Mijn geluid doet het niet meer!! (probleem: soundmax?)

PeBe

Op een gegeven moment kreeg ik op mijn taakbalk het icoontje met de
melding: geen soundmax audio aanwezig. En inderdaad: geen geluid meer
uit de boxen.
Via systeemherstel kwam ik er niet uit.
Heb daarom Soundmax gedeïnstalleerd, en daarna wilde ik deze weer
installeren via de moederbord CD. Maar ik krijg de foutmelding: does
not support the operation system WNT_5.1p_MCE.
Daarna via Asus gedownload. Ook hier weer dezelfde foutmelding.
Het gaat om de P5VD2-MX. Ik heb Windows XP.
Weet iemand wat er gebeurd is? En hoe kan ik het probleem opgelost
krijgen?
PeBe

Gandalf Gladstone

"PeBe" <zieje...@hotmail.com> schreef in bericht

Op een gegeven moment kreeg ik op mijn taakbalk het icoontje met de
melding: geen soundmax audio aanwezig. En inderdaad: geen geluid meer
uit de boxen.
Via systeemherstel kwam ik er niet uit.
Heb daarom Soundmax gede�nstalleerd, en daarna wilde ik deze weer

[...]

Wat voor meldingen zie je in Apparaatbeheer bij de optie: Besturing voor
Geluid, video en spelletjes
of anders onder de pictogram van Soundmax staan?

GG

PeBe

On 23 jan, 17:39, "Gandalf Gladstone" <Gandalf_G.@imaginary®.com>
wrote:
> [...]

> Geluid, video en spelletjes
> of anders onder de pictogram van Soundmax staan?

Onder apparaatbeheer staan geen foutmeldingen. Alles werkt correct.
Pictogram Soundmax is niet meer. Heb deze gedeïnstalleerd.
PeBe

Ge Nidee

> Onder apparaatbeheer staan geen foutmeldingen. Alles werkt correct.
> Pictogram Soundmax is niet meer. Heb deze gede�nstalleerd.
> PeBe

Misschien heb je hier iets aan...
http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/737895.html

G.@imaginary�.com Gandalf Gladstone

wrote:
> [...]

Onder apparaatbeheer staan geen foutmeldingen. Alles werkt correct.

Pictogram Soundmax is niet meer. Heb deze gede�nstalleerd.

Mocht je nog terugkomen van jouw besluit dan kan je hier een nieuwe versie
van de stuurprogramma's van SoundMax downloaden.
http://download.cnet.com/SoundMAX-Integrated-Digital-Audio/3000-2110_4-170204.html?tag=mncol