Bannerexchange

Danny Verkade

Hallo,

weet een van jullie toevallig of er ook een bannerexchange of een
betaalde service bestaat voor banners met het formaat 120*60??? Ik zou
het graag willen weten, bedankt

Danny

Frank Uittenbogaard

Danny Verkade heeft geschreven in bericht
<37329E8D...@mybegin.com>...

Nou wat ik eigenlijk wil weten of iemand ooit eens geld heeft ontvangen van
die geldbanners. Ik heb namelijk nog nooit van iemand gehoord dat ze via
zo'n banner systeem geld hebben gekregen.
Danny, er bestaan wel minibanners (in de grootte van die IE en NN buttons).
Op http://Holland.hyperbanner.net/ staan ze geloof ik.

Ben benieuwd of iemand ooit geld heeft ontvangen.

howdi,
Frank Uittenbogaard
[ http://smoel.cjb.net ] niwo smoelenboek
[ http://dit.is/tivoc ] goede volleybalsite

Dick Tump (cyber at beer :-)

> [...]
> die geldbanners. Ik heb namelijk nog nooit van iemand gehoord dat ze via
> zo'n banner systeem geld hebben gekregen.

Er heeft er ooit 1 bestaan, genaamd XPics ... daar heb ik samen met een
FTP-Server nog 1800 gulden aan verdient !!!

Ik ben nu bezig met ClickAgents, die schijnt wel uit te betalen, maar dat
weet ik (nog) niet zeker.

Danny Verkade

Een van de grootste is valueclick (http://www.valueclick.com), ik denk dat ie
ook wel betalen. Als mijn site groot genoeg is ga ik het eens proberen bij
Burstnet (http://www.burstnet.com)

JJ Vens

"Frank Uittenbogaard" <prof...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Op http://Holland.hyperbanner.net/ staan ze geloof ik.
>
> Ben benieuwd of iemand ooit geld heeft ontvangen.

Wat is dan het probleem? Dat ze niet uitbetalen of dat niemand op je
banner klikt?
Ik zou graag ook meer info/ervaringen willen horen want binnenkort ga
ik er ook zelf mee aan de gang.

JJ

Kok

Ik ben met mijn page (www.pekok.demon.nl) op ClickAgents (of hoe het nu
heet). Ik weet nog niet of ze betalen, maar ik denk het wel.
Het is heel simpel te gebruiken (voor degene die er mee willen beginnen). En
de clicks gaan niet erg snel, maar ja, who cares?

Elmo The Elk - Eric Kok
el...@pekok.demon.nl
http://www.pekok.demon.nl
--== You bet ya! ==--

JJ Vens <ve...@knoware.nl> wrote in message

Frank Uittenbogaard

Kok heeft geschreven in bericht
<926154400.10348....@news.demon.nl>...

> [...]
En
>de clicks gaan niet erg snel, maar ja, who cares?

Laat maar horen als je bent uitbetaald door die lui.

Oja onder het bericht posten is makkelijker voor de reply van de volgende.