Fwd: Üçüncü sayı için

masculinities journal

to masculinit...@googlegroups.com

Arkadaşlar,

Dergi için şöyle bir makale gelmiştir.  Arkadaşa cevap yazmadan görüşünüz alayım istedim.  Makalenin sanırsam  bizim derginin içeriği ile ilişkisi yok.
Özellikle Gülden ile Beril hızlıca  bakabilirlerse ilgili arkadaşa makalesini başka bir mecrada değerlendirmesini söyleyelim diyorum.

dostça kalın.
Şenol

to masculinit...@googlegroups.com

Merhaba,

Hemen bir göz attım ben de.

Makale ilginç olabilir ve fakat erkeklik üzerine değil. Dolayısıyla yazara "biz sadece erkeklikler üzerine makaleler yayımlayan bir dergiyiz" demek lazım.

Selamlar ve sevgiler

Mehmet