Re: Marokkanen terroriseren Zaltbommel

Willem-Jan Markerink

"Cees Camphuis" <ceesca...@xhome.nl> wrote in
news:e1478$4b5a81ad$c340455d$46...@news.prolocation.net:

> [...]
> overlast is afgelopen week zo ge�scaleerd dat de burgemeester onder
> volledige politiebewaking staat.
> De vlam sloeg in de pan nadat enkele vrouwelijke agenten twee
> winkeldieven die zich in het buurthuis 'Philipsschool' hadden
> verscholen, probeerden te arresteren. Hierbij werden zij volgens
> burgemeester Albert van den Bosch met zulk schandalig verbaal geweld
> bejegend dat besloten werd het hele pand te ontruimen.
> Dit resulteerde in rellen, waarbij de burgemeester zo werd
> bedreigd
> dat hij nu 24 uur per dag wordt bewaakt.

Waarom doet die man niet gewoon aangifte, net zoals die verplegers zouden
moeten doen?

> "Onderduiken zal ik niet, ik buig niet", zei burgemeester Albert
> van
> den Bosch stellig. "Maar goed, ik heb wel twee kleine kinderen."

Die verplegers nooit?

> De burgemeester stelt dat er al enkele jaren zeer veel narigheid
> is
> met de groep van jongeren tussen de tien en vijfentwintig jaar.

Ik stel dat de burgemeester verantwoordelijk is voor jaren narigheid.

> "We
> steken hier al tijden veel geld en energie in

Reeds doorgegeven als update van "Binnen zonder kloppen"?

> door ook achter hun
> voordeuren te kijken. Niet uit softigheid hoor, want we pakken ze ook
> echt keihard aan. We zijn er de afgelopen tijd juist strakker op gaan
> zitten.

Na jaren nietsdoen.

> En dat bevalt ze nu niet."

Als je ze jaren hun gang laat gaan krijg je dat.

> Dat het niet gering is wat de groep uitspookt, blijkt na een rondgang
> door het centrum van het vestingstadje. "Vrouwen worden hier na een
> avondje winkelen uit hun auto getrokken. Soms worden hun kleren kapot
> gescheurd", zegt een van bewoners. "Ruiten sneuvelen dagelijks. De
> parkeerplaats is onveilig.

Flitsbrigade zal het wel heel druk hebben, uitsluitend elders in Zaltbommel.

> Het is constant hommeles hier." Enkele
> winkeliers durven uit angst geen koopavonden meer te draaien.
> Dit beeld wordt door de burgemeester Van den Bosch ook
> niet
> onder stoelen of banken gestoken. "We hebben veel last van intimidatie
> en criminaliteit, waarbij inderdaad vrouwen vaak het slachtoffer zijn
> van scheldpartijen. De tolerantiegrens is bereikt", zucht Van den Bosch.

Na enige jaren.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

Willem-Jan Markerink

> [...]

> marokkanenterreur leiden "moet je er maar aan wennen" en als de
> VVD-burgemeester er vlak voor de verkiezingen zelf last van krijgt is

Misschien handig om aandelen te kopen in fabrikanten van wegversperringen?

iznogood

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht

Kan je beter aandelenkopen in fabrieken die lichte donkere kleding maken die
kogelwerend is, fabrieken die zeer snelle auto's maken die ook licht
gepanserd zijn en in wapens. Want als er een ding is wat doodseskaders veel
gebruiken dan zijn het deze zaken wel en zo als het hier nu toe gaat zul je
zien dat het moment dat die de grond uit komen niet ver weg meer is.

P.

On 23 Jan 2010 06:13:11 GMT, "Willem-Jan Markerink"
<w.j.ma...@a1.nl> wrote:

>Waarom doet die man niet gewoon aangifte, net zoals die verplegers zouden
>moeten doen?

Durven ze niet. Dan rijdt de volgende dag een groep maroc je huis
binne, worden brandbommen gegooid etc etc. Misdaad loont.

>"Maar goed, ik heb wel twee kleine kinderen."

Dus de crimineel laat je winnen.

P.

Willem-Jan Markerink

"Maarten" <onge...@tip.nl> wrote in news:4b5b084f$0$2175$703f8584
@news.kpn.nl:

> "Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht

> [knip]
> Weer een moeilijke puzzel, Willem-Jan, maar ik heb het antwoord.
> Het woordje *auto* staat inderdaad in het bericht. Bijna onderaan:

> En *daarom* hoort dit bericht dus in nl.auto thuis.
> Heb ik gewonnen? ;-)
>
> Maarten

Jammer dat je mijn compliment aan de Zaltbommelse flitsbrigade hebt geknipt.

Spook van Rook

Willem-Jan Markerink wrote:

> "Maarten" <onge...@tip.nl> wrote in news:4b5b084f$0$2175$703f8584
> @news.kpn.nl:

> Jammer dat je mijn compliment aan de Zaltbommelse flitsbrigade hebt geknipt.

Niks geknipt. Hij heeft die Zurebommels gewoon opgewreten. Toch wel een schande
hoor. Gelukkig zijn ze in Den Haag bezig met een wet die dat tegenwoordig
verbiedt op straffe van een flinke schadevergoeding. Laat ze maar bloeden hoor.
En als ik jouw zou ik ook eigen stukjes wegknippen en dan iemand anders de
schuld geven. Dan wordt je net zo rijk als een hahahaitiaan.

--
gruweltjes
Sp(oo)k van Rook

Willem-Jan Markerink

Spook van Rook <spoo...@xs4all.nl> wrote in

Voordeel is wel dat het daar tot nu toe te droog is om spuiten #11 modder
te laten produceren.

Spook van Rook

Willem-Jan Markerink wrote:

Kan jij niet even een voodooregendans uitvoeren?

Willem-Jan Markerink

Spook van Rook <spoo...@xs4all.nl> wrote in news:4B5B6286.DD6557A9
@xs4all.nl:

In een regendruppel is het merakels lastig prikken met een naald.

Dan beter een hooiberg.

Lanoo

On 23 jan, 16:07, P. <dit3_werkt_ook_n...@hotmail.com> wrote:

> Durven ze niet. Dan rijdt de volgende dag een groep maroc je huis
> binne, worden brandbommen gegooid etc etc. Misdaad loont.

> Dus de crimineel laat je winnen.
>
> P.

Beste,

Laten de kaaskoppen een voorbeeld aan de Molukkers nemen, maar dan
moet er wel een martiale instelling aan ten grondslag liggen en die
missen wij nu ten enemale!
Wij laten (nog) met ons sollen, dat zal niet lang meer duren. Ik heb
dingen gehoord, goed nieuws voor de ''orang belanda'', slecht nieuws
voor de mohamedanen, insja-allah!

Lanoo

Spook van Rook

Willem-Jan Markerink wrote:

Regendans is oerwets. Prikken is ouderwets. Gewoon chemicali�n strooien net als
die chinezen doen. Voel je al nattigheid? Dan heb je het in je broek gedaan...

Willem-Jan Markerink

Spook van Rook <spoo...@xs4all.nl> wrote in

Vodoo-prikken is heel hip.

Zelfs de westerse medische wetenschap gelooft nu in zombies, want die
beweren steevast dat mensen nooit zo lang onder het puin kunnen
overleven....:))