arşive yolladığım iletiye nasıl ulaşırım

Leyla Alpay

to merake...@googlegroups.com
Merhaba,gmail de çok önem verdiğim iletileri arşivle seçeneğine yolladım.Şimdi onlara nasıl ulaşacağım,yardımcı olumusunuz?Teşekkürler.

Cüneyt Özdemir

to merake...@googlegroups.com
Gmail'in ilgili soruya cevabı...

"Arşivleme iletileri gelen kutunuzdan Tüm Postalar klasörüne taşır, bu sayede gelen kutunuzu hiçbir şey silmeden düzenleyebilirsiniz. Arşivlediğiniz iletiler kullandığınız etiketlere göre ve hesabınızda arama yaparak Tüm Postalar klasöründe bulunabilir. Bir kişi arşivlediğiniz iletiyi cevapladığında, bu iletiyi içeren ileti dizisi gelen kutunuzda yeniden görüntülenecektir.

İletileri arşivlemek için:

  1. Gönderen adının yanındaki kutuyu işaretleyerek iletiyi seçin.
  2. Arşivle'ye tıklayın.

Açık bir ileti diziniz varsa, sayfanın üst bölümündeki Arşivle seçeneğini tıklayarak diziyi arşivleyebilirsiniz.

İletiyi tekrar gelen kutunuza taşımak için:

  1. Tüm Postalar'a tıklayın.
  2. Gönderen adının yanındaki kutuyu işaretleyin.
  3. Gelen Kutusuna Taşı'yı tıklayın."

--
Cüneyt ÖZDEMİR