Jeugdherbergen in Engeland?!

Sander

Hallo

Ivm de vakantie aan Engeland van de zomer, ben ik op zoek naar
jeugdherbergen. Wie weet er leuke jeugdherbergen of een site waar ik meer
informatie kan vinden over jeugdherbergen?

Sander

Iwan Oprins

to Sander

Kijk op de site:
http://home.concepts.nl/~oprins/jh.html

De YHA (jeugdherberg-organisatie van Engeland/Wales) heeft
een eigen site en de link er naar toe staat op bovenstaande
internetpagina.

Iwan

Martien van Wanrooij

On Mon, 1 Jun 1998 15:41:13 +0200, "Sander" <woo...@usa.net> wrote:

> [...]
>jeugdherbergen. Wie weet er leuke jeugdherbergen of een site waar ik meer
>informatie kan vinden over jeugdherbergen?

Ik ben net terug van een vijfdaagse reis door Engeland en ik heb drie
jeugdherbergen bezocht: Cardiff, Penzance en Canterbury. In alle drie
de jeugdherbergen een zeer gezellige sfeer, niet al te grote
slaapzalen, goed eten en vriendelijk personeel. Overal hadden ze ook
een "members kitchen" waar pannen, potten en van alles en nog wat
klaarstaat zodat je je eigen potje kunt koken. Sinds vorig jaar ben ik
na een tussenperiode van 20 jaar weer gebruik aan het maken van
jeugdherbergen tijdens mijn vakanties en het bevalt me eigenlijk
prima.
Mail maar even als je nog concretere informatie nodig hebt, alleen...
ik zit nu, 11 juni, midden in mijn zomervakantie en ben aan het
"interrailen" met af en toe een tussenstop thuis, dus ik ben niet
altijd heel snel bereikbaar.
Martien.

Edgar Kooter

Hoi Martien,

probeer het eens op de volgende pagina, met alle hostels in Engeland:
http://www.yha-england-wales.org.uk/hostels/index.html

groetjes en veel plezier,
Edgar

Leonard Fintelman