na bezoekje aan buitenland mobiel weer op internet laten gaan.

Willem de V

Rijd regelmatig stuk door duitsland om op bestemming in nederland te komen.
Roaming staat uit, dus geen internet in Duitsland.

Terug in Nederland "zegt" de mobiel dat hij geen verbinding met internet
heeft.

Heb zelf android 4.2 , maar Iphone 4 vertoonde hetzelfde.

Mobiel staat gewoon op NL-KPN, data aan.

Oplossing is nu om de mobiel uit en dan weer aan te zetten.

Is er een andere FIX ?

bedankt
Willem

ps. waar is deze vraag echt op zijn plaats ?

OSW8

Willem de V schreef op woensdag, 22-1-2014, het volgende:

> ps. waar is deze vraag echt op zijn plaats ?

Zie nl.comp.sys.android, voor iPhone weet ik het niet.

--
Cheers!
OSW8

~PCfreak ©~

Op Wed, 22 Jan 2014 12:37:41 +0100, schreef OSW8 <nom...@anymail.box>
het volgende.

> Zie nl.comp.sys.android, voor iPhone weet ik het niet.

nl.telecom

groetjes Henk
--
Algemene tips om zelf een PC te bouwen, en tips
voor Windows7 en XP zie mijn site.

Willem de V

OSW8 schreef op 22-1-2014 12:37:

> Zie nl.comp.sys.android, voor iPhone weet ik het niet.
nl.comp.sys.mac heeft xs4all wel maar geen android.

OSW8

Willem de V schreef op woensdag, 22-1-2014, het volgende:

> nl.comp.sys.mac heeft xs4all wel maar geen android.

Dan kun je aan xs4all vragen om die groep toe te voegen, want ze
bestaat wel - ik ben er zelf 'lid' van.

--
Cheers!
OSW8

Willem de V

~PCfreak 居 schreef op 22-1-2014 14:50:
> Op Wed, 22 Jan 2014 12:37:41 +0100, schreef OSW8 <nom...@anymail.box>
> het volgende.

> nl.telecom
>
> groetjes Henk

Vraag daar gesteld.
Laat nog wel weten als er antwoord komt

Rob

Ik heb ook een xs4all account en ik zie gewoon die groep.