Ik wil een aapje kopen!

esau

Wie kent een goed en betrouwbaar adres om een aapje te kopen, het liefst een
baby-aap.
Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te
geven. Dus alles is in orde lijkt me.

Alvast bedankt voor je moeite!

Esau

Kitty

Dit moet haast een grapje zijn.
Kitty

esau heeft geschreven in bericht <7lbal2$f6$1...@news1.xs4all.nl>...

Ria & Nicky

On Tue, 29 Jun 1999 22:36:10 +0200, "esau" <nit...@yahoo.com> wrote:

> [...]
>baby-aap.
>Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te

Ga naar een carnavals zaak koop een apepakkie babymaat
en trek dat maar aan bij dat kind van je. Dat lijkt me veel meer in
orde want als het je daarna niet meer bevalt op een aapje te hebben
trek je het pakje uit en ben je der weer vanaf.

Ohja het is verboden om apen te bezitten geloof ik en vreselijk
gevaarlijk met een klein kind in huis en dit is uit ervaring.

Ria
New pictures of Nicky the cute Yellow Front Amazon
http://users.bart.nl/~creation/nicky

Fantasy doll art at:
www.creation.nl

Gonnie Schokker

Apen staan op de lijst van verboden diersoorten! Apen horen ook helemaal niet in
huis. Als ze wat ouder worden, worden ze vaak agressief! Er zijn zoveel leuke
dieren die wel prima te houden zijn als huisdier, waarom moet het nou perse een
aapje zijn.
Groetjes Gonnie

simone

kijk eens in de spiegel, dan zie je er vast wel een

niet te lang kijken he

simone

Turbomuis

Moet ik deze vraag serieus nemen?

--
Groet

(c).-.
.-" , _( )____) Turbomuis

www.casema.net/~jazzz
esau <nit...@yahoo.com> wrote in message

W.P.van Zeijl

to Ria & Nicky
Wat een goor en gedegenereerd zooitje !

Hij schrijft dat het dik in orde is.
Als zijn verzoek serieus is bedoeld, ben ik er van overtuigd dat dat niet zo is.
Dit stel heeft dringend therapie nodig, heb ondertussen medelijden met dat kind.
" t zullen je ouders maar wezen "

Willem.

Typisch geval voor Jerry Springer of Jan Lenferink.

--=Oehoeboeroe=--

esau heeft geschreven in bericht <7lbal2$f6$1...@news1.xs4all.nl>...
>Wie kent een goed en betrouwbaar adres om een aapje te kopen, het >liefst
een
>baby-aap.

Waarom denk je dat stichting AAP stikt in de verwaarloosde en/of weggegooide
apen (en andere ongeschikte huisdieren)?
Omdat er jammer genoeg nog steeds van die &$#%%$ mafkezen bestaan als jij!

Hoehoe!

--=Mevrouw de Uil=--
gko...@tref.nl

{((__))}
/(.) (.)\ leven
/% \/ %\ is
/%/%\%\ leren
//// %%\\\\
//////%\\\\\\\
<<<vVv >>>
=====((==))=====

(bij e-mail oeroeboeroe in oehoeboeroe veranderen)

Astrid

> [...]
>baby-aap.
>Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk

YURSASMUR

Dit meen je toch niet echt He?

Laat die beesten toch lekker in de natuur waar ze horen.
Je lijkt wel niet wijs

Gambit

in nl.huisdier.algemeen,

"esau" <nit...@yahoo.com> wrote:
> [...]
>baby-aap.
>Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te

OK, reacties genoeg zo te zien, maar stel je voor dat er idioten zijn
die deze mafkees inderdaad aan een aap gaan helpen... moet deze oproep
niet ge-forward worden naar stichting AAP of zo? Zodat eventueel stappen
ondernomen kunnen worden indien hij er in slaagt toch een aap te kopen?

--
CU

Carla

Waarom vindt iemand het toch zo leuk om mensen op stang te jagen op deze
manier? Kinderachtig hoor, zielig ben je!

Carla

--=Oehoeboeroe=--

Gambit heeft geschreven in bericht <7lbi9k$52k$1...@freyja.bart.nl>...

> [...]
>niet ge-forward worden naar stichting AAP of zo? Zodat eventueel stappen
>ondernomen kunnen worden indien hij er in slaagt toch een aap te kopen?

Weet iemand het adres van stichting AAP?

Hoehoe!

--=Mevrouw de Uil=--
gko...@tref.nl

KIJK, DAAR LOOPT EEN MAFKEES DIE
EEN AAP WIL KOPEN!

S.O.S. voor Huisdieren

http://www.aap.nl
Kemphaanweg 16
1358 AB Almere
tel: 036-5384484
fax: 036-5384240
e-mail: in...@aap.nl

--=Oehoeboeroe=-- <Oeroe...@dolfijn.nl> schreef in berichtnieuws
7lcivn$3go6n$2...@reader3.wxs.nl...

S.O.S. voor Huisdieren

Volgens mij moeten wij hier niet eens op in gaan.
Daarbij kun je beter eenbaby nemen, dat is ook een aap.

Kitty <pos...@bart.nl> schreef in berichtnieuws
7lbb2g$8c$1...@freyja.bart.nl...

> Dit moet haast een grapje zijn.
> Kitty
>

> esau heeft geschreven in bericht <7lbal2$f6$1...@news1.xs4all.nl>...

Illie

Dit is toch niet normaal meer.
Ik zal het verhaal van het aapje vertellen dat jij wil hebben.

Er was eens een aapje in een ver en tropisch land dat samen met zijn moeder
aan het spelen was.
Opeens hoorde het kleine aapje allemaal harde geluiden en viel mama-aap
neer. Het kleintje klom op de moeder om het wakker te maken maar mama-aap
werd niet wakker. Het kleintje begon te schreeuwen maar werd in zijn nekvel
gepakt. De moeder-aap werd aan haar haren meegesleurd en het kleine aapje
werd in een hייl klein hokje gestopt. Het werd donker en het begon te
hobbelen.

Een paar dagen later(met heel weinig eten) wordt het aapje in een nog
kleiner hokje met allemaal andere aapjes gestopt. Hij zat daar lang en
ondertussen gingen er 2 aapjes dood. Een dag later werd het opeens heel
licht. Het aapje begon te krijsen maar kreeg een klap.

2 Dagen later kwam er een man die zei dat hij het aapje wel wilde kopen. En
hij nam het mij naar huis. Het aapje had net vlijmscherpe tandjes gekregen
en mocht dus aan de tiet, alleen het aapje beet en toen mocht hij dat ook al
niet meer. Hij wilde het kleine baby mensje ook wel eens dichtbij zien maar
toen begonnen ze te gillen en werd hij weer weg gebracht naar een groot
gebouw met allemaal apen alleen daar hadden ze geen plaats (omdat al die
t*ring peopletjes dachten dat ze ook wel met een aap om konden gaan). Dus
gaf die man het aapje aan een ombekend iemand (ongeveer even onbekend als de
gene van wie ze het hadden gekocht) mee. Verder weten ze er niks meer
van......

Lekker verhaal om aan je kind te vertellen later als ze er iets over vraagt,
"ja schat we hebben voor 3 dagen een aapje gehad wiens moeder er voor dood
was gemaakt." "Nee schat we weten niet waar het is, het zal wel van
eenzaamheid zijn gestorven toen het 1 jaar was."

IK KAN ME HIER ZO BOOS OM MAKEN!!!!

Kelly

Turbomuis

S.O.S. voor Huisdieren <S.O.S.voor...@kabelfoon.nl> wrote in message

| Volgens mij moeten wij hier niet eens op in gaan.

Mee eens

| Daarbij kun je beter eenbaby nemen, dat is ook een aap.

Niet mee eens

S.O.S. voor Huisdieren

Dat is geen belediging, maar wij stammen van de apen af.
Dus is een kind ook een aap, maar dan zonder vacht.

Turbomuis <turbo...@bigfoot.com> schreef in berichtnieuws
7ld51t$qc7$2...@news.casema.net...

Turbomuis

| Dat is geen belediging, maar wij stammen van de apen af.
| Dus is een kind ook een aap, maar dan zonder vacht.

Dat wat ik, het kwam er alleen wat ongenuanceerd uit, maar never mind :o)
Bij de weg, ik ben het ,hoe dan ook, niet eens met een kind NEMEN, maar dat
is weer een ander verhaal.....

Gambit

in nl.huisdier.algemeen,

"S.O.S. voor Huisdieren" <S.O.S.voor...@kabelfoon.nl> wrote:
>http://www.aap.nl
>Kemphaanweg 16
>1358 AB Almere
>tel: 036-5384484
>fax: 036-5384240
>e-mail: in...@aap.nl

hmm Voor de zekerheid toch maar even gemeld naar aap en dieren-
berscherming. Wie weet..

W.P.van Zeijl

to Gambit
Heb je voor die lui ook therapie aangevraagd, Correlatie of zo,
Ze mogen wat mij betreft ook bij Jerry Springer of Jan Lenferink op
visite.

Willem van Zeijl

Berthil S. Moraal

> [...]

>baby-aap.
>Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk

Ja, goed idee! Morgen snel naar Bart Smit, daar hebben ze ze aapjes te kust
en te keur! En beertjes, en tijgertjes, en... maar goed, je vroeg om een
aapje.

>Alvast bedankt voor je moeite!
>
>Esau

Graag gedaan. Probeer het ook eens bij InterToys en ToysRUs, en vergeet de
Bijenkorf in Amsterdam niet...

Veel liefde en WIJSHEID toegewenst, Berthil Moraal

Andre

esau <nit...@yahoo.com> schreef in berichtnieuws
7lbal2$f6$1...@news1.xs4all.nl...

> [...]
> baby-aap.
> Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk

Voor F1500,00 kan ik je wel een aap leveren dus als je nog interesse heb
laat het maar even weten.

Groetjes Andre

Groothandel in beschermde speelgoed dieren.

Carla

*KNIP

>Bij de weg, ik ben het ,hoe dan ook, niet eens met een kind NEMEN, maar dat
>is weer een ander verhaal.....

Ik denk dat ik me bij DAT verhaal aansluit. Nemen doe je in de supermarkt,
een kind valt daar echt niet onder!!

Groets, Carla

S.O.S. voor Huisdieren

En natuurlijk gaan jullie hierop reageren.
Laat het toch.

Andre <a.st...@hccnet.nl> schreef in berichtnieuws
7le5eg$ndd$1...@zonnetje.NL.net...

Oud Wijf

On Wed, 30 Jun 1999 15:10:05 +0200, "Turbomuis"
<turbo...@bigfoot.com> wrote:

>S.O.S. voor Huisdieren <S.O.S.voor...@kabelfoon.nl> wrote in message
>
>Mee eens

Mwoah, dat valt te bezien.... je zou bij wijze van spreken die gekke
Engelsman langs kunnen sturen die ook al eens bij Ivo Niehe op z'n
schoot heeft gezeten en de halve fruitschaal leegvrat...

Dan kunnen ze alvast ff wennen aan een aap.

En als ze een iets grote exemplaar willen.. dan zal het me een
genoegen zijn om daar effies in de gordijnen te gaan hangen... -(Ś->

Kind regards outta Sunny Dafcabin somewhere in
Holland, ..from an fool who's calling himself Old Hag on the Road!
Weet je čcht zeker dat je behouden bent?
Kijk op: http://www.geocities.com/Paris/Opera/7723/
"Ga door die deur!".....dan weet je 't!!

...........***Dringend hulp nodig?***................
Kijk op: http://www.geocities.com/Paris/Opera/7723/
---------Homepage laatst bijgewerkt 30 juni 1999-----------

Cosmic Dancer

En op Tue, 29 Jun 1999 22:36:10 +0200 behaagde het ene "esau"
<nit...@yahoo.com> om te verkondigen:

> [...]
>baby-aap.
>Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te

Heb jij toevallig een ernstige genetische afwijking waardoor je
hersenen niet functioneren??

Alle door mij geschreven stukken zijn op persoonlijke
titel. Derhalve kan noch mijn werkgever, noch de staat
der Nederlanden ter verantwoording worden geroepen.

Astrid

Eerlijk is eerlijk, dit is een goeie Oud Wijf...... trouwens wat doe je
hier nog? Je zou toch weggaan?
:-))) Ik wist wel dat je het niet laten kon!
groet, Astrid K.

Oud Wijf heeft geschreven in bericht <377ab61e...@news.xs4all.nl>...

> [...]

>Holland, ..from an fool who's calling himself Old Hag on the Road!

>Weet je ècht zeker dat je behouden bent?

Henry Pijffers

to --=Oehoeboeroe=--
Kemphaanweg 16
1358 AB Almere
Telefoon: 036 - 5384484 / Fax: 036 - 5384240
E-mail adres: a...@pi.net

FF zoeken met een ferret :)

Gert

Ben je wel wijs, laat dat beest lekker waar hij hoort en dat is niet in een
huiskamer!!!!
Denk even na voordat je iets wilt hebben.

grtx Carmen
nieuwe...@gelrevision.nl

Oud Wijf

On Thu, 1 Jul 1999 09:12:57 -0000, "Astrid" <as...@hotmail.com> wrote:

>Eerlijk is eerlijk, dit is een goeie Oud Wijf...... trouwens wat doe je
>hier nog? Je zou toch weggaan?
>:-))) Ik wist wel dat je het niet laten kon!
>groet, Astrid K.

Is dat zo? Let op de komende dagen.... cq. weken?

Je zal me ècht gaan missen....

Henriette Dubois

Ik snap niet waar jullie je druk om maken?!

Deze persoon is misschien wel niet goed snik maar 1 ding staat voor mij wel
vast:

De drang die hij en zij hebben is mij niet vreemd. Laatst droomde ik precies
hetzelfde maar gelukkig kwam ik op tijd bij zinne.

Ik kan me de wens (verdrongen oerwens... (lees: Bertrand Russel zijn boek er
maar op na)) wel voorstellen. Deze mensen hebben hulp nodig en geen onnodig
afbekken. Ik stel voor om ze een beetje te helpen...

Wie helpt er mee?

Esau, ik hoop dat je hierop wel durft te reageren en het liefst je vriendin
ook.

Groetjes,

Henriette

Astrid

Henriette Dubois heeft geschreven in bericht
<7lgipq$3k388$1...@reader3.wxs.nl>...

Het wordt steeds interessanter (of gekker)

davidn...@gmail.com

Simone vind zichzelf grappig

henk...@gmail.com

Op dinsdag 29 juni 1999 09:00:00 UTC+2 schreef esau:
> [...]
> baby-aap.
> Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te

bij je moeder knipoog

noortje_...@hotmail.com

Ik snap dat je er een wilt maar deze dieren moeten leven in de natuur ze zijn er niet voor gemaakt in een huis te wonen...
Ze worden agressief, want ze moeten eigelijk de hele dag rond kunnen rennen enzo.

marcom...@gmail.com

Zoo zajac duitsland

pim.t...@msvoskenslaan.be

Wat leuk zeg!
Ik ken iemand waarvan het kapucijn aapje zwanger is.
Ik laat je straks iets weten.

Groetjes

nikitab...@gmail.com

Op dinsdag 16 juni 2015 16:54:09 UTC+2 schreef pim.t...@msvoskenslaan.be:
ik wil graag een baby aap je goed leven geven en een thuis en zoek een aapje wil graag helpen en wie kan me helpen om een aapje op te vangen en de goede zorg en leven bieden ik kan dan nu het aapje nog en serieus je mag me mailen ?cinbro...@hotmail.com en is geen kwade bedoeling serieus aapjes wil opvangen en verzorgen

henkroell...@gmail.com

> [...]
> baby-aap.
> Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te

Ja helemaal mee eens, mij lijkt ook alles in orde. Met jou ook? Henk-Roel

harrieklei...@gmail.com

> [...]
> baby-aap.
> Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te

ik heb Uw verhaal gelezen en ik zou graag een aapje in huis willen voor gezelschap ik ben weduwnaar en heb vele dieren gehad honden en toen ik niet meer kon lopen had ik marmotten maar die zijn overleden..ik ben erg beperkt en heb hulp bij de verzorging maar gaat de verpleegster weg dan ben ik weer alleen een relatie begin ik niet aan want de dames zoeken gezonde mannen..mijn vrouw is voor 13 jaar geleden gestorven aan kanker ik heb geen kinderen en geen familie.dus liever een aapje in huis..groetjes
Harrie

Maya Zuiderweg

harrieklei...@gmail.com schreef :
Zeker een bonobo hê..

M.

sd...@hotmail.com

Ik wil zelf ook een aapje kopen en zo moeilijk is het niet om ze op te voeden het zijn gwn behaarde kinderen

Sietse Vliegen

sd...@hotmail.com schreef:

>Ik wil zelf ook een aapje kopen en zo moeilijk is het niet om ze op te voeden het zijn gwn behaarde kinderen

Grappig. Ik zag op de site van Hoffman-La Roche een oproep van een aap
die jou wou kopen. Loofde zels een beloning uit waar je U tegen zegt.

BugHunter

Sietse Vliegen <flyw...@hotmail.com> schreef op Wo 3 Mei 2017 om 20:15:
Laat me raden: heette die Silvana?

--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------

Bart Dinnissen

On Wed, 03 May 2017 21:00:25 +0200, in nl.huisdier.algemeen BugHunter <bugh...@com.invalid> wrote:

>Laat me raden: heette die Silvana?

Tjonge, wat een armoedige blik op mensen heb jij.
Loop je zelf even door naar nl.politiek? Daar zitten je vriendjes.

Plonk,

--
Bart Dinnissen

vincent...@gmail.com

> [...]
> baby-aap.
> Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te

mag niet

Bresser YT

Ja hoor, stuur even een mail naar 192...@gsf.nl Diegene zal je zo spoedig mogelijk bejegenen. daaidooi :)

Rick Force

Op dinsdag 6 oktober 2020 om 13:42:41 UTC+2 schreef Bresser YT:
> Ja hoor, stuur even een mail naar 192...@gsf.nl Diegene zal je zo spoedig mogelijk bejegenen. daaidooi :)

is deze nog te koop?
ik vraag dit natuurlijk voor een vriend!
*doet een knipoog*

Goede roleplay

Lize Ginkel

> [...]
> baby-aap.
> Mijn vriendin heeft ook net een kind en is bereid om het aapje moedermelk te