Welk bedrijf kan ik lege toner cartridges inleveren, waar ze een vergoeding voor geven?

c.c.li

Wie weet bij welke bedrijf ik lege toner/inktjet cartridges cartridges kan
inleveren waar ze
een kleine vergoeding/statiegeld voor geven??

Kon vroeger bij mijn leverancier van printersupplies lege toner cartridges
inleveren.
Ze betaalden toendertijd 7,50 tot 15,- gulden (hangt af van welke merk) per
lege toner cartridge.
En werd toen kosteloos opgehaald.
Maar ze zijn inmiddels mee gestopt met het innemen van cartridges.

Nu zit ik met een berg van die lege cartridges.
Ik zoek dus een of meer bedrijven die (hoge) vergoedingen geven voor lege
toner/inktjetcartridges en
waar ik ook nieuwe toner/inktjet cartridges kan aanschaffen.

Alvast bedankt!

Engelbert

> [...]
> toner/inktjetcartridges en
> waar ik ook nieuwe toner/inktjet cartridges kan aanschaffen.

Ik heb een tijdje geleden in Delft aan de binnenwatersloot (niet
goris, maar de andere pc boer waar me even de naam van ontschoten is)
een bepaald merk cartridges gekocht waar je de oude bij kon inleveren.

--
Engelbert Fellinger
m...@engelbert.demon.nl

You can visit my test and tube radio page if you dare.
http://www.engelbert.demon.nl

Rick Mulder

Cartridges kun je inleveren bij een milieu park bij jouw in de buurt!

Rick Mulder

sorry niet gezien dat je er een vergoeding voor wil!

Rick Mulder heeft geschreven in bericht
<928608050.3515....@news.demon.nl>...

R︻

Rick Mulder <ri...@no-fear.demon.nl> wrote in message

> Cartridges kun je inleveren bij een milieu park bij jouw in de buurt!

Bij Memo kan je HP cartridges inleveren, krijg je 7,50 voor dacht ik;

Rik

S.L.W.Computers

HOi,

Bij de A.V.R. met bijbetaling!