+ Iemand bedreigen met kogel- of poederbrief is toch terrorisme ? +

+ Dagoberth +

Volgens Wilders selectieve PVV verontwaardiging, is iemand bedreigen met een
bijl, een knieschot of een plens zoutzuur, etc. echter maar gewoon
baldadigheid.

Wij, Wilders van de PVV gedogen, dat deze mensen een tweede kans moeten
krijgen om alsnog hun " politieke " werk te doen.

Ondertussen is de Wilders aanhang ( WA ) druk doende om alle huidige
openbaarheids commotie rond Wilders Gangsters te kunnen herleiden tot een
vermeend binnenlands links vijand beeld complot. In dienst van de
buitenlands verbeelde ultime vijand van Israel en splinter in het oog van de
enige en ware God.

Verdeel en heers is het politieke waan motto, dat eerst verheerlijkt en
nadien, als plaag het eigen volk ongenadig zal geselen

+ Dagoberth +

Oeps, de Anti Christ heeft uitgesproken fake aureool geblondeerd haar. En
als hij concreet aangegeen zijn bek opendoet, slaat hij rechts gedreven
draken taal uit. Die oude Armargeddon voorspelling toch.

TheSnake

"+ Dagoberth +" <+Dagob...@wxl.nl> schreef in bericht

> Volgens Wilders selectieve PVV verontwaardiging, is iemand bedreigen met
> een bijl, een knieschot of een plens zoutzuur, etc. echter maar gewoon
> baldadigheid.

En zelfs dàt niet als het Marokkaans crimineel importtuig is :-))

Ruut66

On Nov 17, 8:02 pm, "+ Dagoberth +" <+Dagober...@wxl.nl> wrote:
> Volgens Wilders selectieve PVV verontwaardiging, is iemand bedreigen met een
> bijl, een knieschot of een plens zoutzuur, etc. echter maar gewoon
> baldadigheid.

Nou dat zie je fout. Dat is wat de PVV aanhang zo wil. Het smoesje is
baldadigheid maar PVV-ers hebben gewoon het recht om dat te doen. Snap
je wel?

> Wij, Wilders van de PVV gedogen, dat deze mensen een tweede kans moeten
> krijgen om alsnog hun " politieke " werk te doen.

Ja kom zeg. Als Wilders die eikels had weggestuurd hadden we
verkiezingen gehad.

> [...]
> vermeend binnenlands links vijand beeld complot. In dienst van de
> buitenlands verbeelde ultime vijand van Israel en splinter in het oog van de

Nou nee hoor. Het is simpel. De Mossad heeft het gehad met Geert.
Nethanyahu wil thee drinken met de westbank Palestijnen omdat anders
Obama aan de bewapeningsrem trekt en Geertje met zijn idiote Russisch-
joodse Westbank zionisme loopt hem in de weg.

> Verdeel en heers is het politieke waan motto, dat eerst verheerlijkt en
> nadien, als plaag het eigen volk ongenadig zal geselen

Nou heeft het niks met een gezellige landelijke SM beweging te
maken...

> Oeps, de Anti Christ heeft uitgesproken fake aureool geblondeerd haar. En
> als hij concreet aangegeen zijn bek opendoet, slaat hij rechts gedreven
> draken taal uit. Die oude Armargeddon voorspelling toch.

Heb je nog een uitleg? Ik snap er niks van.

Peter Johnson

On Wed, 17 Nov 2010 12:27:42 -0800, Ruut66 wrote:

> Nou dat zie je fout. Dat is wat de PVV aanhang zo wil. Het smoesje is
> baldadigheid maar PVV-ers hebben gewoon het recht om dat te doen. Snap
> je wel?

Ja, het lijkt wel religie!
Regels voor iedereen en uitzonderingen voor zichzelf!

Vroeger speelde voor de schijn integriteit nog wel eens een kleine rol.
Wat dat aangaat is het vandaag de dag wel wat duidelijker allemaal.
Een gigantische middelvinger voor iedereen komt er uit Den Haag.