Hoe los ik een probleem bij het opslaan van een bestand op?

Ness

ik heb een mega groot probleem! Als ik mijn thesis wil opslaan krijg ik een
bericht van Word dat er een bestandsfout is opgetreden en dat het bestand
daardoor niet opgeslagen kan worden. Ik kan nergens terug vinden welke fout
er juist optreed en het is echt enkel met dit document zo. Ik heb al vanalles
geprobeerd maar ik krijg het lang geen kanten opgeslagen...
Heeft er iemand ideën?
xXx

Rutger

"Ness" <Ne...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

Heb je al opslaan-als geprobeerd? Als rtf of een andere wordversie? Of
desnoods als txt? In het laatste geval ben je dan wel alle opmaak kwijt,
maar dat lijkt me overkomelijk.
Alle tekst kopieren en plakken in kladblok of (desnoods eerst openoffice
http://nl.openoffice.org/downloaden.html en daarin plakken)?

Succes,

Rutger

www.amons.net

Gerda

"Ness" <Ne...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

Welke Wordversie?
Grootte van je bestand?
Bevat je document veel afbeeldingen, wat is de extensie ervan en hoe heb je
ze ingevoegd?
Als je Word afsluit krijg je de vraag of de wijzigingen moeten worden
opgeslaan, lukt het via deze weg?