Adriaanse

Gert Boer

Adriaanse, nog een reden om een grotere hekel aan Ajax te krijgen/hebben!

Pascal Kerkemeijer

Gert Boer wrote:

> Adriaanse, nog een reden om een grotere hekel aan Ajax te krijgen/hebben!

Ja, totaal mee eens, Co is iemand die mij de tenen doet krommen, hij is
arrogant in het kwadraat en denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden.
Was hij ook niet die vent die het zogenaamde kerstboomsysteem heeft
uitgevonden.
Ik wens ajax veel succes maar ik denk dat het met Co een grote
teleurstelling uitloopt!

pascal.

Gert Boer

We gaan weer lachen:

Intertoto 2000/01: Real Madrid - Ajax 4-0

Onze arme onkoninklijke godenzonen zullen helemaal naar Amsterdam moeten
lopen.

boompje

"Gert Boer" <bo...@adr.rotterdam.nl> wrote in message

> Adriaanse, nog een reden om een grotere hekel aan Ajax te krijgen/hebben!
correct! goed gesproken!
boompje

Pascal Kerkemeijer

boompje wrote:

> "Gert Boer" <bo...@adr.rotterdam.nl> wrote in message

> jongens, pleisters inslaan! maar goed, een tripje vanuit madrid is op zicH> goed: komen ze eindelijk eens vooruit! :)
> boompje

Een trip naar Madrid is dan gelijk het enig wat ze volgend jaar van
Europa te zien krijgen!

Pascal.

Martin Koolhoven

Pascal Kerkemeijer <p.kerk...@home.nl> wrote:

Co is iemand die mij de tenen doet krommen, hij is
> arrogant in het kwadraat en denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden.

Kortom, past perfect bij Ajax.

Martin Koolhoven (ziet het zitten)

Remove the first 'n' in kool...@xs4all.nl to e-mail me.

S Duck

>Ja, totaal mee eens, Co is iemand die mij de tenen doet krommen, hij is

>arrogant in het kwadraat en denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden.

Ooit gehoord van Amsterdamse bluf?

>Was hij ook niet die vent die het zogenaamde kerstboomsysteem heeft
>uitgevonden.

Dat was 'ie. En heeft daarmee Willem II de Champions League in
geloodst.

>Ik wens ajax veel succes maar ik denk dat het met Co een grote
>teleurstelling uitloopt!

Ik hoop alleen maar dat het vanaf volgend seizoen weer omhoog gaat.

Sander Duck

mik

Pascal Kerkemeijer <p.kerk...@home.nl> wrote

> hij is arrogant in het kwadraat en denkt dat hij het
> voetbal heeft uitgevonden.

ach, als je met een team als willem II voor ajax
en psv weet te eindigen, en dat nog met leuk
voetbal ook, dan mag je van mij een grote bek
hebben.

mik

Martin Jansen

Kan me niet herinneren dat Ajax daar ooit verloren heeft......(Groningen
trouwens ook niet......)

Martin.

Ton Spaan

En is er na menige afgang weer snel uitgeknikkert.
Hopelijk voor Ajax geen teken aan de wand.

S Duck <help...@ek-voetbal.nl> schreef in berichtnieuws
ciq1es4gj9svveoa3...@4ax.com...

krijgen/hebben!

Ton Spaan

Omhoog zal ongetwijfelt.
Veel lager kan het geloof ik niet.

Pascal Kerkemeijer

S Duck wrote:

> Ooit gehoord van Amsterdamse bluf?

Ja, maar wat heb je eraan als het bij bluf blijft. je kunt beter je
gezonde verstand gebruiken, iets minder hoog van de toren blazen en
vriend en vijand verbazen.

> Dat was 'ie. En heeft daarmee Willem II de Champions League in
> geloodst.

Volgens mij was dat kerstboomsysteem al ver voor zijn Willem twee tijd
en had die, op dat moment terechte, champions league deelname daar niets
mee te maken.

> Ik hoop alleen maar dat het vanaf volgend seizoen weer omhoog gaat.

Ja tot in de top van de kerstboom!
Pascal.

S Duck

>Ja, maar wat heb je eraan als het bij bluf blijft. je kunt beter je
>gezonde verstand gebruiken, iets minder hoog van de toren blazen en
>vriend en vijand verbazen.

Ajax heeft weer wat bluf nodig. Weer wat zelfvertrouwen, weer die
spirit van 'dit winnen we'. Onder Wouters was het meer zoiets van 'dit
moeten we niet verliezen'.

[uitvinder kerstboomsysteem]

>Volgens mij was dat kerstboomsysteem al ver voor zijn Willem twee tijd
>en had die, op dat moment terechte, champions league deelname daar niets
>mee te maken.

Tsk. Toen Co kwam, kwam het succes voor Willem II. Toeval? En was die
eerder club niet ADO?

>Ja tot in de top van de kerstboom!

<mik> precies. </mik>

Sander Duck

Icecream

Ach....zeiden we dat ook niet over Louis van Gaal, toen hij het roer overnam
van Beenhakker.
Dat was ook zo'n arogante kwal met zijn stale blik, zeiden ze....
Maar resultaat was er!!
Ik hou wel van die houding....

Pascal Kerkemeijer heeft geschreven in bericht
<38E0791B...@home.nl>...

> [...]

"Ton Spaan"

> En is er na menige afgang weer snel uitgeknikkert.
> Hopelijk voor Ajax geen teken aan de wand.

Leer quoten !

boompje

"Martin Jansen" <nospam_...@qit.nl> wrote in message
psv trouwens ook niet