Katja Schuurman naakt in Playboy

koengodderis.be

De charmante verschijning van BNN zal volgende maand naakt te bewonderen
vallen in de volgende editie van Playboy.

Ze zal dit echter niet doen onder de naam 'Katja' maar onder 'Thera'.

bron: telegraaf

-= Bér Ambras =-

Mooi zo, en als je tegen die tijd even de url hier geeft waar ze te
bewonderen valt, zal ik je dat dan ook dankbaar zijn.

héhé.....

Wim

Ik vraag me toch af wat dit met tv te maken heeft :s

Wim

koengodderis.be

"Wim" <GEENSP...@pandora.be> schreef in bericht

>Wim

Zegt me eerder veel meer over uw eigen tv-kennis dan over de relevantie van
de posting.

Koen

--
Zich afvragend wanneer de miereneukers van de NG'en eindelijk eens verdelgd
zullen worden?

Wim

"koengodderis.be" wrote:

> "Wim" <GEENSP...@pandora.be> schreef in bericht

> Zegt me eerder veel meer over uw eigen tv-kennis dan over de relevantie van
> de posting.
>
> Koen

Ik ken Katja wel, maar is het tv-nieuws dat die in de PLayboy komt.
Zal ik een thread openen dat Samson morgen zal optreden in Plopsaland?

Wim

koengodderis.be

>Wim

Van Samson ligt niemand wakker, van katja wel, vooral als die naakt gaat.

Mannen met kloten aan hun lijf zijn daar nu eenmaal in geïnteresseerd ...

En dat heeft niks met hetero of homo zijn te maken, een vriend van me is
homo en koopt ook elke week P-magazine :-)

Homo's houden ook wel van een bloot madammeken.

U ben niet homo en ook niet hetero? Wat bent u dan wel?

Castraatzanger?

Wim

Katja is niet echt mijn type, ik vind haar echt niet mooi.
Er scheelt iets aan diene kop :)

> Mannen met kloten aan hun lijf zijn daar nu eenmaal in geïnteresseerd ...

Sja...
Mannen met kloten aan hun lijf zoeken een echt lief.

> En dat heeft niks met hetero of homo zijn te maken, een vriend van me is
> homo en koopt ook elke week P-magazine :-)

So?
Iemand dat ik ken is ook homo en koopt niet elke week de P.

> Homo's houden ook wel van een bloot madammeken.

Wie niet? :)

> U ben niet homo en ook niet hetero? Wat bent u dan wel?
>
> Castraatzanger?

Ola, hier ga ik niet op reageren, gewoon een abuse sturen naar
ab...@skynet.be

Wim

koengodderis.be

Kan je misschien daar gaan zeveren over de relevantie van een posting op
be.tv.

Ze zullen er veel aandacht aan besteden.

En als ge nog het bericht stuurt in de voor NG'en niet geschikte tekstopmaak
dan gaan ze alleszins er zich mee bezighouden!

Och, 'k zal ook maar eens m'n werk maken van een abuse.

Vond uw tekstinstelling eigenlijk maar ambetant.

Wim

Niks mis mee dus.

Wim

koengodderis.be

"Wim" <GEENSP...@pandora.be> schreef in bericht

En nog iet Wimmeke,

wanneer volgend jaar m'n website on-line komt zal daar ongetwijfeld ook een
forum te vinden zijn.

Maar dan wel geen forum zoals de meesten, neen, alleen een 'geristreerd
forum' waar je enkel en alleen op kunt op voorwaarde dat je alle gegevens
zoals adres, e-mail, etc ... bereid bent in te vullen. (Uiteraard zal erbij
vermeld worden dat deze gegevens niet voor andere doeleinden zullen worden
gebruikt!)

Dergelijk anoniem gespuis zoals we dat overal tegenkomen op ongeregistreerde
fora krijgen dus bij mij alleszins geen kans.

Is dit een uiting van racisme of discriminatie? Nee, dat is het uitsluiten
van gespuis op m'n site. En dat recht heb ik!

www.koengodderis.be

Invest

"koengodderis.be" <koen(no spam)@koengodderis.be> schreef in bericht

> Dergelijk anoniem gespuis zoals we dat overal tegenkomen op
ongeregistreerde
> fora krijgen dus bij mij alleszins geen kans.

Die gegevens die je zal moeten invullen op je forum, daar kan je in principe
toch invullen wat je maar wilt. Ik zal me daar toch kunnen registeren als
Pablo Escobar, 42 jaar, Medellin, Colombia, pablo....@coke.net ???

Groeten,
Invest

Wim Molenberghs

Koentje,

Ik hoop dat uw site snel af is. Ik wil u zelfs helpen als het moet. Ik
ken PHP-MySQL.
Maar dan wel beloven dat ge uw postings op uw site doet en niet meer
hier eh :p

Wimmeke
--
Wim

koengodderis.be

"Invest" <inv...@pandora.be> schreef in bericht

Dan mail ik je gewoon efkens om te checken of het mail-adres klopt bij
verdachte postings.

Invest

"koengodderis.be" <koen(no spam)@koengodderis.be> schreef in bericht
Dan maak ik toch gewoon even snel een hotmail adres aan zeker.
Enfin, ik wil gewoon maar zeggen dat ze forum waar registratie noodzakelijk
is ook niet waterdicht is. Maar toch succes!

Invest

koengodderis.be

"Invest" <inv...@pandora.be> schreef in bericht

Oh nee, en als ik je tel vraag?

Van het moment ik merk dat mensen misbruik maken van het forum sluit ik hun
ip af!

Alle berichten die onder dat ip er worden opgezet kijgen automatisch geen
toelating meer.

De meeste problemen zijn hiermee al geweken.

Wie niet wenst al z'n gegevens tot telefoonnummer toe te registreren, dat
die maar wegblijft.

Iemand die op een deftige manier van een forum wenst gebruik te maken, zal
er ook al geen probleem van maken om z'n gegevens te registreren. Die heeft
dat voor een deftig forum er wel voor over.

't Is misschien een utopie, maar ik zal tonen dat het anders kan en er
mensen zijn zoals ik die op zoek zijn naar deftige forums waar niet het
eerste kleinste kind op kan. Ik merk dat het overal fora zijn voor kleine
kindjes. Niet moeilijk, jan en alleman kan er op.

Awel, op mijn forum zullen alleen deftige mensen mogen, het zal bij deze des
te plezanter zijn voor veel mensen om van steeds dezelfde kwakzalvers
verlost te zijn.

Bird

On Wed, 4 Sep 2002 12:11:07 +0200, "koengodderis.be" <koen(no
spam)@koengodderis.be> wrote:

>Van Samson ligt niemand wakker, van katja wel, vooral als die naakt gaat.
>Mannen met kloten aan hun lijf zijn daar nu eenmaal in geïnteresseerd ...

Spreek voor jezelf. Misschien interesseert het mij gewoon niet. En
nee, dat heeft niets te maken met het veronderstelde vrouwenhaten (of
homo zijn, om die ook maar even voor te zijn)

Groet,
Arne Vogel

Bird

On Wed, 4 Sep 2002 12:43:53 +0200, "koengodderis.be" <koen(no
spam)@koengodderis.be> wrote:

>Och, 'k zal ook maar eens m'n werk maken van een abuse.

Volgens mij kan je je beter druk maken om je eigen postings. (o.a.
over het gezever m.b.t. jouw forum)

Groet,
Arne Vogel

Invest

> Oh nee, en als ik je tel vraag?

Dan kunnen ze nog een anoniem Pay&Go nummer opgeven.

> Van het moment ik merk dat mensen misbruik maken van het forum sluit ik
hun
> ip af!

De meeste mensen hebben via hun provider een dynamisch IP adres. Die
afsluiting zou dus enkel een tijdelijke oplossing zijn.

> Alle berichten die onder dat ip er worden opgezet kijgen automatisch geen
> toelating meer.

Goed voor een korte periode dus ... totdat die persoon een ander IP krijgt.

> De meeste problemen zijn hiermee al geweken.

Dat dacht ik dus niet.

> [...]
heeft
> dat voor een deftig forum er wel voor over.

Daar ben ik het mee eens, maar de zeveraars allemaal wegkrijgen is zoals
dweilen met de kraan open.

> [...]
> eerste kleinste kind op kan. Ik merk dat het overal fora zijn voor kleine
> kindjes. Niet moeilijk, jan en alleman kan er op.

Succes!

> Awel, op mijn forum zullen alleen deftige mensen mogen, het zal bij deze
des
> te plezanter zijn voor veel mensen om van steeds dezelfde kwakzalvers
> verlost te zijn.

Laat het ons hopen dat her ervan komt.

Groeten,
Invest

koengodderis.be

"Bird" <a.b...@xs4all.nl> schreef in bericht

Voila, het interesseert je niet? Hou dan je kop en houje irrelevante
commentaar voor jezelf! Daar is pas écht niemand in geïnteresseerd.

Lin

Bird

On Wed, 4 Sep 2002 15:36:34 +0200, "koengodderis.be" <koen(no
spam)@koengodderis.be> wrote:

>Voila, het interesseert je niet? Hou dan je kop en houje irrelevante
>commentaar voor jezelf! Daar is pas écht niemand in geïnteresseerd.

De vraag of het mij interesseert is niet relevant. Wel de vraag of het
in deze nieuwsgroep hoort. Stel dat het mij zou interesseren, dan zou
ik dat in andere nieuwsgroepen bespreken.

Dus, leg mij eens uit waarom je hier met allerlei stoere verhalen moet
komen vertellen hoe jij je webforum denkt te beveiligen en waarom dit
volgens jou binnen het charter van nl.media.tv zou vallen.

Groet,
Arne Vogel

EmmO

Bird wrote:

> Dus, leg mij eens uit waarom je hier met allerlei stoere verhalen moet
> komen vertellen hoe jij je webforum denkt te beveiligen en waarom dit
> volgens jou binnen het charter van nl.media.tv zou vallen.

Goedzo Bird, pak die vogel maar aan ;-)
Ben wel benieuwd naar z'n (beargumenteerde?) antwoord ...

Eric

--
Posted by news://news.nb.nu

koengodderis.be

"EmmO" <eric...@telekabel.nl> schreef in bericht

Arme vogel heeft z'n naam niet gestolen!

Bird

On Wed, 4 Sep 2002 18:57:21 +0200, "koengodderis.be" <koen(no
spam)@koengodderis.be> wrote:

>Arme vogel heeft z'n naam niet gestolen!

????

Groet,
Arne Vogel (heeft wel eens betere argumenten gehoord)

michiel koot

-= Bér Ambras =- wrote:

> Mooi zo, en als je tegen die tijd even de url hier geeft waar ze te
> bewonderen valt, zal ik je dat dan ook dankbaar zijn.

bij playboy komt het oktobernumer logischerwijs al op 6 september uit.
nog 2 nachtjes slapen dus ;-)

michiel

Martijn Slagers

koengodderis.be wrote:

> De charmante verschijning van BNN zal volgende maand naakt te bewonderen
> vallen in de volgende editie van Playboy.

Op http://martijn.studioduma.nl een preview...

Slagers

--
WebNews: http://herbert.groot.jebbink.nl/webnews/

Lin

Martijn Slagers wrote:

> Op http://martijn.studioduma.nl een preview...

Alleen maar tieten.... ga naar het strand en je ziet hetzelfde.
Wat een fuss...

Doeg,
Lin
--
Nl.media.tv
Http://nmt.infospot.nl

koengodderis.be

"Lin" <Li...@infospot.nl> schreef in bericht

Ook de tieten van katja schuurman?

Ik denk dat jij niet echt een fijnproever bent!

Lin

koengodderis.be wrote:

> Ook de tieten van katja schuurman?

What about de tieten van Katja Schuurman?

> Ik denk dat jij niet echt een fijnproever bent!

Vertel mij het verschil tussen de tieten van Katja Schuurman en die van
een andere (onbekende) dame op het strand of sauna.

Bird

On Thu, 5 Sep 2002 16:02:26 +0200, "koengodderis.be" <koen(no
spam)@koengodderis.be> wrote:

>Ik denk dat jij niet echt een fijnproever bent!

Jij dan wel? Jouw geluk hangt blijkbaar van een paar fotoos af.

Groet,
Arne Vogel

obontje

> Daar weet jij helemaal niks van!

> Blablabla ... nog iets bijzonders op tv gezien de laatste tijd?

Ja, zag gisteren toevallig een aantal foto's van katja schuurman in de
playboy ; )

koengodderis.be

> Alleen maar tieten.... ga naar het strand en je ziet hetzelfde.
> Wat een fuss...
>
> Doeg,
> Lin

Moest iedereen je redenering volgen dan was er geen Playboy. Dus je
redenering slaat nergens op. Je bent gewoon stikjaloers omdat je niet over
dezlfde welgevormde borsten beschikt als katja. Ik ken de vrouwen hoor, je

moet ze mij niet leren kennen. Ze zijn bij het minste wat ze zelf niet
hebben stikjaloers.

Niet dat ik een Playboy-verzamelaar ben, maar die met Katja koop ik zeker.
Wat ook iedereen daarvan mag vinden.

KOPEN DOE IK!!!!! Al kost die me 25euro, dan koop ik m' nog.

EmmO

"koengodderis.be" wrote:

> [...]

> minste wat ze zelf niet
> hebben stikjaloers.

Blablabla ... nog iets bijzonders op tv gezien de laatste tijd?

Bird

On Thu, 5 Sep 2002 18:15:21 +0200, "koengodderis.be" <koen(no
spam)@koengodderis.be> wrote:

>KOPEN DOE IK!!!!! Al kost die me 25euro, dan koop ik m' nog.

Fijn, gefeliciteerd. Als jij nu even je spaarvarkentje kapot gaat
slaan, kunnen wij weer verder met TV-discussies.

Groet,
Arne Vogel

koengodderis.be

> LOL! Precies, mijn borsten zijn een van de weinigen dingen aan mijn lijf
> waar ik nu net helemaal niets over te klagen heb. Maar goed, dit is wel
> erg offtopic ;)

> Doeg,
> Lin
> --
> Nl.media.tv
> Http://nmt.infospot.nl

Pfff ... jij kan zeggen wat je wil zolang er geen bewijzen zijn en ik die
niet deskundig heb onderzocht!

Lin

koengodderis.be

"Bird" <a.b...@xs4all.nl> schreef in bericht

Jaja, jij lijkt mij eerder iemand voor

"nl.zuurpruimen"

Michel

On Thu, 05 Sep 2002 19:05:47 +0200, Lin <Li...@infospot.nl> wrote:

>LOL! Precies, mijn borsten zijn een van de weinigen dingen aan mijn lijf
>waar ik nu net helemaal niets over te klagen heb. Maar goed, dit is wel
>erg offtopic ;)

Nu we het daar toch over hebben, wanneer kom jij nu eindelijk in de
Playboy? Zie ook de thread hier over van vorig jaar. (Je dacht toch
niet, dat ik dat vergeten was?)

Michel
--
Bush: "Ik betaal 25 miljoen om Lin baden te zien."

Natasja

Lin <Li...@infospot.nl> scribbled, in nl.media.tv:

>Vertel mij het verschil tussen de tieten van Katja Schuurman en die van
>een andere (onbekende) dame op het strand of sauna.

Zou ik niet 1,2,3 kunnen zeggen, maar het is opvallend hoeveel
kleine verschilletjes er onderling zijn tussen tietjes, qua vorm,
grootte, huid, tepels, sproetjes,souplesse etc. Je zou ze zelfs kunnen
gebruiken voor biometrische herkenning, omdat ieder meisje een uniek stel
tietjes heeft net zoals een vingerafdruk. Alleen
je moet er wel een sensor voor maken die daar voldoende
gevoelig voor is.

Tom Jansen

Man ga je lekker aftrekken met je playboy dan kan het hier weer over
de TV gaan.
Ben ik eidelijk blij dat de oploskoffie weg is, begint er weer een
lulhannis over de ballen van Katja.

greetz
Tom jansen

Lin

Michel wrote:

> Nu we het daar toch over hebben, wanneer kom jij nu eindelijk in de
> Playboy? Zie ook de thread hier over van vorig jaar. (Je dacht toch
> niet, dat ik dat vergeten was?)

Jij misschien niet, maar ik wel. Ik weet niet waar je het over hebt.
Weet ook niet of ik het wel wil weten ;)

Michel

On Thu, 05 Sep 2002 21:34:03 +0200, Lin <Li...@infospot.nl> wrote:

>Jij misschien niet, maar ik wel. Ik weet niet waar je het over hebt.

Ah, totaal verdrongen uit je geheugen? Knap gedaan.

>Weet ook niet of ik het wel wil weten ;)

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=hmumot8d2i6kne47olihmbm6ukbtqdf1po%404ax.com&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dlin%2Bplayboy%2Bgroup:nl.media.tv%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3Dhmumot8d2i6kne47olihmbm6ukbtqdf1po%25404ax.com%26rnum%3D1

Hmm, is wel een heel lange URL. Als dat niet werkt, kun je ook naar
groups.google.com gaan en zoeken op de woorden lin en playboy. Het is
de eerste optie die je krijgt bij sort on relevance ;)

Invest

> LOL! Precies, mijn borsten zijn een van de weinigen dingen aan mijn lijf
> waar ik nu net helemaal niets over te klagen heb. Maar goed, dit is wel
> erg offtopic ;)

Jij durft!

Michel

On Thu, 05 Sep 2002 22:30:02 +0200, Lin <Li...@infospot.nl> wrote:

>Aha, Sinuhe. Tsja... tis 'm niet gelukt he? :P

Het is nog niet te laat...

Lin

Michel wrote:

> [...]
> de eerste optie die je krijgt bij sort on relevance ;)

Aha, Sinuhe. Tsja... tis 'm niet gelukt he? :P

koengodderis.be

"Natasja" <nata...@hetnet.nl> schreef in bericht

Voilà,

eindelijk iemand die het doorheeft,

iedere tiet is uniek!

Net zoals ieder gezicht uniek is.

De tieten van Katja zijn op het strand niet te zien ;-)

Koen

Lin

Invest wrote:

Hoezo?

koengodderis.be

"Tom Jansen" <janse...@zonnet.nl> schreef in bericht

Chichorei is goedkoper Tom!

Lin

koengodderis.be wrote:

> De tieten van Katja zijn op het strand niet te zien ;-)

Niet als jij daar net bent, ze kijkt wel beter uit :)

Lin

Michel wrote:

> Het is nog niet te laat...

Ach jawel ;)

koengodderis.be

> Ach jawel ;)
>
> Doeg,
> Lin

Michel,

veel dames weten het met woorden goed uit te leggen ... maar als puntje bij
paaltje komt ...

Moest ze nog eens met wat bewijzen afkomen ... zouden we tenminste zien of
ze gelijk heeft ...

't Zal wel bij holle woorden blijven.

Ach, ik lig niet wakker van de tieten van Lin hoor, tjonge jonge ...

Koen

koengodderis.be

"Lin" <Li...@infospot.nl> schreef in bericht

Wahahaha ...

Als ze wist dat ik er was, zou ze wel een ommetje maken om me te zien.

Michel

On Thu, 05 Sep 2002 23:06:45 +0200, Lin <Li...@infospot.nl> wrote:

>Ach jawel ;)

Helaas. Als je je nog bedenkt, dan hoor ik het vast wel.

Michel (Het kan niet altijd meezitten.)

Bird

On Thu, 5 Sep 2002 23:21:23 +0200, "koengodderis.be" <koen(no
spam)@koengodderis.be> wrote:

>'t Zal wel bij holle woorden blijven.

Jij kan het weten, he Koentje? Holle woorden ....
tsssk tssssk ...

En als die holle woorden nu nog binnen het cjarter van deze
nieuwsgroep zouden vallen, maar nee hoor, je zit je hier nu al twee
dagen lang over niets anders te verkneukelen dan een paar fotootjes in
een ondeugend tijdscrift.

>Ach, ik lig niet wakker van de tieten van Lin hoor, tjonge jonge ...

Slaap je nu nog niet? Spannend, he, morgen je eerste Playboy kopen?

Groet,
Arne Vogel

Bird

On Fri, 06 Sep 2002 00:19:03 +0200, roel.j...@xs4all.invalid (Roel
Janssen) wrote:

>Maar laten we ons vooral niet roomser dan de paus voordoen.
>Semi-naaktfoto's van Katja Schuurman zijn natuurlijk niet iets waar ik
>hard voor wegren, integendeel zelfs. En jij waarschijnlijk ook niet.

Ik wio niet Roomser dan de paus zijn, ik gun iedereen zijn plezier.

Laat ik het heel diplomatiek stellen; mijn levensgeluk hangt niet af
van een paar fotootjes van een bekende Nederlander (v.) in een
ondeugend tijdschrift. Daarin verschil ik iets van mening t.o.v.
enkele anderen in dit offtopic draadje.

Groet,
Arne Vogel (meer dan genoeg gezeverd hierover)

Joost

godderis ge zijt gewoon nen arogante zak

simpel ziel

Sander Spek

* koengodderis.be <ko...@koengodderis.be>:

> Jaja, jij lijkt mij eerder iemand voor
>
> "nl.zuurpruimen"

En jij lijkt me meer iemand voor nl.misc. Hoewel ik vrees dat je de
discussies daar zelfs nog off-topic weet te krijgen.

Sander

Emma

Bird schreef:

> [...]
> van een paar fotootjes van een bekende Nederlander (v.) in een
> ondeugend tijdschrift. Daarin verschil ik iets van mening t.o.v.

Maar verder gaat alles goed ?

Emma

Tom Jansen schreef:

> Man ga je lekker aftrekken met je playboy dan kan het hier weer over
> de TV gaan.
> Ben ik eidelijk blij dat de oploskoffie weg is, begint er weer een
> lulhannis over de ballen van Katja.

Wat een gezeur zeg.. Katja Schuurman is toch bekend van tv ?? Dus is ze
ON-topic hier. En als zijn on-topic is, zijn dr tieten het ook !

Emma

"koengodderis.be" schreef:

> De charmante verschijning van BNN zal volgende maand naakt te bewonderen
> vallen in de volgende editie van Playboy.
>
> Ze zal dit echter niet doen onder de naam 'Katja' maar onder 'Thera'.

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!!! :)))

Emma

Bird schreef:

> Slaap je nu nog niet? Spannend, he, morgen je eerste Playboy kopen?

Je schijnt er nog al mee te zitten..

koengodderis.be

"Emma" <emma7...@hotmail.com> schreef in bericht

Ach Emma, maak je niet druk, er zijn nu eenmaal van die zeurpieten die niet
graag toegeven dat ze een arm veil zouden hebben voor Katja Schuurman.

koengodderis.be

"Emma" <emma7...@hotmail.com> schreef in bericht

Zou Katja bi zijn? Naar mijn voorgevoel wel.

Er is nog hoop Emma! :-)))

koengodderis.be

"Roel Janssen" <roel.j...@xs4all.invalid> schreef in bericht
> ++ Fri, 6 Sep 2002 11:27:06 +0200 - "koengodderis.be" <koen(no

> Tuurlijk. 95% van alle vrouwen is bi. Duh.
>
> --
> Roel

Er is dus nog hoop Emma!

Bird

On Fri, 06 Sep 2002 10:54:59 +0200, Emma <emma7...@hotmail.com>
wrote:

>Maar verder gaat alles goed ?

Kan niet beter.

Meer zal ik maar niet zeggen, anders zit je dadelijk weer zo
hysterisch te doen.

Groet,
Arne Vogel

Invest

> Hoezo?

Offtopic posten ;-)

Michel

On Fri, 06 Sep 2002 10:59:12 +0200, Emma <emma7...@hotmail.com>
wrote:

>Mmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!!! :)))

Hee, Emma, heb jij de nieuwste Veronica gids al? Daar staan alle
kandidaten van de vorige BB series in, met in de meeste gevallen een
e-mail adres. Misschien iets voor jou, dan kun je die vrouwen
e-mailen, die je zo leuk vindt.

Michel
--
"Ranja, wie is er niet groot mee geworden?"

Ron Abbink

"koengodderis.be" wrote:

> Niet dat ik een Playboy-verzamelaar ben, maar die met Katja koop ik zeker.
> Wat ook iedereen daarvan mag vinden.

Ieder zijn geluk

> KOPEN DOE IK!!!!! Al kost die me 25euro, dan koop ik m' nog.

Op allerlei proefnummersites zoals www.debladen.nl kun je 3 proefnummers krijgen
voor 7,50 euro. Krijg je er drie voor de prijs van anderhalf. Moet je natuurlijk
niet vergeten het nadien weer op te zeggen ;-) Ook Katja gaat zo met 49%
korting meteen in de uitverkoop...

Maar ja, die sites gelden vast niet voor Belgiërs ;-)
Ligt dat ding ook in jouw dorp in de winkel of kom je er helemaal voor naar
Nederland rijden Koen?

groeten, Ron
--
"UPC, U mag het zeggen" (Maar ze luisteren toch naar niemand).

Michel

On Fri, 06 Sep 2002 19:24:09 +0200, roel.j...@xs4all.invalid (Roel
Janssen) wrote:

>Het zijn mooie foto's geworden waar Katja/Thera zich absoluut niet voor
>hoeft te schamen, zeker geen dertien in een dozijn blonde-snol-met-
>enorme-siliconentieten-op-het-strand-foto's.

Niet op het strand, nee, maar het blijven siliconentieten.

Michel (Die niet inziet waarom tieten mooier zouden moeten zijn als ze
van bekende Nederlanders zijn.)

koengodderis.be

> ++ Thu, 05 Sep 2002 15:42:57 +0200 - Lin:

> Dat is dus niet waar, zo blijkt uit een klein praktijkonderzoek.

> Het zijn mooie foto's geworden waar Katja/Thera zich absoluut niet voor
> hoeft te schamen, zeker geen dertien in een dozijn blonde-snol-met-
> enorme-siliconentieten-op-het-strand-foto's. De manier waarop Thera en
> Playboy dit doen is ook pachtig, nergens een woord over Katja.
>
> --

Katja siliconen?

Ach, kom nou, daar geloof ik niks van!

Weet iemand meer?

Lin

Roel Janssen wrote:

> ++ Thu, 05 Sep 2002 15:42:57 +0200 - Lin:

> Dat is dus niet waar, zo blijkt uit een klein praktijkonderzoek.

Dat is dus wel waar, zo blijkt uit een groter praktijkonderzoek.

> Het zijn mooie foto's geworden waar Katja/Thera zich absoluut niet voor
> hoeft te schamen, zeker geen dertien in een dozijn blonde-snol-met-
> enorme-siliconentieten-op-het-strand-foto's.

Jesus, doe niet zo gefrustreerd, Roel. Dat jij nu blijkbaar alleen naar
de snolletjes-stranden gaat wil niet zeggen dat er geen 'normale' (en
echte!) borsten op een ander strand te vinden zijn.

Michel

On Fri, 06 Sep 2002 22:53:10 +0200, Lin <Li...@infospot.nl> wrote:

>Jesus, doe niet zo gefrustreerd, Roel. Dat jij nu blijkbaar alleen naar
>de snolletjes-stranden gaat wil niet zeggen dat er geen 'normale' (en
>echte!) borsten op een ander strand te vinden zijn.

Ik ben al heel lang niet meer op het strand geweest, en nu vraag ik me
dus af of er tegenwoordig echt zoveel mensen een borstvergroting
hebben gehad. De enkele keer dat er bij het weerbericht beelden van
een strand te zien zijn, is het me in ieder geval nooit zo opgevallen.

Michel (En als Roel niet van neptieten houdt, waarom dan zo positief
over die van Katja?)

Michel

On Fri, 06 Sep 2002 23:56:46 +0200, roel.j...@xs4all.invalid (Roel
Janssen) wrote:

>Waarbij je er van uitgaat dat het voornamelijk om de tieten van Katja te
>doen is. Het is meer een erotische fotoreportage van een populaire
>televisiepersoonlijkheid.

Dat zegt mij dus niet zo veel. De fotos worden voor mij niet
erotischer omdat het toevallig een bekende persoon betreft.

>Tieten zeggen mij sowieso niet veel. Voor driekwart bedekt zijn ze veel
>mooier, mooi décolleté. Naakt is op zich niet erotisch, denk maar aan de
>foto's in het biologieboek.

Ik vind de fotos in de playboy niet echt mooi, tenminste niet die van
een paar jaar geleden. Ik zie dat blad niet zo vaak, maar een paar
jaar terug was het mij allemaal veel te nep. Ook de make up was veel
te overdreven. Die paar fotos die ik van Katja heb gezien waren hierop
niet echt een uitzondering.

Ik vind wel, dat naakt net zo erotisch KAN zijn als half gekleed.
Hangt er gewoon van af hoe het gedaan is. Niet de playboy stijl in
ieder geval,maar ja, dat is ook een kwestie van smaak. Er zijn vast
een boel mannen, die er anders over denken, anders waren ze al lang
failliet.

Michel

Mell

Michel <elect...@theglobe.com> deed klopperde klop met als resultaat het
bericht news:g5ainuslsulet1ksm...@4ax.com:

> Dat zegt mij dus niet zo veel. De fotos worden voor mij niet
> erotischer omdat het toevallig een bekende persoon betreft.

Nou, de interesse wordt bij mij meer gewekt als er een voor mij bekend
persoon (collega, buurvrouw, vriendin, bn-er) uit de kleren gaat die dat
gewoonlijk nooit doet, dan dat ik een voor mij wildvreemde vrouw in d'r
naakie zie.
Heeft vrijwel niets met erotiek te maken, maar wel met gezonde
nieuwsgierigheid.
Ik vrees dat iedereen die gezonde eigenschap wel heeft, jij ook vast wel
Michel.

--
gr. Mell

cp: niets

Mell

> [...]

nieuwsgierigheid.
Ik vrees dat iedereen die gezonde eigenschap wel heeft, jij ook vast wel

Roel.

Lin

Roel Janssen wrote:

> ++ Fri, 06 Sep 2002 22:53:10 +0200 - Lin:

> Doe eens even rustig, je begrijpt het verkeerd. Ik heb het niet over het
> strand, ik heb het over cliché naaktfotografie.

Aha, de nuancering. Was te verwachten ;)

Want daar had ik het namelijk niet over. Ik had het over echte borsten op
een echt strand.

> Typisch voorbeeld:
> Een door de zonnebank ongezond gebruinde blonde meid met DD-cup
> siliconenborsten op een hagelwit strand in de branding van een
> azuurblauwe zee, liefst nog met een gescheurd wit/wet t-shirt. Dat zeg
> ik, cliché.

En ik heb het over vrouwen die streeploos bruin willen worden en
daarvoor met prachtig zomerweer naar een strand gaan. De silliconen
zullen er ongetwijfeld tussen zitten, maar vaker niet dan wel.

> Bij de weg, ik hou niet eens van stranden waar veel mensen zijn, daar
> heb ik niks te zoeken.

Dus het kleine praktijkonderzoek is nergens op gebaseerd.

Michel

On 7 Sep 2002 06:52:35 GMT, Mell <Yo...@email.nul> wrote:

> [...]
>naakie zie.
>Heeft vrijwel niets met erotiek te maken, maar wel met gezonde

Ik ben het voor een deel met je eens, alleen de BN-ers horen niet in
het rijtje thuis voor mij. Als het gaat om een collega of kennis (of
zelfs een van de posters hier) wil ik de fotos ook wel zien. De enige
reden dat ik nu naar de fotos van Katja heb gekeken was niet dat ze
een BN-er was, maar dat er hier zoveel over gepraat werd. Het praat
wat makkelijkermee, als je precies weet waar het over gaat. Al die
andere keren dat er BN-ers in de playboy staan, neem ik niet de moeite
om te kijken. (Ik zie hier wel vaker van die berichtjes over online
fotos van "bekende" Nederlanders, waar ik trouwens de helft niet van
ken, omdat ik geen soaps kijk.)

>Ik vrees dat iedereen die gezonde eigenschap wel heeft, jij ook vast wel
>Michel.

Niet in geval van BN-ers, dus. Als volgende maand bijvoorbeeld Sita in
de playboy staat, hoef je mij daar niet wakker voor te maken.

Michel (Mijn collega's zul je trouwens nooit in de playboy zien, en
dat is misschien maar goed ook.)

Lin

Michel wrote:

> Ik ben al heel lang niet meer op het strand geweest, en nu vraag ik me
> dus af of er tegenwoordig echt zoveel mensen een borstvergroting
> hebben gehad.

Welnee.

Lin

Roel Janssen wrote:

> ++ Sat, 07 Sep 2002 10:26:31 +0200 - Lin:

> Het praktijkonderzoek bestond uit het bekijken van de foto's van Katja
> in Playboy.

En wat zie je dan? Juist, 99% de tieten van Katja.
http://www.nicomokveld.nl/images/katja/index.html

> Daar reageerde ik op met dat praktijkonderzoek, want daaruit bleek dat
> Katja's foto's niet alleen maar om haar tieten draaien. Wat er wel of
> niet op het strand gebeurt doet er niet toe, wat mij betreft.

Je reageert mijn bericht wat over 'tieten op het strand' gaat,
vervolgens draai je het naar het onderwerp wat daar niets mee te maken
heeft (foto's van snollen op het strand). En als je daar op gewezen
wordt, dan maak je het af met de dooddoener dat wat er op het strand
gebeurt er niet toe doet. Fout, want dเเr ging het nou net wel over.
Had dan niet op mij gereageerd.

Maar laat ik het weer eens over tv gaan hebben...

koengodderis.be

> ++ Fri, 06 Sep 2002 14:26:49 -0700 - Michel:

> Het gaat niet om de tieten, het gaat om het totaalbeeld van de foto's.
> En als Katja haar borsten heeft laten vergroten, dan is dat heel dom van
> haar, daar komt ze over een aantal jaren wel achter. Doodzonde, maar
> niet mijn probleem. Het zijn in elk geval niet van die overdreven
> meloenen.

Ik weet niet of ze haar borsten heeft laten vergroten, maar de foto's neigen
in elk geval wel naar een borstvergroting ...

EmmO

Roel Janssen wrote:

> Je begint wat veel op Emmo te lijken, je leest dingen die er niet staan en
> de dingen die er staan lees je verkeerd.

<g>
Tuurlijk, als het moeilijk wordt dan ligt het altijd aan iemand anders. Dit
keer is EmmO weer eens aan de beurt. Dat mensen jouw woorden regelmatig
verkeerd interpreteren ligt nooit aan de onovertroffen en foutloze Roel
'Nuanceren Kan Altijd Nog' Janssen. :-)

Eric
http://www.mediactua.nl

--
Posted by news://news.nb.nu

Lin

Roel Janssen wrote:

> Lees het draadje nog maar eens, Emmo. Lin is degene die in een draad
> genaamd "Katja Schuurman naakt in Playboy" over een strand begint.
> Daarna denkt ze off-topic door in haar eigen richting en begrijpt mijn
> antwoord niet,

Jij reageert op mijn bericht, en heel gek misschien, dan denk ik dat je
antwoord ook bedoeld is als antwoord wat ik geschreven heb. Ik had
blijkbaar moeten weten dat jouw antwoord daar eigenlijk niets mee te
maken had. Stom van me, zeg.

> dat voor nl.media.tv wonderbaarlijk genoeg on-topic is,
> over Katja dus. Dus je kunt in nl.media.tv niet eens meer on-topic zijn,
> want dan wordt je verkeerd begrepen. Duh.

Wat een lulkoek.

> Enfin, laat ik er maar over ophouden, tijdverspilling. Knap kut dat ik
> jou door het falen van de tekst-newsserver nu toch weer moest lezen.

En toch nog even een kleine trap nageven.... Beetje vermoeiend dit.

EmmO

Roel Janssen wrote:

> Enfin, laat ik er maar over ophouden, tijdverspilling. Knap kut dat ik jou door
> het falen van de tekst-newsserver nu toch weer moest lezen.

Ach kerel, wat een drama. Ik hoop dat je er snel weer overheen bent ...
Lazer jij nou maar gewoon iedereen met een ander inzicht dan de jouwe in je
kill-file en verzamel een clubje luidapplaudiserende gelijkdenkenden om je heen,
Roel. Dan kan je niks gebeuren ...

Eric

EmmO

Lin wrote:

> En toch nog even een kleine trap nageven.... Beetje vermoeiend dit.

Ja, nee, dat zie je helemaal verkeerd. Dat is Roels manier om te laten blijken
dat ie sociaalvoelend en geëngageerd is ;-)

Eric

w8in

In article <3D7B13A5...@telekabel.nl>, eric...@telekabel.nl
says...

Lieve Caroline,

ik schrijf je deze brief niet omdat ik zelf iets goed wil maken, maar
omdat Eric en Roel al een tijdje niet met elkaar overweg kunnen. Ik zou
dat graag anders zien, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Zou
jij misschien kunnen proberen om met een bloemetje één en ander te
lijmen ?

w8in
--
They call television a medium. That's because it is neither rare nor
well done

Lin

w8in wrote:

> [...]
> dat graag anders zien, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Zou
> jij misschien kunnen proberen om met een bloemetje één en ander te

Wij hebben Caroline toch ook niet nodig gehad om elkaar op z'n minst te
kunnen verdragen? ;)

EmmO

w8in wrote:

> [...]
> het lijkt alleen maar erger te worden. Zou jij misschien kunnen proberen om met een

Regelt Caroline dan ook de lijmpogingen tussen Roel en zo'n beetje alle andersdenkenden
in deze nieuwsgroep? Het mens krijgt 't nog druk ;-)

w8in

In article <3D7BA8B9...@telekabel.nl>, eric...@telekabel.nl
says...

> In ieder geval bedankt voor dat prachtige bosje hernia's!

Volgende keer een vleesetende plant ;)

w8in

In article <3D7B9793...@infospot.nl>, Li...@infospot.nl says...

> Wij hebben Caroline toch ook niet nodig gehad om elkaar op z'n minst te
> kunnen verdragen? ;)

Volgens Caroline woonde ik te ver weg, dus moest ik het zonder bloemetje
doen :)

w8in

In article <3D7B9AC1...@telekabel.nl>, eric...@telekabel.nl
says...

> Regelt Caroline dan ook de lijmpogingen tussen Roel en zo'n beetje alle andersdenkenden
> in deze nieuwsgroep? Het mens krijgt 't nog druk ;-)

Ach...jullie reageren allebei een beetje overtrokken. Vandaar dat
bloemetje :)

EmmO

w8in wrote:

> Ach...jullie reageren allebei een beetje overtrokken.

Welnee :-)

EmmO

w8in wrote:

> Volgende keer een vleesetende plant ;)

Zeg uh ... ik ben Peter-Jan Rens niet, om het maar even over de ontopic
boeg te gooien ...

Joost

godderis godverdomme maak dat uwe nest af is en dat ge daar kunt gaan
zeveren

ellendige kerel

arrogante kloot

Lin

w8in wrote:

> In article <3D7B9793...@infospot.nl>, Li...@infospot.nl says...

> Volgens Caroline woonde ik te ver weg, dus moest ik het zonder bloemetje
> doen :)

Wie heeft dan bemiddeld?? ;)

EmmO

Roel Janssen wrote:

> Oftewel, niet lezen en niet reageren is de beste oplossing.

Betekent dit dat je vanaf nu niet meer gaat reageren op mensen die er een
andere mening dan de jouwe op na houden? Ben benieuwd ... Je noemde zelfs
mijn naam nog in een draadje waar ik niet tot nauwelijks deel aan had.

Overigens jammer dat je zo kort door de bocht bent, helemaal omdat je je op
Usenet nu éénmaal begeeft op een plaats waar discussies nou juist de
bedoeling zijn. Dat je iedereen die ooit met jou een links/rechts discussie
is aangegaan enigszins pissig in de negeerstand gooit is eigenlijk te sneu
voor woorden. Maar goed, het is jouw keuze. Succes verder.

boutros gali

"koengodderis.be" <koen(no spam)@koengodderis.be> wrote in message news:<3d79ff7a$0$177$ba62...@news.skynet.be>...

> Ik weet niet of ze haar borsten heeft laten vergroten, maar de foto's neigen
> in elk geval wel naar een borstvergroting ...

Hodderis is een tettenhek

koengodderis.be

"boutros gali" <new...@hotmail.com> schreef in bericht

Mor allez gij ...

En Boutros is ne Lada-freak :-)

w8in

In article <3D7BC76...@infospot.nl>, Li...@infospot.nl says...

> Wie heeft dan bemiddeld?? ;)

EmmO misschien ? :)

w8in

In article <obhnnu8o5a799sjb8...@news.xs4all.nl>,
roel.j...@xs4all.invalid says...

> Wel jammer van Caroline, met haar zou ik wel eens een beschuitje willen
> eten. ;)

Nee joh...dat mens is veel te gezellig.

"Nou meid....we gaan gewoon kijken of ze is komen opdagen. Gooi maar
open die deur!!"

*braak*

Lin

w8in wrote: