Kink FM - de Snevo's

pete...@hotmail.com

Voor wie deze Nederlandse band nog niet kent:
De Snevo's op de radio! En wel op donderdag 12 januari bij Kink FM.
Het programma, NightLiveXS, begint om 20:00uur. Tussen 21:15 en 21:30
is er tijd voor een paar nummers live en een kort interview.
Meer info, samples, foto's op de Snevo-site:
http://www.snevo.nl

Ed M te DH

On 12 Jan 2006 03:21:38 -0800, "pete...@hotmail.com"
<pete...@hotmail.com> wrote:

Ah! De Snelle Vogels!! Mooi, ga ik zo opzetten.

Ed (die -vrijwel niet te zien- op één van die foto's staat)

cw: darts

Mic

Ed M te DH wrote:
> Ed (die -vrijwel niet te zien- op één van die foto's staat)

Camille in de deuropening?

--
mic /gokt/

Dutch-Diver

<pete...@hotmail.com> schreef in bericht

Jaja...De Snevo's, ik had de cd al binnen een week na uitkomen,
daarna heeft 'ie te lang op de plank gelegen.
Zal hem weer eens opzoeken.

pete...@hotmail.com

Mogelijk vergroting beschikbaar, welke foto?

Tweede uur NightLiveXS met de Snevo's te beluisteren via volgende link:
http://www.radioschool.nl/podcasts/night_livexs/kinkfm_2006_01_12_hr_21_prgrm_night_livexs.mp3

Peter

Meer concertfoto's:
http://torino.ict.hva.nl:6700/concertfotos.html

Rob Hoveling

"pete...@hotmail.com" <pete...@hotmail.com>:

>Mogelijk vergroting beschikbaar, welke foto?

De wereld is nog niet toe aan een uitvergrote Ed...

Gr.R., namens de wereld...

cp: Funkalic - Maggot brain

pleite**@planet.nl Ed M te DH

On 12 Jan 2006 11:53:33 -0800, "Mic" <m...@dataweb.nl> wrote:

>Camille in de deuropening?

10 out of 10 ;)

Ed

cp: Richard Ashcroft - Keys To The World

pleite**@planet.nl Ed M te DH

On Fri, 13 Jan 2006 23:21:56 +0100, Rob Hoveling
<robhoveling_at_yahoo_punt_com> wrote:

>De wereld is nog niet toe aan een uitvergrote Ed...

Oei, dan zal ik je de foto's uit de USA maar besparen ;))

>Gr.R., namens de wereld...

Spreekbuis voor een generatie is je niet genoeg?

Ed (spreekt alleen namens zichzelf....en vindt dat meer dan genoeg)

pleite**@planet.nl Ed M te DH

On 13 Jan 2006 14:05:42 -0800, "pete...@hotmail.com"
<pete...@hotmail.com> wrote:

>Mogelijk vergroting beschikbaar, welke foto?

Zoals Mic opmerkte, de foto van Camille, met de buitendeur open. Die
wit-blauwe vlek ben ik.

Ed

Henk Dolleman

On Tue, 17 Jan 2006 19:50:14 +0100, Ed M te DH <edmul**dit
pleite**@planet.nl> wrote:

>Zoals Mic opmerkte, de foto van Camille, met de buitendeur open. Die
>wit-blauwe vlek ben ik.

Gut, dat tentje kennik.

h (woonde ooit 100 meter verderop - erg makkelijk)

Rob Hoveling

>Spreekbuis voor een generatie is je niet genoeg?
>
>Ed (spreekt alleen namens zichzelf....en vindt dat meer dan genoeg)

The World is not enough...

Gr.R., denkt groot...

cp: Jeff Wayne - War of the worlds.

Henk Dolleman

On Tue, 17 Jan 2006 21:35:53 +0100, Rob Hoveling

Camille was/is erg klein. :-)