Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Zij is de reïncarnatie van ANNE FRANK. Kijk eens goed naar haar en vergelijk

瀏覽次數:35 次
跳到第一則未讀訊息

Dick Schneider

未讀,
2003年1月7日 下午5:17:482003/1/7
收件者:

. Zij is hevig gefrustreerd! Dit heeft
temaken met het feit
dat als zij in de spiegel kijkt, zij een oudergeworden ANNE FRANK ziet.
Zij is de reļncarnatie van ANNE FRANK. Kijk eens goed naar haar en vergelijk
haar dan
met een portretje van ANNE FRANK Zij haat ANNE FRANK en de Israėlisch
daarvoor!
Zij heeft dus een psychische stoornis; een expansief identiteits probleem
welks haar hevig presseert.
Het is zo typerend dat vrouwen die uiterlijk op ANNE FRANK lijken daar hevig
ondergebukt gaan. Ik noem u nog zo'n typ; Femke Halsema. Eveneens een
Palestijnen troetelaar. Kijk en vergelijk. Halsema is zo gefrustreerd door
de vergelijking dat zij de klem in haar kaken heeft gekregen. Een aandoening
die vaak voorkomt bij deze types.

Dick

--

Alwetendheid en rijkdom is het einde van alle illusies

bef inferno

未讀,
2003年1月7日 下午5:26:032003/1/7
收件者:

"Dick Schneider" <schn...@home.nl> wrote in message

> [...]
> daarvoor!
> Zij heeft dus een psychische stoornis; een expansief identiteits probleem
Dat heb ik ook,waarschijnlijk,...gfooi alles maar fijn op een belt

B55

未讀,
2003年1月7日 晚上8:58:022003/1/7
收件者:
Dick Schneider wrote:

> . Zij is hevig gefrustreerd!
<knip frustratie>

Volgens mij ben jij zelf hevig gefrustreerd.
Ben je ook tegen een oorlog op Irak?
Stem dan op de SP !

Dick Schneider

未讀,