Vrouw overlijdt na seks met hond

Cees Camphuis

Limerick - Een 43-jarige vrouw is overleden nadat zij seks had gehad met
een hond. De allergische reactie die ze hierdoor kreeg, werd de moeder van
vier kinderen fataal.

De Ier Sean McDonnell (57), die zijn Duitse herder in oktober 2008 dwong om
seks te hebben met de vrouw, moet hiervoor in Ierland terechtstaan. De man
werd onlangs in Limerick gearresteerd en riskeert een levenslange straf.

De twee kenden elkaar, volgens Ierse media, van een online fetisj chatroom.
Ze spraken in het echt af om de bizarre act uit te voeren. De vrouw overleed
een paar uur later aan een allergische reactie, die te vergelijken is met
een pinda-allergie.
=========================
Tis maar goed dat de hond geen allergie voor de vrouw had, anders had de
PvdD om aanvullende wetgeving gevraagd.

Orac

"Cees Camphuis" <ceesca...@xhome.nl> schreef in bericht

> Limerick - Een 43-jarige vrouw is overleden nadat zij seks had gehad met
> Wilders.

Dat zei ik al.

hemeltje

"Cees Camphuis" <ceesca...@xhome.nl> schreef in bericht

Alle honden zijn vrouwenverkrachters! Beweer ik al jaren!

Hemeltje

Sán Nicolás

On 9 jul, 20:56, "Cees Camphuis" <ceescamphu...@xhome.nl> wrote:

> =========================
> Tis maar goed dat de hond geen allergie voor de vrouw had, anders had de
> PvdD om aanvullende wetgeving gevraagd.

we hebben toch net een wet tot verbod van sex met dieren door onze
strot geduws gekregen ?

Ruut66

Ochut de NotW is net weg de politie heeft pas de volgende Murdoch
titel The Star ondersteboven geklauwd en de Garda bevestigt dit alweer
oudbelegen verhaal van The Star.

Papua barat

"Sán Nicolás" <dejon...@live.nl> schreef in bericht

Wetten worden gemaakt om te breken.

Brave Burger

Die is er al en het is alhier verboden nu.