Verzekering WebdesignBedrijf

Robert de Ruijter -- the-SIDD

L.S.

Als een startend webdesign- / internetbedrijf zijn wij op zoek naar een
passende verzekering.
Wij hebben hiervoor met onze agent gebeld, maar die heeft helaas niks kunnen
vinden.
Weet iemand hier misschien of een bedrijf een passende verzekering heeft
voor ons bedrijf.

Bij voorbaat dank,

--
Met vriendelijke groet,
Robert de Ruijter

Emile

Als een zeer ervaren webdesignbedrijf (zeer snel, mooi en betaalbaar voor
MKB en large accounts) ben ik benieuwd over arbo-diensten.

Wij leveren e-commerce, etc. etc. blabla

Zo kan ik ook gaan spammen, hoor.

Robert de Ruijter -- the-SIDD

Ok,

wat is dit nou weer voor zeer kinderachtige reply??!!!
Deze nieuwsgroep is voor ondernemers zoals ik, dus
dan stel ik daar een normale vraag over en dan is het
volgens jou opeens spam.
Dit is gewoon een serieuze vraag en met zo'n antwoord
schiet niemand iets op .. aangezien een
bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering voor een webdesign
bedrijf moeilijk te vinden is.

Dus als iemand wel nuttige informatie heeft, hoor ik dat graag

Met vriendelijke groet,
Robert de Ruijter

"Emile" <e.la...@selious.com> schreef in bericht

@rno

Beste Robert,

Kun je iets specifieker zijn? Wil je een verzekering voor/tegen
aansprakelijkheid, auto, fiets, computer, etc.
Dan kan ik je wellicht beter helpen.

Groetjes,

Arno Ruijter

Richard

> Weet iemand hier misschien of een bedrijf een passende verzekering heeft
> voor ons bedrijf.

Verzekering voor wat ?

Robert de Ruijter -- the-SIDD

Sorry dat ik het er niet bij het gezet in het begin maar ik bedoel een
Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.

Met vriendelijke groet,
Robert de Ruijter

"Richard" <rogijs...@freeler.nl> schreef in bericht

fem

robert,

in welke regio zitten jullie, wellicht kan ik je helpen. We hebben goede
contacten met assurantietussenpersonen.

ik hoor het wel.

vriendelijke groet,

fem
www.v2n.nl

"Robert de Ruijter -- the-SIDD" <r.der...@the-sidd.nl> wrote in message

Robert de Ruijter -- the-SIDD

Wij zitten in Vught. Gelegen naast Den Bosch. Ik weet niet welke regio het
exact is maar op grote schaal: Noord-Brabant
op kleinere schaal: denk ik Eindhoven of Den Bosch.

--
Met vriendelijke groet,
Robert de Ruijter

"fem" <fe...@hotmail.com> schreef in bericht

Emile

> wat is dit nou weer voor zeer kinderachtige reply??!!!

Je hebt het over een webdesign verzekering (of een verzekering specifiek
voor webdesign bedrijven). Kun je geen betere smoes verzinnen. Maar vooral
volhouden, kan mij ook niets schelen hoor...

Barrel

"Emile" <e.la...@selious.com> schreef in bericht

Tjeempie wat ben jij een loser ze vooral niet de hele draad lezen maar
alleen antwoorden op een antwoord van jouw bericht. Als jij denkt dat je zo
goed bent, geef dan is antwoord??

Barrel

Arno de Vries

Op Tue, 31 Jul 2001 13:24:21 GMT schreef Robert de Ruijter -- the-SIDD

> [...]
>passende verzekering.
>Wij hebben hiervoor met onze agent gebeld, maar die heeft helaas niks kunnen

Sorry hoor, maar wat is dat voor 'agent' dat hij niet eens weet waar
je een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering kunt afsluiten?

>Weet iemand hier misschien of een bedrijf een passende verzekering heeft
>voor ons bedrijf.

http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/thema.jsp?ordeningId=ORD3013
<url:http://www.interpolis.nl/html/zakelijk/moment/een_eigen_bedrijf_starten/aansprakelijkheid.html>
http://www.nn.nl/

Arno de Vries

Rene Pijlman

Robert de Ruijter -- the-SIDD schreef:
>ik bedoel een Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.

Dat is triviaal. Een verzekeringstussenpersoon die dat niet voor je
kan regelen is geen knip voor zijn neus waard.

Of bedoel je misschien een beroepsaansprakelijkheidsverzekering? Die
is iets ingewikkelder en was rond het y2k-probleem zelfs niet of
nauwelijks te krijgen. Inmiddels zijn ze volgens mij weer volop
leverbaar.

--
René Pijlman <rpij...@spamcop.net>

Wat wil jij leren?
http://www.leren.nl/

Rene Pijlman

Frank van der Pol schreef:
>Voor alles (en ik bedoel echt _alles_) kun je een verzekering
>afsluiten.

Nee hoor, dat kan alleen voor onzekere gebeurtenissen. Anders heet het
"sparen".

Arno de Vries

Op Mon, 06 Aug 2001 22:47:47 +0200 schreef Rene Pijlman

>Nee hoor, dat kan alleen voor onzekere gebeurtenissen. Anders heet het
>"sparen".

Wat dacht je van een uitvaartverzekering?

Arno de Vries