Skatereizen

MSK_lennaert

Wie gaat er wel vaker op skatereis (bijv skate-a-round) en wat is de beste
trip ooit?
Ikzelf ben al in New York, Berlijn en Barcelona geweest.
Van 1-3 augustus ga ik naar Parijs. (wie gaat er mee?)
In het najaar ben ik aan het denken over Nice.

Wat mij betreft was New York echt te gek.
Wie weet er nog meer leuke trips? (en ja ik heb het boekje "Wereld op
wieltjes" al).

Is er al iemand ooit naar south beach Miami geweest om te skaten?
Groet,
Lennaert

de Skater

"MSK_lennaert" <lenn...@dolfijn.nl> schreef in bericht

> Wie gaat er wel vaker op skatereis (bijv skate-a-round) en wat is de beste
> trip ooit?

Hallo Lennaert,

Heb zelf ook enkele zeer positieve ervaringen met Skate-A-Round. Parijs is
natuurlijk een must, maar Denemarken was ook geweldig. Vooral de dag erna,
samen met veel Denen op het Radhusplats Italie - Denemarken zien, en dan
's-avonds ook nog Nederland - Tjechie. Een geweldige trip.

Maar de mooiste skate reis die ik inmiddels al drie keer heb gemaakt is nog
altijd de HR-Inline. Vijf dagen met een man of 800 skaten door het
heuvelachtige Hessen, een beetje te vergelijken met Nightskaten, maar dan
overdag en met heuvels. Nou ja heuvels, vorig jaar waren het echt bergen.
Berg op is zwaar maar de beloning komt vanzelf bij de afdaling. En dan
's-avonds natuurlijk veel feesten.

Dit jaar ben ik niet van de partij, maar heb nu al heel erg veel spijt dat
ik me niet aangemeld heb. Vooral als ik naar de videoband kijk krijg ik hele
erge spijt.

Groeten

John

Mirella

On Fri, 13 Jun 2003 11:27:54 +0200, "MSK_lennaert" <lenn...@dolfijn.nl>
wrote:

Nee, maar toen ik in Los Angeles was, had ik spijt dat ik geen tijd had
om te skaten daar. Lekker langs het strand, waar volgens mij kilometers
gladde ondergrond lopen.
Volgende keer neem ik skates mee en trek ik er meer tijd voor uit.

groetjes,
Mirella :)

--
<http://pearljam.start4all.com> (International)<http://pearljam.startkabel.nl> (Nederlands)

Anton

> Maar de mooiste skate reis die ik inmiddels al drie keer heb gemaakt is
nog
> altijd de HR-Inline.

Kan je misschien verwijzen naar een site hiervan?

Mvg
Anton

de Skater

http://www.obstandfriends.de/HRinline2003-start.html

Op hun site staat nog een aanmeldings formulier. Maar het is wel zo dat ze
maar een maximaal aantal skaters mogen toelaten ivm hun vergunningen en dat
ze anders de wegen te lang moeten vrijhouden (wat door de politie wordt
gedaan).

Vorige jaren was de tour steeds in juni, waardoor volgens mij het maximum
aantal deelnemers van 800 niet was bereikt, dit jaar is het in juli waardoor
de animo wellicht groter is. Dit jaar moet je ook je geld vooraf overmaken,
dus ze verwachten er veel van.

Ik hoor graag of het je gelukt is om nog in te schrijven.

Groeten

John

"Anton" <nos...@inmyplemplem.com> schreef in bericht

de Skater

PS, neem de waarschuwing van de organisatie serieus.

Diese Tour ist für Anfänger nicht geeignet!!!

Deze tour is voor beginners niet geschikt. Vanwege de vele afdalingen is het
beslist noodzakelijk dat je goed kunt remmen.

JOHN

"de Skater" <in...@deskater.nl> schreef in bericht

de Skater

Nu ik toch reclame aan het maken ben, misschien is dit een leuke site
http://www.tns-goes.de/

Twee jaar geleden heb ik ze geholpen bij het verkennen van de eerste route
langs het ijsselmeer. Maar ze hebben nog meer reizen, o.a. naar Mallorca en
de 24 uurs van Le Mans en ik geloof ook Luxor. Let wel, het is (ook) een
Duitse organisatie, dus je zal waarschijnlijk met voornamelijk Duitse
skaters reizen. Maar die spreken tegenwoordig ook heel goed Engels en....zij
hebben helemaal geen vooroordeel tegen Nederlanders.

Groeten

John

"MSK_lennaert" <lenn...@dolfijn.nl> schreef in bericht

JanF

Ik ben met ze meegeweest naar Luxor, ik heb de marathon met ze gedaan.

Je kunt foto's op m'n site bekijken http://feijes.com .
Verder zijn ze vorig weekeinde hier geweest om door Nederland te rollen.
Errug gezellig.

In augustus gaan ze naar St. Gallen voor de 111 km aldaar. Ik denk er sterk
over mee om mee te gaan.

Groetjes,

JanF

"de Skater" <in...@deskater.nl> wrote in message