Wie wint Big Diet

merlijn spinnewijn

Ik hou het op Eric.Het is een man en de psychologe van het BigDiet
begeleidingsteam noemde hem lui.De ideale combinatie om te winnen.MvrgrvM.

Monique ten Hoeve

Alleen gaat eric eruit dit weekend. Wil graag zijn oude leventje weer terug
bij vrouw en kind.

Dus gerrit gaat winnen.

Monique

"merlijn spinnewijn" <joo...@quicknet.nl> wrote in message

merlijn spinnewijn

Wat een luie donder!

"Monique ten Hoeve" <mon...@worldonline.nl> schreef in bericht

Malina

Gaat Eric er echt uit???? Nou dan stem ik mijn radio smorgens maar weer af
op radio 3....
(nou ja behalve op maandag, want met Paul de Leeuw wordt ik liever niet
wakker..)

Monique ten Hoeve

Ik heb net op de homepage van big diet gelezen dat niet Eric maar Heino
eruit gaat. Deze avond liet Robert ten Brink een doorschemeren dat Eric er
uit zichzelf uit zou gaan. Maar nu gaat Heino, uit zichzelf en ook omdat hij
van de mannen het minste is afgevallen.

Monique