ervaren elektronica hardware ontwerper waarbij het ontwerpen van elektronica in het DNA is vastgelegd?

Peter Naessens

Ontwikkelt u graag een enkel radertje,
of liever het hele uurwerk?

Een uitdaging voor ontwerpers die graag een wezenlijk deel
willen uit maken van het ontwikkeltraject!

Profielschets Adesys B.V.

Adesys BV is een sterk groeiend, modern gehuisvest en innovatief bedrijf met
15 jonge, uiterst gemotiveerde mensen. In Nederland zijn we marktleider op
het gebied van industriėle telefonische alarmmelders en modems. Alle
apparatuur wordt in eigen beheer ontwikkeld en geproduceerd. Daarnaast wordt
in opdracht van industriėle en agrarische toeleveringsbedrijven doorlopend
elektronica op maat ontwikkeld.

Wij zoeken..

embedded software engineers
die het leuk vinden om zowel hardwaregerelateerde drivers
als applicatiesoftware te ontwerpen, en een

ervaren elektronica hardware ontwerper
waarbij het ontwerpen van elektronica in het DNA is vastgelegd.

Enkele steekwoorden die verband houden met de functies:
Datacommunicatie
CAN-bus
GSM
Melk-) robots
ISDN
Blue-tooth
GPS
Miniaturisatie

Waarom zou je bij Adesys willen werken?

Bij Adesys ben je als ontwikkelaar verantwoordelijk voor het volledige
ontwerptraject. Van het meedenken in de specificatiefase, het ontwerpen en
testen van hard- en/of software, het bouwen van prototypes tot en met de
testfaciliteiten voor productie en service. Zodat je na afloop met recht
kunt zeggen: dit is mijn product!

Bij Adesys is de hiėrarchie niet merkbaar. Iedereen is altijd op elk moment
aanspreekbaar. Knopen worden snel doorgehakt en blijven niet liggen tot het
eerstvolgende overleg. Gewoon een kwestie van gezond verstand management.

Bij Adesys zijn we meer geļnteresseerd in capaciteiten dan in papiertjes.
Dat merk je aan de mix van medewerkers. Een door de praktijk gevormde
ontwerper heeft bij ons evenveel kansen als de goed opgeleide theoreticus.

Bij Adesys ben je geen nummer bij afdeling PZ, maar een mens met zijn eigen
verwachtingen en behoeften. Wij geloven niet in organisaties, maar in
mensen. Kortom: als jij in ons bedrijf wilt investeren, investeren wij in
jou.

Bij Adesys is de sfeer net even anders. De werktijden zijn redelijk vrij in
te vullen. Overwerken doen we pas in zeer uitzonderlijke gevallen. Door de
dagelijkse verplichte gezamenlijke koffiebreak zijn er geen onbekenden. Het
lage personeelsverloop is het bewijs!

Voor meer informatie, kijk op www.adesys.nl

JT van Es

Volgens mij is dit een personeels advertentie.

Hans

michello

Hans JT van Es schreef

> Volgens mij is dit een personeels advertentie.

Jij gaat door voor de volgende ronde.

Michello

CBS-Electronics

michello <m.s...@nospam.athome.nl> schreef in berichtnieuws
zGgV4.12155$hs1.4...@news.rdc1.ov.nl.home.com...

> Hans JT van Es schreef

> Jij gaat door voor de volgende ronde.

Nu de hamvraag nog...........wat schuift het ?

CU, Rob
--
Graag onder aan posting antwoorden a.u.b.
nevob raan redno nav ne roov raan rethca nav nezel nezenihc neellA