Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Auto spuiten: kosten?

瀏覽次數:140 次
跳到第一則未讀訊息

..

未讀,
2001年3月26日 下午1:41:542001/3/26
收件者:

Hallo,

Kan iemand enige indicatie geven wat het compleet spuiten van een
auto kost in metallic kleur?

Regards,

Johan

René

未讀,
2001年3月26日 中午12:52:502001/3/26
收件者:
volgende week gaat m'n mustang naar de spuiter en hij schatte de kosten op
ongeveer 10000 piek.

rené

".." <jo...@mondeo.demon.nl> schreef in bericht

peewee

未讀,
2001年3月26日 下午1:08:172001/3/26
收件者:
"René" <redhorse@-nospam-xs4all.nl> had an opinion in
<3abf824f$0$167$1a0e...@dreader2.news.xs4all.nl>:

>volgende week gaat m'n mustang naar de spuiter en hij schatte de kosten
>op ongeveer 10000 piek.

Goudlak?
Groeten,
Peter.

Ed @ Home

未讀,
2001年3月26日 下午1:17:572001/3/26
收件者:

> Goudlak?

Nee, een paard spuiten, het zogenaamde bodypainten, vereist special skills
en een diploma hiervoor krijg je pas na een lange, zeer lange, studie.
En je zal toch best begrijpen dat het spuiten van een Mustang, een paard dat
bekend staat om zijn bewegelijkheid, ook nog extra risico's met zich mee
brengt. Die 10.000 piek is dan ook inclusief verzekering.

grt,

Ed

Pioneer

未讀,
2001年3月26日 下午1:16:582001/3/26
收件者:
Jah wat word het 14 karaats of hoger?

".." <jo...@mondeo.demon.nl> schreef in bericht

Peter M J Kessen

未讀,
2001年3月26日 下午1:44:472001/3/26
收件者:
Door een professionele spuiter ? eem beunhaas met pretenties
of een beunhaas met garantie tot de deur en een bungalowtent:)
Over al deze groepen ergens tussen de 600 en 6000 gulden:)

".." <jo...@mondeo.demon.nl> schreef in bericht

Peter M J Kessen

未讀,
2001年3月26日 下午1:45:452001/3/26
收件者:

"Ed @ Home" <noadve...@please.com> schreef in bericht

Zeker wanneer het om de befaamde mr Ed gaat:)

Richardi Originali

未讀,
2001年3月26日 下午2:32:042001/3/26
收件者:
.. <jo...@mondeo.demon.nl> schreef in berichtnieuws
3ac08d26....@news.nl.uu.net...
"zwart" tussen de 4000 en 6000
"Wit" meer als 10000.(in mijn geval dan)

Richard

Willem-Jan Markerink

未讀,
2001年3月26日 下午3:12:252001/3/26
收件者:
In article <3abf8812$0$16...@news2.zeelandnet.nl>,

Tegen MKZ?
In quarantaine dat ding....;))

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]

René

未讀,
2001年3月26日 下午3:20:522001/3/26
收件者:

"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> schreef in bericht

Het was een serious antwoord hoor........... Niemand neemt me ook serious
:-(
Anyway, er zitten inderdaad enkele blaasjes op.

rené

Willem-Jan Markerink

未讀,
2001年3月26日 下午3:28:422001/3/26
收件者:
In article <3abfa501$0$15838$1a0e...@dreader2.news.xs4all.nl>,

"René" <redhorse@-nospam-xs4all.nl> wrote:

> [...]
>:-(
>Anyway, er zitten inderdaad enkele blaasjes op.

:))

Nou nog een lekke band en een overkokende radiator, en hij kan geruimd
worden....;))

A B S

未讀,
2001年3月27日 凌晨2:52:322001/3/27
收件者:

Hangt er helemaal vanaf ===>>> welke lak?
Te spuiten oppervlakte etc etc etc

hm ... toch zeker wel 3.000,= of meer

F.J.Driegen

未讀,
2001年3月27日 清晨5:08:422001/3/27
收件者:
Ik heb voor het strak maken en spuiten van mijn Fiat 124 Spider 3500 piek
betaald. En voor alleen het spuiten van de Wrangler 1500 piek. Die hebben we
zelf opgeschuurd en gestript.
Beide auto's niet in metallic. Metallic lak is iets duurder, dus tel er nog
500 piek bij op of zo.

Fred

".." <jo...@mondeo.demon.nl> wrote in message

FS

未讀,
2001年3月27日 清晨5:23:532001/3/27
收件者:

> Hangt er helemaal vanaf ===>>> welke lak?
> Te spuiten oppervlakte etc etc etc
>
> hm ... toch zeker wel 3.000,= of meer

En hangt het er ook nog vanaf of je de auto spuit-klaar afleverd of dat de
spuiter 'm helemaal moet strippen/klaar maken en strak maken. Zal behoorlijk
in prijs schelen dunkt me :)

Metallic is sowieso een stuk duurder en zal toch wel door een professioneel
iemand moeten gebeuren (anders krijg je de meest aparte lak-effecten...).

FS

René

未讀,
2001年3月27日 清晨7:12:242001/3/27
收件者:

"FS" <fstolp@_nospam_dds.nl> schreef in bericht news:3ac0...@news.wau.nl...
> Als je je auto echt goed wilt laten spuiten ben je toch echt tussen de
10000 en 20000 gulden kwijt(dat is inclusief compleet strippen, zandstralen
etc). Ik ben bij meerdere spuiters geweest en ze hadden allemaal die
prijzen, dus voor 3000 piek kan je onmogelijk je auto echt mooi laten
spuiten. Kijk als het voor je ouwe trouwe kadetje is maakt dat niet zo veel
uit natuurlijk, maar is het voor een mooie klassieker dan is het zonde
natuurlijk als het niet mooi/goed/bestendig gebeurt.
En metallic lak maakt qua prijs bijna niks uit, een paar honderd gulden.

René

Bas_16

未讀,
2001年3月27日 上午8:40:352001/3/27
收件者:
Mijn auto spuiten kostte (alleen de buitenkant en motorruimte) 1000 piek in
blauw metallic. Bij een professioneel bedrijf in de avonduren door een
professionele spuiter.
Moest wel de auto zelf strippen, strak maken en nieuwe onderdelen in de
spuitplamuur zetten (laten doen, 300 piek voor motorkap en zijschermen)
Zij hoefden alleen maar af te plakken, ontvetten en spuiten. De rest heb ik
zelf weer gedaan.

Greetz,
Basje

"René" <redhorse@-nospam-xs4all.nl> wrote in message

René

未讀,
2001年3月27日 上午9:55:222001/3/27
收件者:
Ten eerste heb je dan al een hele hoop zelf gedaan en ten tweede alleen de
buitenkant laten spuiten.
Niet iedereen is daar handig genoeg voor of heeft een garage waar je je auto
uit elkaar kan halen.
Als mijn auto gespoten is, is tíe beter/mooier als nieuw, maar daar betaal
je dan ook voor.

rené(die liever ook maar 1000 piek zou betalen)

"Bas_16" <bas...@hotmail.com> schreef in bericht

A B S

未讀,
2001年3月27日 上午11:02:552001/3/27
收件者:

>10000 en 20000 gulden kwijt

.. voor een vrachtwagentrekker fl 6.000,=

Hoe kunnen de kosten voor een luxe auto dan oplopen van 10.000 tot
20.000??? Of hebben we het hier over Special Paint?

René

未讀,
2001年3月27日 上午11:46:022001/3/27
收件者:

"A B S" <l...@worldoffline.nl> schreef in bericht
> Nee hoor, gewone lak. Ga maar met je klassieker naar een willekeurig(wel
een goede) spuiter en je zal bovenstaande prijzen te horen krijgen. Ten
minste, dat is bij mij in het westen van het land, misschien is het in het
oosten of noorden veel goedkoper??
Het is natuurlijk heel veel werk, de auto wordt helemaal uit elkaar
gehaald(ook van binnen), ouwe lak eraf(echt helemaal kaal), dan strak
gemaakt, roestgevoelige onderdelen worden behandelt, dan weer gespoten en in
elkaar gezet.

Ad

未讀,
2001年3月27日 下午1:06:072001/3/27
收件者:
Kijk eens bij http://www.autofix.nl/

".." <jo...@mondeo.demon.nl> wrote in message

Izak van Langevelde

未讀,
2001年3月27日 下午3:46:482001/3/27
收件者:
In article <3ac0...@news.wau.nl>, "FS" <fstolp@_nospam_dds.nl> wrote:

>En hangt het er ook nog vanaf of je de auto spuit-klaar afleverd of dat de
>spuiter 'm helemaal moet strippen/klaar maken en strak maken. Zal behoorlijk
>in prijs schelen dunkt me :)

Daarbij scheelt het als je de ramen in de carosseriekleur meegespoten
wilt hebben...

--
Grinnikend door het leven...

t.w.a.derks

未讀,
2001年3月27日 晚上10:49:492001/3/27
收件者:
Er zijn autospuiters en autospuiters......

Ik heb diverse auto's laten compleet laten spuiten bij diverse bdrijven,
allen hanteerden ze een andere prijsindeling. Uiteraard is het mogelijk om
de auto compleet strak aan te leveren zodat ze alleen hoeven af te plakken,
ontvetten en blazen. Dit scheelt echt een vermogen in prijs. Als hun alles
zelf moeten doen is het ook logisch dat de prijs hoger is / wordt.

Voorbeelden:

Fiat Spider compl. spuiten binnen en buitenkant, strak aangeleverd, bij de
ene 1500 en bij de ander 3500

Jaguar XJS ook compleet binnen en buitenkant, strak aangeleverd, paarlemoer
wit (12 laags) bij de ene 3500 en de ander dorst er niet aan te beginnen.

Cadillac Seville alleen buitenkant, originele lak, strak aangeleverd, 1750
tegen 2750

Ik weet niet waar je woont, maar hier in de omgeving (nijmegen) zijn diverse
bedrijven die zeer goed zijn (Wouba, Heesackers) en in Duitsland kranenburg
de fa. Hessing, daar kun je ook goed onderhandelen over het al dan niet meer
betalen bij extra werk.

Suc6, Dirk

RT[F]M van Dijk

未讀,
2001年3月29日 上午9:31:272001/3/29
收件者:
On Mon, 26 Mar 2001 22:20:52 +0200, "René"
<redhorse@-nospam-xs4all.nl> wrote:

<KNIP>

>Het was een serious antwoord hoor........... Niemand neemt me ook serious
>:-(
>Anyway, er zitten inderdaad enkele blaasjes op.

Preventief ruimen :?

Rene
--
Ford Probe V6 2.5L