Radio Seagull nu al vanaf de Waddenzee!

nico

Hallo iedereen. Op http://www.radiowaddenzee.nl//index.php?option=com_content&task=view&id=66&Itemid=52
staat nu te lezen dat eerder vanavond om 19:00 door Radio Waddenzee al
overgeschakeld blijkt te zijn naar de scheepszender van de "Jenni
Baynton" die inmiddels al voor (eigen!) anker ligt in de Waddenzee
(nabij het vogeleiland Griend?). Dus er wordt nu weer vanaf de
(Wadden)zee uitgezonden! Wie kan op de 1602 kHz nu iets ontvangen?
Hartelijke zeezender-groeten van Nico uit Gouda.

Peter�

nico wrote:

Kansloos. Wie gaat er vandaag de dag nog met een bootje en zender het
water op. Vergane glorie, niets meer, niets minder. Alleen maar geilerij
van een stelletjes oude mannetjes. De doorsnee luisteraar zal dit
tegenwoordig echt niet meer boeien of iets van het water komt of van het
vaste land. Opdoeken die onzin!

Peter

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Bert M.

Peterᅵ was zeer hard aan het denken :

> [...]
> van een stelletjes oude mannetjes. De doorsnee luisteraar zal dit
> tegenwoordig echt niet meer boeien of iets van het water komt of van het

Jaja...
Zielepoot.

Bertje

keesradio

On 29 apr, 20:43, nico <Q_1_2_3_4_...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> (Wadden)zee uitgezonden! Wie kan op de 1602 kHz nu iets ontvangen?
> Hartelijke zeezender-groeten van Nico uit Gouda.

Het is wel een beetje behelpen met het middengolfgeluid op de stream.
Nostalgie is leuk, maar kent voor mijn oren wel grenzen heb ik
gemerkt.
Na een uurtje snakt de mens van nu naar beter geluid.

Kees.

Wim

"keesradio" <kees...@zeelandnet.nl> schreef in bericht

Na een uur pas ? Ik heb geen AM op mijn autoradio heb ik eraf laten halen
die optie is toch niet te pruimen mensen. Allemaal nostalgie ja ja in 2010;
vroeger was alles beter nou als je nu nog naar AM luister ben je echt niet
van deze tijd hoor -)

Peter�

En zo is het maar net Wim, afschaffen die bende!

Tom Decouttere

On 2 mei, 12:48, "Wim" <wim@puntnl> wrote:
> "keesradio" <keesra...@zeelandnet.nl> schreef in berichtnews:5484977d-6347-48ff...@e1g2000yqe.googlegroups.com...

Ik heb ook al in geen tijden naar MG geluisterd,
en eigenlijk ook niet vaak naar radio in het algemeen.

Maar voor "AM" middengolf mag het misschien toch wel een verdienste
zijn dat een aantal hobbyisten met knap vakmanschap toch een goed
zendersignaal aan de band weten te leggen, te bewijzen dat het kan.
Aan klank kan er altijd gewerkt worden, maar ik hoor "aan den andere
kant" toch steeds weer (als het goed is) dat de gemiddelde luisteraar
dat toch niet hoort. Als er dan toch iets niet goed is, merkt de
gespecializeerde "freak" wel iets op van "ho maar jamaar"... :o-)

Peter�

Bert M. wrote:

> Jaja...
> Zielepoot.

> Bertje

Joh, voelt zich iemand aangesproken hier. Aandoenlijk...

Broodje bakpau

"nico" <Q_1_2_...@hotmail.com> schreef in bericht

Een mooi moment om die schuit meteen te laten afzinken.

Tom Decouttere

On 2 mei, 18:05, "Broodje bakpau" <hebikn...@bakpau.cz> wrote:
> "nico" <Q_1_2_3_4_...@hotmail.com> schreef in berichtnews:83777d71-81d7-479c...@g21g2000yqk.googlegroups.com...

> Een mooi moment om die schuit meteen te laten afzinken.

is dat eigenlijk echt "AL" wat je onder die alias kon bekomen,

je kan dus jouw anonieme alias pas wat laten afzinken
op kosten van heel wat inspanningen van anderen
die er hun hobby en inspanning aan gedaan hebben?

Proficat Bakpau,
bak ze anders beau van nu voort zou ik zeggen,
en laat de rest van het wereldje u vooral vierkant uitlachen.

Graag gedaan, bij deze,
en ik daag u uit om onder jouw echte naam naar voor te komen

Tom

Tom Decouttere

On 2 mei, 13:25, pe...@nospam.planet.nl (Peter ) wrote:
> En zo is het maar net Wim, afschaffen die bende!
>
> Peter
>
> En zo is het maar net Wim, afschaffen die bende!
>
> Peter

Peter,
Het is niet waar.
Hoe kom je er bij.

Ik merk niet meteen de essentie van jou betoog (if any)

Anderzijds,
"afschaffen"...
een partij die er belang bij heeft kan wat jengelen,
ik moet zeggen dat je bij een rechtsgeldige al redelijk wat aan de dag
moet leggen eer je betoog ontvankelijk verklaard wordt,
maar dan nog nog,
eer je da doet,
en je tekst raakt kant nog wal,
dan maak je je nog oeverloos belachelijk.

Graag gedaan,
Tom

mannetje vanderadio

Nostalgie, ja dat is deze nieuwsgroep ook, vandaar dat er zoveel oude
programma's gedownload worden via diverse sites, en die zijn ook nog
eens in middengolf kwaliteit.

Ik bespeur hier toch enige afgunst.

Freeboy�

Peterᅵ wrote:

> nico wrote:

> Peter

Iemand anders zijn hobby afbreken is gemakkelijk hee ! Wel ik ben ook
liefhebber van dergelijke AM projecten en er zijn er nog en dat bewijst
juist het tegendeel.

Luisteren naar de 1602 indien dat mogelijk is!

'Freeboy

keesradio

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Even voor de goede orde ik bewonder zeer wat ze doen bij Radio
Waddenzee en Seagull. En het middengolf geluid van hun zender is zeker
goed te noemen, maar het blijft middengolf.
In deze tijd van straalzenders is het denk ik toch wel mogenlijk om
naast am een gewoon fm-signaal aan land te krijgen om dat daarna op de
stream te zetten.
Bij Mi-Amigo 192 lukte dat tenslotte ook vanaf zee, dus waarom zou dat
bij Waddenzee niet lukken?
Natuurlijk kost dat geld, maar op geluid moet je niet bezuinigen, het
kan het verschil zijn tussen jou zender of die van de buurman.

Kees.

mannetje vanderadio

Met dit verschil "mi amigo" was eenmalig vanaf zee.