senseo instellen

Jan

Toevallig vond ik deze link om de water hoeveelheid voor een kopje koffie in
te stellen voor een senseo apparaat,voor zowel de oudere als de nieuwere
versie,en het werkt perfect.
http://members.lycos.nl/senseocrema/regel.html

--
Greetz Jan

homepage http://home.casema.nl/verheezen/

to28

"Jan" <verh...@casema.nl> schreef in bericht

tsja, als je het nog ergens naar wil laten smaken...

Mark

"Jan" <verh...@casema.nl> wrote in message

> Toevallig vond ik deze link om de water hoeveelheid voor een kopje koffie
> in te stellen voor een senseo apparaat,voor zowel de oudere als de
> [...]

Alleen het gebruiken van het aan/uit knopje op het juiste moment, werkt ook
:-)

Message has been deleted

Marantz

"Edward" <add...@not.valid> schreef in bericht

> Wat een gepruts !
> Ik ben blij dat ik een echt koffiezetapparaat heb. Een Saeco.
> Het kost een paar euro's, maar dan heb je tenminste iets deugdelijks in
> huis.
> --
> Edward

Hier ook, wel de goedkoopste, maar al dik 3 jaar een heerlijk bakkie.

Jan54

En smaakt het dan wel ergens naar??

"Jan" <verh...@casema.nl> schreef in bericht

Jan

Je kan tegenwoordig ookde extra dark roast pads gebruiken en dan blijft het
kopje koffie toch heerlijk sterk.
en hier is nog een link om het makkelijk zelf te doen.
http://hhfbrouwer.free.fr/senseo/

--
Greetz Jan

homepage http://home.casema.nl/verheezen/

"Jan" <verh...@casema.nl> schreef in bericht

Sander

Op zaterdag 19 juli 2008 19:01:40 UTC+2 schreef Jan het volgende:
Bedankt Jan! Hier was ik al lang naar op zoek, maar ik kon het nergens zo helder vinden als hier. Mijn Senseo zette nog maar halve bakkies, en dat doet hij nu niet meer.