telefoonnummer NS vanuit het buitenland.

Fer

Ik wil de NS graag bellen vanuit Duitsland. Dan werkt het 900 nummer
namelijk niet.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt,
Fer

Steven van Uitert

Fer schreef:
Volgens vraagalex.nl

0900-nummer: 0900 20 21 163 (0,10 cpm)
Alternatief nummer: 030 235 4000

Ateven

Rian van der Borgt

On Mon, 17 Mar 2008 14:04:21 +0100, Steven van Uitert wrote:

>Volgens vraagalex.nl
>
> 0900-nummer: 0900 20 21 163 (0,10 cpm)
>Alternatief nummer: 030 235 4000

NS Internationaal (0900-9296) kun je wel vanuit het buitenland bellen.
En de klantenservice van NS Internationaal ook (030-235 44 80).

Voor andere nummers gebruik ik meestal het algemene nummer van het
hoofdkantoor. De telefonist verbindt je zonder problemen door. Ik zie
dat dat nummer nu 088 6712000 geworden is, maar dat lijkt vanuit het
buitenland ook bereikbaar.

Groetjes,

Rian

--
Rian van der Borgt, Leuven.
e-mail: rvdb...@evonet.be www: http://www.evonet.be/~rvdborgt/

Rens Kempen

"Rian van der Borgt" <rvdb...@evonet.be> schreef in bericht

> [...]
> hoofdkantoor. De telefonist verbindt je zonder problemen door. Ik zie
> dat dat nummer nu 088 6712000 geworden is, maar dat lijkt vanuit het

088-nummers worden uitgegeven aan grote instellingen of bedrijven. Voor
Voip-telefonie onder andere. In sommige gevallen valt bellen naar 08-nummers
niet binnen je mobiele belbundel (als 0800-), maar dat is in het buitenland
toch al vaak niet zo. Verder is het een gewoon telefoonnummer.