Olijf olie

Can Solivera

"Arbequina Olive Oil-On-Line"

Voor het eerst wordt de allerbeste olijfolie ter wereld, regelrecht van een
privé plantage aangeboden op het Internet. Het gaat om de befaamde
Arbequina olijven, die in de Middeleeuwen door de Hertog van Medinaceli
vanuit Palestina naar zijn landgoed in het Spaande Catalonië werden
gebracht. Arbequina olie heeft een zachte, neutrale smaak met een
verrukkelijke nasmaak van bittere amandelen en wordt o.a. door Italiaanse
mengmeesters gebruikt om het eigen huismerk te sublimeren. De wereldberoemde
winkel Harrods in London, biedt uitsluitend Arbequina olijfolie te koop aan.
Op het Internet wordt een pakje van twee liter Extra Vierge olie aangeboden,
verpakt in 4 aantrekkelijke flesjes van 500 cc., en kost slechts ? 25. De
prijs is inclusief de verzendkosten per gewone post naar ieder land in de
wereld. De plantage garandeert de kwaliteit: niet goed, geld terug. Eén
enkel nadeel: de oogst is beperkt. Soms moet de klant wachten tot volgend
jaar.

Abrazo!

Hans

visit http://www.solivera.com

Linda van den Brink

> Voor het eerst wordt de allerbeste olijfolie ter wereld, regelrecht van
een
> privé plantage aangeboden op het Internet. Het gaat om de befaamde
> Arbequina olijven [...]

Is dit nou een shameless plug (oftewel reclame) of ben je alleen echt
enthousiast?

Linda

Tonny Leeflang

Maar eens even naar dit merk gevraagd in de Spaanse n.g. culinair, ben
benieuwd.
Groet,
Tonny.

Linda van den Brink heeft geschreven in bericht
<8tju5f$jam$1...@fb1.euro.net>...

Can Solivera

Beste mensen,

In onze posting van 29-10-2000 hebben wij verzuimd de prijs van onze
Arbequina olie juist weer te geven. Deze bedraagt slechts 25 Euro's voor
twee liter Virgin Extra Arbequino olie.

Abrazo!

visit http://www.solivera.com

Yvonne

Can Solivera wrote:

> In onze posting van 29-10-2000 hebben wij verzuimd de prijs van onze
> Arbequina olie juist weer te geven. Deze bedraagt slechts 25 Euro's voor
> twee liter Virgin Extra Arbequino olie.

Is dat niet 20 Euro te veel?

Groeten, Yvonne

E.d.u. S.

Had je niet beter kunnen posten in nl.miljonairs

Can Solivera <in...@solivera.com> schreef in berichtnieuws
C8hL5.11667$Bw1....@news.indigo.ie...

Astrid

"Can Solivera" <in...@solivera.com> schreef in bericht
Dat vind ik wel een hele hoge prijs, nee dan houd
ik het maar bij mijn
Kretaanse van de supermarkt.
Astrid.--
http://www.geocities.com/astrid1947