Cryptographic-service

Ruud van der vliet

i.v.m. het nieuwe Blastervirus moet ik via de windowssite
een beveiliging downloaden en installeren, dat downloaden
lukt wel maar als ik wil instaleren krijg ik als bericht:

"de integriteit van het bestand Update.inf kan niet
worden gecontroleerd. Ga na of de Cryptographic-service
op deze computer actief is"

Wat betekend dit en wat moet ik nu doen?

Bijvoorbaad dank.

Francien

"Ruud van der vliet" <van.v...@12move.nl> schreef in bericht

In je services services voor cryptographie inschakelen.
Uitvoeren>services.msc>zoeken naar services voor cryptografie en die
aanzetten.
Suc6
Francien

streepje

Een tijdje geleden, bij de installatie van een update,
kreeg ik ook die foutmelding.
Ik heb toen de map C:/Windows/Systeem32/CatRoot
een andere naam gegeven nl CatRoot2
of als de naam CatRoot2 reeds bestaat dan OldCatRoot2 of
CatRoot3
Daarna de update opnieuw geinstalleerd.
Succes.
Succes.

N. Akkerman

Mazzel gehad, want het advie van Microsoft is Catroot ongemoeid te laten en
catroot2 te renamen of te verwijderen...
--
Met vriendelijke groet,
Nico Akkerman

Antwoorden in de groep s.v.p., mijn e-mailadres is nep!