Oude Hoorspelen (waar te vinden?)

Aanzicht

Wie weet waar ik hoorspelen (oa Paul van Vlaanderen) kan downloaden?
Bij voorbaat dank.

Waldo Centini

Aanzicht surprised us with

> Wie weet waar ik hoorspelen (oa Paul van Vlaanderen) kan downloaden?

Google op "hoorspel" levert je zo een paar hits op. Kijk ook in de binaries,
er is een binary groep met hoorspelen.

Zo heb ik een tig-tal "Biels & Co's" kunnen downloaden.....

--
Waldo

*** Is This A Dead Parrot I See Before Me ***
To respond through email remove removespam

StiLiWo

Onder "Hoorspelgids" Den Haag.
K.
http://home.wanadoo. nl/taalpodium

Christa

26 May 2004 00:44:41 -0700 tikte dan wel citeerde Aanzicht:

>Wie weet waar ik hoorspelen (oa Paul van Vlaanderen) kan downloaden?
>Bij voorbaat dank.

Downloaden? Je kunt cd's kopen.
http://www.hoorspelen.com/

Erg leuk om Sprong in het heelal weer eens terug te horen!

--
Toch is 'r kauw jonger

RA

"Aanzicht" <aanz...@ziplip.com> vraagt:

> Wie weet waar ik hoorspelen (oa Paul van Vlaanderen) kan downloaden?
Je bedoelt die serie, waarin Ina o.a. roept: "Waar ben je, Paul"?
Paul: "Hier ben ik! Ik zie je vaag, Ina"!

(Mopje in de jaren '60!)

--
Rotterdamse Aad

Peter Elderson

Christa schreef:

Christa kindje, ben je in orde?

Christa

Wed, 26 May 2004 21:28:00 +0200 tikte dan wel citeerde Peter Elderson:

>Christa kindje, ben je in orde?

Omdat ik downloaden iets verwerpelijks vind? Omdat ik graag betaal
voor wat ik in huis haal? Ja hoor. Prima in orde.

En Sprong in het heelal vond en vind ik nog altijd geweldig. Wij
zitten hier met een vriendin eens in de week tegenwoordig ademloos
hoorspelen te luisteren. De dvd-collectie krijgt nauwelijks meer
aandacht.

@fundum

www.hoorspel.de even (gratis) registreren en je krijgt ze allemaal.

Dr.Ruud

Toen ik @fundum kietelde, kwam er dit uit:
> Aanzicht:

> www.hoorspel.de even (gratis) registreren en je krijgt ze allemaal.

Niet allemaal, en niet in prettige kwaliteit. Toch?

--
Affijn, Ruud ` - ?
+ ` ? *

J. J. Lodder

RA <ri...@xs4all.nl> wrote:

> "Aanzicht" <aanz...@ziplip.com> vraagt:
> Je bedoelt die serie, waarin Ina o.a. roept: "Waar ben je, Paul"?
> Paul: "Hier ben ik! Ik zie je vaag, Ina"!

Pas op Paul! Daar komt een kogel aan!
Dank je Ina, ik doe een stap opzij.

Jan

wvp

"Aanzicht" <aanz...@ziplip.com> schreef in bericht
> Wie weet waar ik hoorspelen (oa Paul van Vlaanderen) kan downloaden?
> Bij voorbaat dank.

www.willemderidder.com

Merel van Speyk

Op vrijdag 28 mei 2004 om 10:52:43 UTC+2 schreef wvp:
Voor hoorspelen kan je naar de site:

https://hoorspel-forum.clubs.nl

Mvg.
Merel

Dirk T. Verbeek

Op 28-05-2021 om 08:54 schreef Merel van Speyk:
Ahh, daar hebben we 17 jaar geduldig op gewacht :)

Zo te zien is er weer een computer cursus waar mensen iets (te weinig)
leren over NNTP :)

Bakel

Een computercursus waar mensen leren over Usenet? Het zal zeker en
vast storm lopen!

Pancho Sanza

Scriobh Bakel:

>Een computercursus waar mensen leren over Usenet? Het zal zeker en
>vast storm lopen!

Usenet? Google Groups zal je bedoelen!

--
Pancho

Bakel

Useniet.

Dirk T. Verbeek

Op 28-05-2021 om 14:54 schreef Pancho Sanza:
Ja en een gmail (wegwerp) adres.
We zien ze hier regelmatig langs komen, met gmail adres en via google
groups reageren op heel oude berichten.
Ze komen ook nooit terug.
Daarom schat ik dat het een stukje van een opdracht uit een cursus is.

Bakel

"Dirk T. Verbeek" <dver...@xs4all.nl> wrote:

> Ja en een gmail (wegwerp) adres.

Ik heb al 25 jaar of zo een gmail-adres. Heel betrouwbaar, POP-baar,
niks mis mee. Dat Big Brother Google erachter zit, moet dan maar.
Kleine geitjes hou je toch.

> We zien ze hier regelmatig langs komen, met gmail adres en via google
> groups reageren op heel oude berichten.
> Ze komen ook nooit terug.
> Daarom schat ik dat het een stukje van een opdracht uit een cursus is.

Een cursus Nieuwsgroepen in 2021. En in de vervolgcursus leren ze over
rooksignalen.

N.N. Kleefgaren

Op 28-5-2021 om 13:55 schreef Bakel:
Kunt u ons meer vertellen over de uitbreiding van Schiphol?

--
'n Gannefrekel

---------------------------
Harry hol schon mal den Wagen.

Ralf Negennek

Dirk T. Verbeek <dver...@xs4all.nl> wrote:
Jarenlang teisterde een stel cursisten nl.test hiermee. "Kunt u mij
uitleggen wat het nut is van de uitbreiding van Schiphol?"

--
Ralf Negennek

Jan van den Broek

On 2021-06-03, Ralf Negennek <no_e...@invalid.invalid> wrote:

[gmail Hit & Run-Schnipp]

> Jarenlang teisterde een stel cursisten nl.test hiermee. "Kunt u mij
> uitleggen wat het nut is van de uitbreiding van Schiphol?"

Voor nl.test lijkt mij dat geen probleem, dan kun je killfile testen.

--
Jan v/d Broek
balg...@dds.nl

Willem Steunkous

Ralf Negennek wrote:
> Jarenlang teisterde een stel cursisten nl.test hiermee. "Kunt u mij
> uitleggen wat het nut is van de uitbreiding van Schiphol?"

Een zeer terechte vraag. Het teisteren gebeurde niet door cursisten,
maar door Schiphol en de vliegerij.

WS

Ralf Negennek

Jan van den Broek <balg...@dds.nl> wrote:
> On 2021-06-03, Ralf Negennek <no_e...@invalid.invalid> wrote:
>
> [gmail Hit & Run-Schnipp]

> Voor nl.test lijkt mij dat geen probleem, dan kun je killfile testen.

T waren steeds andere cursisten met andere adresjes. Zal wel een
schriftelijke cursus geweest zijn :)

--
Ralf Negennek

Ralf Negennek

Ik heb ze meerdere malen uitgebreid geantwoord, maar inhaken hadden ze ws.
pas in klas 4, en zover zijn ze nooit gekomen.

--
Ralf Negennek