extra spatie bij leestekens in outlook 2007

Typemiep

Sinds kort heb ik Office 2007 geïnstalleerd. Steeds als ik nu in een mail een
leesteken wil gebruiken, komt er een extra spatie tussen. Bv. in het engels:
it 's. Of in het nederlands: restaurant 't poortje.
Ik kan nergens terugvinden hoe ik dit kan aanpassen en de extra spatie
deleten, lukt niet. Weet iemand de oplossing hiervoor?

GJ.Oomens

On Fri, 15 May 2009 01:00:04 -0700, Typemiep
<Type...@discussions.microsoft.com> wrote:

>Sinds kort heb ik Office 2007 ge�nstalleerd. Steeds als ik nu in een mail een

Ander toetsenbordindeling instellen in Windows via het
configuratiescherm...US/VS:
http://www.conversationexchange.com/resources/keyboard-language.php
--
G�rard

Typemiep

"GJ.Oomens" wrote:

> Ander toetsenbordindeling instellen in Windows via het
> [...]

Helaas lost dit het probleem niet op. Bedankt in ieder geval voor de
suggestie!

GJ.Oomens

On Fri, 15 May 2009 05:18:07 -0700, Typemiep
<Type...@discussions.microsoft.com> wrote:

>Helaas lost dit het probleem niet op. Bedankt in ieder geval voor de
>suggestie!

Welke toetsenbordindeling heb je nu? Alleen VS/US? Is het in Word 2007
niet zo?
--
G�rard

Typemiep

"GJ.Oomens" wrote:

> Welke toetsenbordindeling heb je nu? Alleen VS/US? Is het in Word 2007
> niet zo?
> --

> Gérard

De standaardinvoertaal staat op Nederlands/Verenigde Staten en het
toetsenbord op Verenigde Staten. Heb dit al eens gewijzigd naar Nederlands,
maar dat lost ook niks op. In Word heb ik géén problemen met de leestekens en
voorheen in Outlook 2003 ook niet. Dit is pas begonnen bij Outlook 2007.

GJ.Oomens

On Sat, 16 May 2009 00:33:01 -0700, Typemiep
> [...]

>voorheen in Outlook 2003 ook niet. Dit is pas begonnen bij Outlook 2007.

HTML of tekst zonder opmaak, geen verschil?
Start Outlook eens in safe mode om te kijken of dat uitmaakt. CRTL
ingedrukt houden en klikken op de snelkoppeling naar Outlook.
Als dat wel werkt, zit er wellicht een invoegtoepassing in de weg.

En/of verwijder terwijl Outlook afgesloten is NormalEmail.dotm en
probeer het nog een keer.
--
G�rard

Typemiep

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
> Als dat wel werkt, zit er wellicht een invoegtoepassing in de weg.
>
> En/of verwijder terwijl Outlook afgesloten is NormalEmail.dotm en

Inderdaad, het gebeurt enkel in HTML-opmaak. Maar ik heb een zakelijke
handtekening met logo in mijn mails, dus dan zal ik die HTML toch moeten
handhaven, of niet? Valt dit dan op te lossen of is het "helaas, pindakaas"?

GJ.Oomens

On Sat, 16 May 2009 07:44:01 -0700, Typemiep
> [...]

>handhaven, of niet? Valt dit dan op te lossen of is het "helaas, pindakaas"?

Heb je de rest van de suggesties geprobeerd? Dat is me niet duidelijk.
--
G�rard

Typemiep

"GJ.Oomens" wrote:

> Heb je de rest van de suggesties geprobeerd? Dat is me niet duidelijk.
> --

> Gérard

Excuses, inderdaad alle opties geprobeerd, maar het enige wat dus verschil
uitmaakte was de HTML omzetten naar Tekst zonder Opmaak.

GJ.Oomens

On Sat, 16 May 2009 09:26:01 -0700, Typemiep
<Type...@discussions.microsoft.com> wrote:

>Excuses, inderdaad alle opties geprobeerd, maar het enige wat dus verschil
>uitmaakte was de HTML omzetten naar Tekst zonder Opmaak.

Testen met een 'lege' handtekening en die later invoeren. Verschil?
Vergelijk: http://www.howto-outlook.com/howto/signatures.htm
Empty.....
--
G�rard

Typemiep

> Testen met een 'lege' handtekening en die later invoeren. Verschil?
> [...]
Excuses, heeft even wat geduurd, maar inderdaad bleek het in de handtekening
te zitten. Zonder handtekening was er géén probleem, met handtekening wel. Na
compleet verwijderen en opnieuw aanmaken van de handtekening was het probleem
opgelost. Bedankt voor de hulp!