لینک دانلود "کتاب گم شده ی انکی"، ترجمه ی چهارده لوح به دست آمده از سومر یا میان رودان، حاوی پیام "انکی" فرمانروای آفرینندگان انسان بر روی زمین برای زمینی ها و انسان ها. کتاب سر الاسرار حیات و تمدن بشری.

سيد مرتضی موسوی

to mehrp...@googlegroups.com, mehrpa...@googlegroups.com
با درود
لینک دانلود "کتاب گم شده ی انکی"، ترجمه ی چهارده لوح به دست آمده از سومر یا میان رودان، حاوی پیام "انکی" فرمانروای آفرینندگان انسان بر روی زمین برای زمینی ها و انسان ها. کتاب سر الاسرار حیات و تمدن بشری.
به همه ی دوستان عزیز، خواندن این کتاب

ارزشمند را که زکریا سیچین، پژوهشگر باستان شناس، برای آن بسیار زحمت کشیده است پیشنهاد می کنم. او در این کتاب، چهارده لوح به دست آمده از تمدن سومر را که جزئی از تاریخ ایران می باشد و بازگو کننده ی نحوه ی شکل گیری انسان بر روی زمین توسط آنوناکی ها (موجودات هوشمند آسمانی از سیاره ی نیبیرو) می باشند را به زبانی بسیار شفاف و روشن ترجمه کرده است و دوستانی در وبلاگ لاست بوک آن را به شکلی خوب به فارسی یرگردانده اند. در این لوحه ها، به طور صریح و با جزئیات، انکی، پادشاه آنوناکی ها، برای زمینیان بازگو می کند که آفرینش انسان توسط آنها ابتدا برای کار در معادن و رفع نیاز نیروی کار بود اما سپس با گرایش برخی از آنوناکی ها (خدایان آسمانی) به همبستری با زنان زمینی ساخته ی خود باعث تغییر مسیر و انحراف ماموریت آنها شد.
در الواح انکی، شرح طوفان نوح و همین طور شرح نبرد اتمیی که منجر به نابودی تمدن های بزرگ شدند را با جزئیات بسیار عجیب می توانید بخوانید. جالب اینجاست که همه ی مطالب موجود در کتب مقدس، در واقع مانند کپی ناقصی از این الواح هستند. با مطالعه ی این الواح، حقیقتا دید جدیدی از حیات بشر و زندگی انسان و نحوه ی شکل گیری این موجود عجیب که فرسنگ ها با دیگر موجودات این سیاره تفاوت دارد خواهید یافت و پاسخ بسیاری از پرسش هایتان را خواهید یافت. من این الواح را به حق، "سر الاسرار" می نامم.
به جملات پایانی فرمانروا انکی در پایان لوح چهاردهم که آخرین لوح می باشد توجه نمایید:
"این ها جملات انکی، فرزند ارشد آنو از نیبیرو هستند. چهارده لوح آکنده از جملات فرمانروا انکی. نوشته شده از زبان فرمانروای بزرگ انکی. نه جمله ای از آن کم شده و نه چیزی به آن اضافه گشته. نوشته شده توسط اندوبسار، کاتب اعظم، مردی از اریدو، پسر اودبار. من به وسیله ی فرمانروا انکی با عمری طولانی متبرک شدم."
zecharia-sitchin-the-lost-book-of-enki-in-persian-language.pdf - https://docs.google.com/open?id=0B_kPvrIpG5WiTUJBNEJZM3FtOUk