wat zijn de beste duik scholen in hurghada

1 view

ray geus

wie kan mij vertellen wat de meest betrouwbare duikschool is in hurgada ?
bvd ray

Richard van Es

ray geus wrote:

> wie kan mij vertellen wat de meest betrouwbare duikschool is in hurgada ?
> bvd ray

Ray, wij hebben zeer goede ervaringen bij Divers International. Zij zitten
bij het Hilton Plaza Hotel.

H.Gr.
Richard

Amke

Mijn neef en ik hebben afgelopen september gedoken met aquanaut, geboekt via
internet, nederlands/duits echtpaar leidt de zaak, waren zeer tevreden!

veel plezier, Amke

J. Janssen / N. Hannessen

Ik heb erg goede ervaringen met Easy Divers, te vinden in de Three Corner
Village, (onder andere) Nederlandstalig, en met The Pirates, te vinden in
het Alladin Beach Resort...

Vooral de eerste is zeer de moeite waard; rustig, niet te groot hotel zonder
alle toeters en bellen, en in het oude centrum van de stad (dicht bij de
peanut-bar...)

In ieder geval, heel erg veel plezier en laat weten wat de bevindingen
waren!

Jeroen

"Amke" <Am.A...@wxs.nl> schreef in bericht

Ben van Gelder

emperor diving, zit in het Hilton van Hurgada.
e-mail: emp...@intouch.com
Goe' materiaal (ook Nederlandstalig) goede boten en bovenal VEILIG ! (spreek
uit eigen ervaring).

ray geus <mulde...@hetnet.nl> schreef in berichtnieuws
uKOnoKih$GA.272@net003s...