;-)

Zijn er geen verschillende versies van T9 ofzo?

Henk de Tank

Sony J5 doet precies hetzelfde

M.M. Valk

De m35 i die stopt na een paar letters ook nog weer... Ik kan er dan nog wel
een woord als geeffecabcaabcaabcaabcaabbeefffe van maken als ik de andere
letters ook gebruik, maar ja dit
is natuurlijk ook een gewoon normaal allerdaags woord, enzo... :)

menne michel