hoe kantel ik slechts één pagina (naar horizontaal)?

pagina kantelen@discussions.microsoft.com één pagina kantelen

Luc

Hallo,
Een sectie-einde toevoegen via Invoegen - Einde markering. Met de cursor in
de betrokken sectie via Bestand - Pagina-instelling - tabblad Marges kiezen
voor liggend, bij toepassen op letten dat er staat deze sectie.

--

Luc Sanders
MVP - PowerPoint

Dave

Zeg "één pagina kantelen",

In Word Help zoeken naar kantelen, draaien of gedraaid of de meer
gebruikelijke termen in computerland: staand en liggend (portrait of
landscape).
Op deze site eerst zoeken voordat je vragen stelt die regelmatig terug komen.
Altijd tekst plaatsen in je bericht, in plaats van je hele vraag te stellen
in het Onderwerp. Doe je in e-mails toch ook niet? Ik kan vanaf de site die
ik gebruik om deze gebruikersgroep te lezen, niet eens antwoorden op lege
posts; dan krijg ik een site error.

I.d.d. via Bestand / Pagina Instelling. NIet echt een onmogelijk te bedenken
locatie voor deze optie, toch?

David