HTTP://SCANNER.PAGINA.NL

Bommeltje

De scanner startpagina is weer geupdate met wat nieuwe links.
Onlangs toegevoegd 'n prikbord voor al Uw vraag en aanbodwensen,
alsook voor al Uw vragen of discussies op het gebied van scanner-
luisteren en alles wat daar mee samenhangt.

http://scanner.pagina.nl

Mvg, Peter van Bommel
E-mail: bomm...@tref.nl ICQ: #15915751
Peter's Scanner Page: http://leden.tref.nl/~bommeltje/
Startpagina Nederland: http://scanner.pagina.nl
Intern. startpagina: http://radioscanner.start4all.com
E-mail startpagina's: sca...@pagina.nl

Rolf Pieters

Hey Peter,

Kritisch vraagje mijnerzijds....
Wat voegt het toe aan deze nieuwsgroep?

Bommeltje

Hey die Rolf,

Het prikbord op de startpagina is er niet opgezet om 'onze' nieuwsgroep te
ondermijnen.
Ik zou in dat geval immers niet linken naar diverse nieuwsgroepen waaronder
deze.

Ik denk wél dat het voor scannerluisteraars reuze handig kan zijn om hun
vragen direct
beantwoord te zien vanaf de pagina, waarmee ze hun browser (kunnen) laten
opstarten.

Als het prikbord niet het beoogde succes oplevert, heb ik er geen moeite mee
om de
link er zonder pardon vanaf te gooien. Wordt er echter gebruik van gemaakt,
dan laat
ik hem gewoon staan.

Probeer het anders gewoon eens: http://scanner.pagina.nl

Mvg, Peter van Bommel
sca...@pagina.nl

Webmaster.Scan

Hoi Rolf,
Een nieuwsgroep heeft het doel elkaar informatie te verschaffen betreffende
elke nieuwe ontwikkeling die ten gunste komt aan de betreffende
belangstellenden in die nieuwsgroep. Peter van Bommel zit tot laat in de
nacht te werken aan allerlei dingen om scannerluisteraars van dienst te zijn
en zijn scannerpagina.nl is een staaltje van zeer goede kwailteit waar hij
vele scannerliefhebbers een zeer groot plezier mee doet.
Groeten,
Piet.

Rolf Pieters <r...@casema.REMOVE.net> schreef in berichtnieuws
37d14346$0$18...@reader2.casema.net...

NamReh

Hier sluit ik me bij aan.
Groeten
--
nam...@zeelandnet.nl

Webmaster.Scan <pjca...@zeelandnet.nl> schreef in bericht
news:37d1849f$0$11...@news2.zeelandnet.nl ...

Rolf Pieters

Dag Piet en Namreh...
Ik trek de kwaliteit van Peter's scanner.pagina niet in twijfel hoor,
integendeel. Het groeit met de week!
Als ik die indruk wekte, kwam ik niet goed over.
De kwaliteit van welk product dan ook, kan alleen maar toenemen als er ook
af en toe ook eens kritisch naar gekeken wordt. Ik denk dat *dat* ook
mogelijk moet zijn. In dat licht kwam mijn vraag op.
Niet meer niet minder.

Weer gerust gesteld? :-)

Webmaster.Scan

Natuurlijk ben ik weer gerustgesteld Rolf !

Rolf Pieters <r...@casema.REMOVE.net> schreef in berichtnieuws

37d19584$0$18...@reader2.casema.net...