Klussen met Nico

Slingshot

Davilex heeft een CD ROM uitgebracht (o.a. te koop bij praxis) welke
is getiteld:
Praktische cd-rom voor succesvol klussen in huis
http://www.davilex.nl/informatie/klussen/index.asp

Dit is een cd rom met Nico van het klusprogramma op tv.

Heeft iemand deze cd bekeken en is het wat?

Johan

Theo Nieuwboer

Johan,

Bespaar de aankoopprijs en haal de foldertjes in de Praxis, Gamme en Formido
over het onderwerp waar je mee aan de gang gaat.

Theo.
Slingshot <wjpde...@hotmail.com> schreef in berichtnieuws
8mm8dt0s02n74q6hb...@4ax.com...

Remco Bruijne

On Wed, 11 Apr 2001 18:33:20 +0200, "Theo Nieuwboer"
<thna.ni...@worldonline.nl> wrote:
Mee eens. En die foldertjes crashen niet, gooien geel DLL's door
elkaar en ze kosten niks...

Remco Bruijne

Misschien leer je op die CD-rom hoe je een decoupeerzaag,
accu-cirkelzaag, boormachine en nog een heleboel meer in zo'n verrekte
klein kluskoffertje krijgt. Nicau (zo noemen ze hem) rijdt altijd op
zijn fiets met dat koffertje naar een vaag "iemand" en haalt een hele
gereedschapwinkel uit die koffer. Volgens mij past zijn workmate er
ook nog in.

Als die CD-ROM je dat uitlegt, is het geld goed besteed. Als de CD een
afspiegeling is van al het kluswerk (alles is altijd "leuk" in dit
programma, onlangs viel ik middenin en in de eerste zin hoorde ik het
woord weer), in combinatie met de robuustheid van de andere Davilex
software, zou ik de gok niet wagen.

Groet, Remco

dozoo

Als de cd-rom met de zelfde fantasie is gemaakt als de klussen van nico dan
denk ik dat het zonde is van je geld want jij hebt geen
tovergereedschapskoffer waar alles inzit wat je toevallig nodig hebt bij een
klus dus jij komt wel voor tegenslagen en onaangename verassingen te staan.

Slingshot <wjpde...@hotmail.com> schreef in berichtnieuws
8mm8dt0s02n74q6hb...@4ax.com...

foetsji

Slingshot <wjpde...@hotmail.com> wrote in message

Hmmm, Davilex he ???
Kan nooit wat zijn !!
Alhoewel !!
Davilex is ook een club van hobbyisten !!

Ik Ben nu
Foetsji.

Remco Bruijne

On Thu, 12 Apr 2001 09:44:31 GMT, jdschui...@hotmail.com wrote:

>In article <3ad4d472...@192.168.1.2>, Remco Bruijne says...

>Ook wel Remcau genoemd...
(grin) Volgens mij is het best deftig om nu "touche" te zeggen.

Remcou (ik vind o-u toch net iets chiquer)

Palito

Ik heb wel die andere cdrom van ide collega van hem
Rob verinde, die altijd de tuin doet. Ik werd aar niet echt veel wijzer van
eerlijk gezegt.
Het enige handige aan die cdrom is een database met 2000 planten en voor de
rest kan ik het zelf ook allemaal wel bedenken.
Daar heb ik die cdrom niet voor nodig.

"foetsji" <foe...@hotmail.com> wrote in message