kollom met 50 namen willekeurig sorteren dus door elkaar gooien

darts180

als ik een kollom met 50 namen heb kan ik die sorteren van a-z of z-a maar
dat wil ik niet. Ik wil dus die namen 2 of 3 keer door elkaar gooien, zeg
maar een loting maken. Wie kan mij daar bij helpen?

emil

maak een hulp / sorteerkolom en zet daarin de formule:
=aselect()
sorteer op die kolom.

--
groet, emil
<getest met office2000NL>

"darts180" <dart...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

Kweenie

Kijk eens hier. Dit is een leuke.

http://users.telenet.be/ingrid/excel/vbn.htm
Namenlijst in willekeurige volgorde sorteren.

Mvg

Piet