brandweergadgets en accesoires

Geert RAMON

weet er niemand een adres van iemand die brandweergadgets, accesoires en
kledij voor jeugdbrandweer verkoopt in de streek van zuidnederland daar wij
momenteel met onze huidige leverancier dik in de problemen zitten
bedankt bij voorbaat
vele brandweergroetjes
geert ramon
brandweer hooglede
geert...@pi.be

Ben Hofman

Kijk eens op www.brandweerwinkel.nl in Rotterdam. Gr.Ben

"Geert RAMON" <geert...@planetinternet.be> schreef in bericht

Jos Euwes

> Kijk eens op www.brandweerwinkel.nl in Rotterdam. Gr.Ben

Met alle respect voor de Brandweerwinkel, maar is dat echt de enigste
met dat soort artikelen in Nederland? Is er niets anders?

Jos.

Ben Hofman

Je kan ook informeren bij Inspectie Brandweerwezen Min.v.BZK. Den Haag.
Gr.Ben

"Ben Hofman" <BenH...@wanadoo.nl> schreef in bericht

Geert RAMON

heb je daar ook een emailadres of website van dat ik deze kan contacteren

de brandweerwinkel stuurde mij door naar dirk de haes heist-op-den-berg in
belgie maar dit is onze huidige leverancier en daar zijn wij eerlijk gezegd
helemaal niet tevreden over (slechte leveringen, laattijdige leveringen).
kledij die wij bijvoorbeeld eind vorig jaar besteld hebben, is nog altijd
niet binnengekomen wat inhoudt dat de nieuwe leden van onze jeugdbrandweer
nog altijd in hun training rondlopen of bij elkaar gehaspelde kledij van oud
leden

ook qua accesoires door ons besteld, hetzelfde liedje, nog nooit besteld
(zoals bijvoorbeeld emblemen, bordjes, ketting, etc..)

groetjes uit hooglede - westvlaanderen - belgie

geert