Tips goedkoop vliegreisje (1 week)

Mathieu

Hoi iedereen,

Begin mei ben ik van plan een reisje te maken... ik zou wel met het
vliegtuig willen gaan en ongeveer een weekje blijven (5 à 7 dagen). Nu weet
ik nog niet waarheen ik zou gaan... 't is eigenlijk om er eens uit te zijn,
mij eens te ontspannen.
Nu, ik ben een 18-jarige student, dus heel veel geld heb ik niet (max.
35.000 BEF of 1800 gulden, maar dat is al vrij veel). Eens ter plekke, zou
ik ook in een hotel willen logeren, dus niet met de tent ofzo.

Weet iemand een leuke bestemming, waar ik alleen heen kan? Ik had al gedacht
aan Italië, ergens tussen de bergen, of Spanje, mag gerust zelfs iets
tropischer zijn!

Ik zou altijd al eens de USA willen bezoeken... misschien ook tips?

Ik weet het, heel gespecifieerd is het ook niet, maar misschien toch mensen
die me tips kunnen geven?

Al bedankt!

Mathieu
mat...@tijd.com

Thur

"Mathieu" <math...@SPAMtijd.com> wrote ...

> [...]
> ik ook in een hotel willen logeren, dus niet met de tent ofzo.
> Ik zou altijd al eens de USA willen bezoeken... misschien ook tips?

Retourtje NY? +/- 600-650 GLD
Overnachten in goedkoop youth hostel? à 25-30 U$D?
http://www.elmar.nl http://www.vliegreizen.nl http://reizen.pagina.nl ?
Greetz,

*just a thought*

Carlos

Kijk eens bij www.airstop.be
USA is dezer dagen niet meer zo goedkoop!
of probeer eens een "Last-Call", U gaat gewoon naar de luchthaven, en doe
navraag bij enkele maatschapijen of er nog plaatsen vrij zijn naar om het
even welke bestemming...je kent je bestemming dus maar een uurtje voor
vertrek. spannend en vol verassingen...Hotels vind je overal (in het
laag-seizoen)...enkel wat dollars en een internationaal paspoort op zak en
vertrekken maar...
In Zaventem is er hiervoor zelfs een speciaal loket, zo zat ik vorige winter
in Athene voor Fl 150 en het jaar ervoor in Cuba voor nog geen 500 gulden...

"Thur" <th...@wanadooNOSPAM.nl> schreef in bericht

> "Mathieu" <math...@SPAMtijd.com> wrote ...
> zou
>
> Retourtje NY? +/- 600-650 GLD

> Overnachten in goedkoop youth hostel? ą 25-30 U$D?

Rennies

On Wed, 28 Mar 2001 21:45:55 +0200, "Mathieu" <math...@SPAMtijd.com>
wrote:
Hoi matheu, ik zou je Turkye aanraden....

vliegen rond de 600.-, ik zou je een kust plaats zoals antalya
aanraden...goede uitvals basis om de omgeving te verkennen...

en gewoon met een goede reisgids (lonely planet?) onder je arm lekker
op de bonnefooi los in hotelletjes en pensionnetjes slapen...mischien
voor rond de 2 tientjes per nacht heb je onderdak...en je kunt heel
makkelijk van de ene plaats naar de andere reizen...uitstekend
openbaar vervoers systeem..en spotgoedkoop

Vriendelijke mensen en erg goedkoop....

en, het is een prachtig, vruchtbaar land ...aan zee is het aan de
zuid/zuid-west kust goed toeven...

groet & veel plezier
Rick.

Neik

On Wed, 28 Mar 2001 21:45:55 +0200, "Mathieu" <math...@SPAMtijd.com>
wrote:

Ik (18 jaar) ga in mei een weekje alleen naar NY en logeer in een
hostel(hostelling international NY) voor 31$ per nacht.

De vlucht heb ik via singapore air geboekt en kost zon 900 incl. alle
belastingen en verzekeringen.

Ik denk dat je met 2000 gulden dan net genoeg hebt als je niet te wild
doet.

Niels

Jan

Vraag het eens aan Geert, die houdt wel van een goedkoop vliegreisje is een
zuinige Hollander die graag een goed en gedegen antwoord voor je heeft.
Wil er ook nog wel eens inhoudelijk op in gaan.
Is fijn dan weten we gelijk hoe de hotelkamerlampjes eruit zien.

Persoonlijk zou ik tegen je willen zeggen: Kijk eens op de internetsite van
http://lastminute.pagina.nl
Zou toch moeten lukken denk zelfs dat je voor dat bedrag zelfs meer dagen
weg kan.

Dit niet tegen Geert vertellen hoor. Op deze site staan wel erg zuinige
aanbiedingen.

Jan

"Mathieu" <math...@SPAMtijd.com> schreef in bericht

Jan

> [...]

> Hoi iedereen,
>
>Begin mei ben ik van plan een reisje te maken... ik zou wel met het

vliegtuig willen gaan en ongeveer een weekje blijven (5 ą 7 dagen). Nu

> [...]
ik ook in een hotel willen logeren, dus niet met de tent ofzo.
> Weet iemand een leuke bestemming, waar ik alleen heen kan? Ik had al

gedacht aan Italiė, ergens tussen de bergen, of Spanje, mag gerust zelfs

fam.v.'t veld

"Mathieu" <math...@SPAMtijd.com> schreef in bericht

news.a2000.nl

Ik en mijn vriend zijn vorig jaar naar Rhodos geweest voor een prikkie. Ik
was getipt over goedkope tickets bij Holidayland (zie www.holidayland.nl
voor adressen). Zij hebben ook een vestiging op Schiphol (tel. 020-4466344).
Ze hebben mij toen een lijst gefaxt van tickets dieeen kleine week van te
voren nog beschikbaar waren voor ongeveer 300 gulden (met tax en de hele
rambam komt het op zo'n 330 gulden). Met bestemmingen zoals Spanje, Turkije,
Griekenland, Italie. Ik heb net even gebeld of ze dat nog steeds hebben en
inderdaad.
Momenteel is het een beetje rustig met aanbiedingen, maar als het seizoen
weer begint heb je genoeg keuze.
Ze hebben ook wel lastminutereizen met accomodatie. Die bieden ze ook aan op
teletekst RTL4 text pagina 529, SBS6 en NET5 text pagina 514.
Mocht je naar iets op zoek zijn buiten Europa kun je ook bij hun terecht.

Lijkt me dat je hier wel iets zou kunnen vinden. Veel succes!

Groetjes,

Sandra