RUBRICA DE AJUTOR & LAMURIRI (2)

Radu RDX

to mapping...@googlegroups.com
L-am blocat pe cel vechi.

Liviu Roman

to mapping...@googlegroups.com
Am și eu o problemă și nu-mi dau seama deloc care este buba. De ce ma rutează așa (http://g.co/maps/xw7rj) și nu așa (http://g.co/maps/wttsh)? Cine găsește o rezolvare primește un biscuite :)

Mircea (mbdroid)

to mapping...@googlegroups.com
On Friday, February 24, 2012 12:59:32 AM UTC+2, Liviu Roman wrote:
Am și eu o problemă și nu-mi dau seama deloc care este buba. De ce ma rutează așa (http://g.co/maps/xw7rj) și nu așa (http://g.co/maps/wttsh)? Cine găsește o rezolvare primește un biscuite :)

Timpul fiind aproximativ la fel, probabil prefera ruta cu mai putine viraje.

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Pentru ca pe acest segment: http://goo.gl/wNY1Z ai avut gravel pana acum o luna si pe GM nu s a actualizat, asta ar fi un motiv. Vad ca si pe GMM tot asa te ruteaza si ar fi trebuit sa faca update la rutare dupa 2 saptamani cam si aici cred ca este al doilea motiv, algoritmul de rutare nu functioneaza bine ( 250m zice ca i faci intr un minut si 700m tot intr un minut, strazi cu aceleasi atribute ( tip suprafata, viteza, prioritate etc)) sau tine cont de alte variabile ce nu le stim noi.

Sabin B

to Mapping Romania
Rog pe cineva mai cu experienta sa dreaga dj711a, intrerupt de un
incepator.
Aici este editarea cu probleme: http://goo.gl/WVor8

As fi refacut eu, dar nu stiu daca ruta trebuie sau nu extinsa si
peste DN71. Parerea mea este ca da, dar nu vad nicio urma a existentei
sale anterioare.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
fratilor au reparat icoanele pentru drumurile comunale cu local.. nu pot sa cred!!!

Andrei Cioaca

On 25.02.2012 12:11, glamistu wrote:
> fratilor au reparat icoanele pentru drumurile comunale cu local.. nu
> pot sa cred!!! --
Unde au aparut ?

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com

Cine ştie ce înălţime are Intercontinentalul? Văd că a dispărut în sfârşit clădirea fantomă.

Andrei Cioaca

On 25.02.2012 12:47, Radu Ionita wrote:

> Cine �tie ce �n�l�ime are Intercontinentalul? V�d c� a disp�rut �n
> sf�r�it cl�direa fantom�.

90m... ce cladire fantoma ca era oki desenat, acu vad ca a disparut ?

Andrei Cioaca

to mapping...@googlegroups.com
>Cine �tie ce �n�l�ime are Intercontinentalul? V�d c� a disp�rut �n
sf�r�it cl�direa fantom�.

De fapt 86m ar fi stas, 90m probabil ingineresc vorbind, cu tot cu
etajul tehnic... la etajul 21 (80m) este zoan festifa, clubul si
restaurantul.

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com

Era o clădire fantomă de cel puţin 300 de metri.

Andrei Cioaca

to mapping...@googlegroups.com
> Era o cl�dire fantom� de cel pu�in 300 de metri.

Ah, atunci da trebuie facut corect.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
uite un exemplu aici:

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com
Numa' ca exemplul ala arata a eroare.

Andrei Cioaca

to mapping...@googlegroups.com
>Numa' ca exemplul ala arata a eroare.

Sau accident, ca nu reusesc sa fac la nici un alt drum sa apara asa ceva.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
daca incerci la un drum deja existent, n-o sa mearga.. eu am adaugat drumul ala si probabil de aceea a mers..

Bogdan Eugen Daja

to mapping...@googlegroups.com
Deci am tot insistat pentru lista de categorii la al meu cioban.
Am fost lamurit ca face tot posibilul sa o trimita dar acum este in
completa reorganizare lista si cind va fi gata o sa imi trimita si mie o
copie.

Incercind sa moderez o locatie Andy (cica centru comercial
http://goo.gl/IM1o0) alta Gresie si Faianta Regata (http://goo.gl/eRYXs,
http://goo.gl/INzLG, http://goo.gl/o0Jy2 centru comercial) am zis ok nu
or avea categorie de Magazin.
Dau sa creez un poi si sunt tata o gramada de Magazin .... de ce vrei si
ce nu vrei de faianta nu am vazut dar sunt peste 20 de categorii de
magazine daca nu mai bine si pui dracu Magazin simplu si gata.
Deci centru comercial in acceptul meu inseamna mai multe (CEL PUTIN 2)
sub acelasi acoperis genul Mall-urilor chiar si Real intra aici ca are
si zona de comercianti. Dar sa nu vad magazine gen PIC, Sell-Gros, Real
ca alea nu au nici o treaba sunt un singur vinzator (exeptie chioscuri
de ziar, bancomate, gisee de banca, vinzatorii de covrigi si alte minuturi).
A si asta se trage cred ca din optiunile afisate mai jos in lista cu
icoane unde e trecut Centru comercial.
Bogdan

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Ai dreptate, am adaugat si eu un drum comunal nou si apar iconitele galbene.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
problema e ca apar doar in Map Maker.. in google maps nu se vad
Message has been deleted

Liviu Roman

to mapping...@googlegroups.com
Problema e că apar... :)

Mr-G

to mapping...@googlegroups.com

Apareau si pe cele editate mai demult. Trebuia doar sa refaci ruta, sau sa modifici ceva la el.
Am facut eu cateva teste, iconita a aparut 3-4 zile si apoi a disparut.

Andrei Cioaca

to mapping...@googlegroups.com
>Apareau si pe cele editate mai demult. Trebuia doar sa refaci ruta,
sau sa modifici ceva la el.
>Am facut eu cateva teste, iconita a aparut 3-4 zile si apoi a disparut.

Asa stiam si eu ca sunt aleatoare si dispar cum au ele chef.

Mr-G

to mapping...@googlegroups.com
Mai trebuie insistat la ei acum cu chestia asta, ca poate o rezolva.

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Trebuie de vazut dupa cat timp dispar de pe harta si daca toate. Poate face exact ca la ape, le arata pe harta 1 zi si dupa nu mai sunt vizibile in GMM pana la urmatorul update pe GM (3 luni) unde o sa fie vizibile atat in GMM cat si in GM.

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com

Mai spun o dată: felul cum arată icoanele demontează că sunt erori oricum.

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com

“Demonstrează “ nu “demontează “  :-)

twist3r

to mapping...@googlegroups.com
Salut,

Stie cineva de pe aici ce se poate face in cazul erorii: The feature's address could not be validated. Please correct "District / County" and resubmit

Avand in vedere ca nu mai exista District/County la noi, foarte multe elemente vechi care au avut acest District/County nu mai pot fi editate. Am observat asta in special in cazul intersectiilor care trebuiesc mutate odata cu imagini satelitare mai de calitate.

Bogdan Eugen DAJA

to mapping...@googlegroups.com, twist3r
Salut in principal muti de la District la Judet.
Adica la district trebuie sa fie - - -
la Judet treci judetul.
Faza este ca la intersectii trebuie sa verifici fiecare segment conectat
direct la acea intersectie.
B.
> --
> A�i primit acest mesaj deoarece sunte�i abonat la

> grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.
> Pentru mai multe op�iuni pute�i vizita acest grup la
> http://groups.google.com/group/mapping-romania?hl=ro

robotel

to mapping...@googlegroups.com
Am si eu o  problema
am edita mai multe in acasta zona, toate bune si frumoase
dar de ieri dimineata imi arata in maps, am incercat si aplicatia de pe mobil, o harta mai veche, de vreo 2 luni.
in mapmaker apare ok.
http://www.google.com/mapmaker?ll=46.482639,26.493959&spn=0.087706,0.222988&t=m&z=13&vpsrc=0&saddr=Moine%C5%9Fti,+Bacau,+Romania&daddr=moinesti&hl=ro&source=gm_el

ce sa fie?

multumesc

Andreic

to Mapping Romania
> ce sa fie?

Ce sa fie, ultiuma eroare big time la utimul update la google, au
disparut toate strazile zonele delimitate / parcare (maps si
telefoane). De cand s-a produs acest update nimic nu se mai
actualizeaz in maps... eu sper ca a fost o eroare si incearca sa o
repare acuma :)

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Pe langa strazile din parcari etc... au disparut toate datele din ultima luna. Pe Google Maps e harta de acum o luna. O sa actualizeze ei iar, cand?.... vom vedea.

Andreic

to Mapping Romania
Intercontinentalul a disparut de tot cu sau fara fantoma, nu mai
exista nici pe telefoane :(

twist3r

to mapping...@googlegroups.com
Salut.

Ce se poate face cu zonele care au fost marcate ca "Forres" iar acum nu mai pot fi editate pentru ca aceasta categorie nu mai exista? Acele zone nici macar nu pot fi selectate. Exista vreo metoda de a le sterge sau edita? Multumesc

Iulian

to mapping...@googlegroups.com
Salut,

Am incercat eu sa modific tot ce era gresit trecut cu Padure Regionala/Nationala Forest in pădure dar din pacate nu mai era posibil, asa ca le-am sters pe toate.
Ce se mai vede inca verde aprins pe harta, in afara parcurilor si rezervatiilor (MM, SM, SV, Poiana Rusca) este deja sters, ma gandesc ca trebuie sa mai treaca si alte update-uri peste ele pt a disparea complet.
Mai este ceva de lucru in Lunca Prutului.

twist3r

to mapping...@googlegroups.com
Salut,

Ma refer in special la zona asta:

http://www.google.com/mapmaker?hl=en&fll=45.82533,22.820148&fr=0.004785,0.006866&mpp=13.317280&gw=12&ll=45.821024,22.834225&spn=0.096064,0.131836&z=13&lyrs=1&lyt=large_map&hyaw=241.871269852881

Are cel putin jumatate de an, au trecut peste ea muuulte updateuri dar tot nu dispare si nici nu poate fi selecta.

Mai sunt asemenea "petece" si prin judetul Timis pe langa Lugoj in partea dreapta,

Iulian

to mapping...@googlegroups.com
Sunt sterse. Si inca de foarte mult timp. E o zona pe care o monitorizez atent. Am mai avut situatii similare in nordul Olteniei, chiar disparusera din Maps dar erau inca prezente in Google Earth, la un moment dat au reaparut in Maps, le-am sters din nou si in sfarsit au disparut (si din Maps si din G. Earth)
Cred ca mai trebuie asteptat. Ai putea incerca sa le raportezi, dar slabe sanse...

Mr-G

to mapping...@googlegroups.com
Se pare ca au rezolvat problema cu afisarea numelui la cladirile3D.
Insa, probabil doar pentru ce se adauga de acum inainte, ca cele vechi trebuie modificate un pic pentru a aparea numele.

Bogdan Eugen Daja

to mapping-romania@googlegroups.com >> Mapping Romania

Ete na asta ce zice :)

http://www.google.com/mapmaker?gw=55&editids=dEkEf5R7zEdTMBoAPO&iwloc=0_0&t=h&dtab=overview

Stimate DahaS

Autorul edit, despre care aţi scris o recenzie, are un comentariu, care poate fi un răspuns la recenzia dvs.:

Comentarii:
Salut, Datele pe care le-am pus sunt conforme cu realitatea. Inteleg ca problemele sunt generate de faptul ca harta nu este actualizata. Consider ca odata ce Google spune ca harta este actualizata 2012 desi nu este, problema este creata de Google si astept sa fie rezolvata de ei. Nu mi se pare normal sa imi cereti sa nu pun titlu unei proprietati si sa atasez poze doar pentru ca Google spune altfel decat este real. No ofense , dar fiecare sa isi faca treaba si apoi vedem ce au gresit ceilalti. Toate cele bune Florin
Răspundeţi

Această modificare are în total 0 (de) aprobări şi 0 (de) respingeri

Comentarii anterioare:
  • Salut Foarte frumos ca ai inceput in a pune detalii pe google map dar... trebuie respectate citeva reguli. Nu trece nume la parcela respectiva. Popularitatea trebuie lasata normala. Daca imaginea google nu este actualizata te rog sa postezi poze la "Moșie". Te rog daca nu corespunde realitatii sa dai undo la editare. Pentru mai multe detalii ne gasesti la http://goo.gl/Toiwm Multumesc

Activaţi opţiunea de
            afişare a imaginilor pentru a vedea harta.

Cartograf Google

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Bogdane, eu zic sa te duci la fata locului sa faci o constatare :))

robotel

to mapping...@googlegroups.com
Si cum se face?, adica ce ar trebui adaugat? sau pentru anumite tipuri de cladire? am incercat cu cladire de apartamente adaugat nou si tot nu apare.

Liviu Roman

to mapping...@googlegroups.com
Doar la anumite categorii. S-ar încărcă prea mult harta dacă ar apărea toate, mai ales blocurile... :)

Mr-G

to mapping...@googlegroups.com
Numele apare pentru multe categorii, insa nu si iconita corespunzatoare pentru cladirile 3D.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
nu vreti sa facem un post pe issue tracker in care sa le atragem atentia ca au imagini noi pe bucuresti dar nu le-au pus? ar fi pacat sa nu beneficiem de ele.. fasia aia din centru ma exaspereaza

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Sunt multe zone din tara cu imagini noi dar nepublicate si in harti. Dar m-am tot uitat la aceste imagini omise si par de calitate mai slaba sau au multi nori, desi sunt mai recente.

Razvan Marinescu

to mapping...@googlegroups.com
In Alexandria sunt o multime de drumuri blocate la editare si mai nou de o saptamana incep sa dispara foarte multe portiuni de drum de la afisare. Daca le agat pentru editare ele par a fi acolo, dar nu se afiseaza. In schimb daca am editat ceva la acel segment acesta se afiseaza. Poate aveti voi alta idee cu ce trebuie facut. Eu am incercat cu feedback si cu issue tracker, dar nu au rezolvat nimic.

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Nu ai ce face cu problemele de render. Trebuie sa le rezolve ei, deci mergi cu feedback si se vor rezolva ele, cu greu dar se vor rezolva.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
daca n-aveti ce face, in Zalau e mult de aliniat.. si la paduri e de munca

Mr-G

to mapping...@googlegroups.com
Au aparut iarasi iconitele pe drumurile locale. O fi iar un bug si or sa dispara sau au rezolvat problema si ne putem apuca sa corectam drumurile respective pentru a aparea iconitele pe toate localele.

Mr-G

to mapping...@googlegroups.com
Au disparut o gramada de boundary de pe harta (desi ele sa gasesc la cautare, nu sunt afisate). Uite doar un exemplu aici:
Aveti idee ce s-a intamplat?

Razvan Marinescu

to mapping...@googlegroups.com
Cred ca da! La mine tocmai s-au rezolvat unele probleme de genul acesta, in sensul ca disparusera o gramada de drumuri si delimitari dar au aparut astazi cand cei de la google au actualizat hartile.

2012/3/9 Mr-G <gex...@gmail.com>
[...]

MARINESCU RAZVAN MARIUS
Str. Dunarii, Nr.54, Bl.L-28, Sc.A, Et.1, Ap.1
Alexandria, Teleorman, Cod 140010
Tel. 0347401463

Andrei Cioaca

On 09.03.2012 22:15, Razvan Marinescu wrote:
> Cred ca da! La mine tocmai s-au rezolvat unele probleme de genul
> acesta, in sensul ca disparusera o gramada de drumuri si delimitari
> dar au aparut astazi cand cei de la google au actualizat hartile.

S-au actualizat si pe mobile si pe maps dar toate strazile de parcare
sau delimitate au ramas disparute, ale amia trebuei reparate, in rest
fonturile merg desi nu sutn exact cel ecorecte cu virgula, sutn cu
sedila dar important e na se mapeaza corect acuma.

Mircea (mbdroid)

to mapping...@googlegroups.com
(cel putin in Bucuresti) Aceste boundaries apar in Maps, au disparut doar in GMM. Poate sunt in mijlocul unui update, ca am observat ca au schimbat culoarea pentru cladirile fara atribut de inaltime din acel gri inchis in ceva aproape de alb.

Mircea (mbdroid)

to mapping...@googlegroups.com
Cineva a desenat A1 Sebes - Orastie si a desenat prost, cu intersectii cu drumurile pe care le traverseaza si a si conectat capetele la DN-uri. (Adaugam un bug al aplicatiei si avem o autostrada luata in calcul la rutare). Am adaugat un issue pe issue tracker referitor la segmentele marcate cu 'started'.

Eu am dat o nota negativa pentru inceput, acum ce facem? Cred ca ar trebui sa aplicam si la autostrazi metoda aplicata la pasajul Basarab, pana cand nu se deschide sa nu ne apucam sa desenam. Si daca totusi cineva incearca, sa-l anuntam ca e gresit si sa stergem.

Intersectii cu ce traverseaza: http://goo.gl/taopI
Autostrada: http://goo.gl/XY2Bn

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Editarea de strazi/autostrazi cu started/planned sunt de acord sa se faca, dar bine de la inceput. Cine nu are experienta cu desenatul autostrazilor ar trebui sa nu se apuce sa le faca ca sa le intersecteze cu nationalele etc

Cat despre issue si rutarea pe started, cred ca ar trebui sa nu se faca rutarea pe Google Maps, gen rutarea asta: http://g.co/maps/f3a7u (Observati ce intoarcere face pe partea cu Sebes...) Insa, pe GMM cred ca ar trebui sa faca rutare pe strazile cu started, ca sa poti verifica rutarea pe segmentele adaugate ( daca sunt intersectate, functioneaza bine turn restrictions etc). Deci issue ala e ok, insa pe GMM eu as pastra rutarea, pe Google Maps nu si exemplul meu arata ce eroare e acolo...

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com

Pentru a preveni rutarea pe drumuri în construcţie şi marcate ca atare e deajuns să nu fie desenat segmentul de conectare cu un drum în folosinţă eventual şters acel segment dacă există. Nu are sens să fie şterse mai multe segmente din cauza unui bug iar dacă se găsesc soluţii de moment care implică un minim de efort eu spun să le folosim.

Andreic

to Mapping Romania
Au inceput sa apara ioconitele la toate drumurile comunale insa
trebuie sa fii la un zoom mai mare. Lipsesc inca drumurile delimitate/
parcari.

Mr-G

to mapping...@googlegroups.com
De acord cu tine.

Both Janos TARGU-MURES

to mapping...@googlegroups.com
Oare de ce a disparut o portiune de drum aici :

?

2012/3/10 Mr-G <gex...@gmail.com>
De acord cu tine.

sâmbătă, 10 martie 2012, 11:12:14 UTC+2, Radu RDX a scris:

[...]

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Eroare de randare.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
deci azi vad ca s-au reparat toate problemele cu iconite la drumuri.. au facut sa apara si scuturile albastre de la judetenele trecute cu local.. iuhuu

Nelu Preda

to mapping...@googlegroups.com
Am si eu o problema : pentru majoritatea institutiilor nu mi se afiseaza denumirea si eventual iconul specific daca sunt cladiri ,in schimb daca sunt boundary mi se afiseaza.Poate sa ma lamureasca cineva cum sa rezolv problema?Multumesc !!!

Mircea (mbdroid)

On Tuesday, March 20, 2012 10:48:02 PM UTC+2, Nelu Preda wrote:
[...]

Problema este veche si cunoscuta, din pacate nu avem o solutie momentan. Am deschis un Issue report aici: http://code.google.com/p/google-mapmaker/issues/detail?id=1919 Poti marca cu steluta pentru a primi update-uri in cazul in care apar informatii noi.

Cel mai bine e ca niciodata (sau cu foarte rare exceptii) sa nu ai cladiri cu atribute, ci un boundary sau un POI peste o cladire goala.

Nelu Preda

to mapping...@googlegroups.com
Sa stii ca am probleme si cu afisatul POI pe cladiri goale...nu mi le afiseaza pe toate !!!

Mircea (mbdroid)

to mapping...@googlegroups.com
Pentru POI neafisate pot fi mai multe probleme:
  • aglomerare de multe POI, deci lipsa fizica de spatiu sa fie afisate toate
  • (nu sunt 100% sigur de asta, dar din cateva editari pare sa fie o problema) adresa sa fie incorecta:
    • contine in adresa un camp care a fost sters intre timp (de exemplu unele POI care inca au "District" <intre timp s-a trecut judetul la "State"> )
    • campul "Street name" contine erori gen caractere chinezesti; acest lucru se rezolva doar stergand complet ruta cu probleme si adaugat din nou corect(daca doar se modifica, acele caractere vor reaparea la urmatoarea editare); dupa ce se corecteaza ruta, se modifica si campul de strada de la POI: o data de la ruta veche(care a fost stearsa) la o ruta intermediara, iar pe urma de la cea intermediara la cea nou adaugata
  • zona cu 'bad data' (teoretic se raporteaza intreaga zona, si dupa o perioada o sa se rezolve problema)
  • alte bug-uri
Eu am rezolvat problema pentru Gara de Nord (care nu era afisata pe harta) aplicand pasii de la punctul 2, nu stiu daca a fost o coincidenta sau au rezolvat cei de la Google ceva.

Daca ai exemple de POI care nu apar pe harta si nu reusesti sa gasesti o rezolvare posteaza aici: http://code.google.com/p/google-mapmaker/issues/detail?id=2384 adaugand cat mai multe detalii.

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Eu prefer varianta asta:

POI sau boundary cu nume, categorie, date de contact, info etc si cladirea adaugata separat cu simplu building, fara nume, numai adresa si inaltime, nivele, din ce este facuta etc...

Bogdan Eugen Daja

Andrei Cioaca

On 21.03.2012 02:00, Bogdan Eugen Daja wrote:
Faza cu POI nu e grozava cind astia fac update de imagini si sunt deplasate ff rau de realitate.

Atentie sa nu fie de fapt imaginea veche deplasata si cea noua sa corecteze shiftul :) Cu un GPS de calitate (10m precizie) se poate verifica cat de bine sunt aliniate imaginile folosind My Tracks care traseaza in timp real si vezi daca se suprapune corect cu strada desenata ori imaginea de satelit. Verificand in Bucuresti pe stradute in sector 1 am realizat ca exista un shift foarte mic in jur de 5-6m, eu zic ca e acceptabil. Desigur sunt si zone fugite mai mult...

Bogdan Eugen Daja

Nelu Preda

to mapping...@googlegroups.com
Am si eu o problema cu afisarea denumirii unui boundary :
Multumesc !!!

Nelu Preda

to mapping...@googlegroups.com
Cine poate sa ma ajute cu deblocarea de la editare a strazilor din Titu ; sunt cateva strazi si intersectii fugite bine fata de imaginea din satelit.Am incercat sa le aliniez dar nu pot fi modificate .Multumesc !!!

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Pune exact link unde ai probleme. Mersi.

Nelu Preda

to mapping...@googlegroups.com
Strada cu probleme este Strada Noua si strazile cu care se intersecteaza :

Multumesc !!!

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Am corectat o si aliniat o eu. Ai grija cand lucrezi cu rute, nu adauga dubluri. Aveau pus acolo Strada Noua de 2 ori ( 2 rute). Ce eroare iti dadea de nu ai putut corecta tu?

Nelu Preda

to mapping...@googlegroups.com
A doua ruta am pus-o eu intentionat ca sa apara ca editare si sa pot scoate linkul  ; Mie nu-mi dadea voie sa fac nici o modificare la geometrie ; doar la nume si caracteristici !!! Multumesc !!!

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Alinierea o faci din intersectie in intersectie. Daca editezi o ruta, nu poti muta intresectiile de pe ea, trebuie selectate separat si aliniate.

Liviu Roman

to mapping...@googlegroups.com
Trebuia să încerci să modifici fiecare intersecție sau segment, nu toată ruta.

Nelu Preda

to mapping...@googlegroups.com
Multumesc pentru informatii !!!

On Thu, Mar 22, 2012 at 1:36 PM, Liviu Roman <lyv...@gmail.com> wrote:
Trebuia să încerci să modifici fiecare intersecție sau segment, nu toată ruta.

Sabin B

to Mapping Romania
@Liviu Roman.
Am vazut ca ai corectat Zorilor in Tileagd. Intentionam sa las
conectarea din dreapta editorului initial.
Vor mai fi ocazii si pentru asta.
Am observat cand lucrai lucrai niste 'inflorituri la segmentul nou
adaugat pentru intersectia corecta din stanga.
Am patit si eu sa imi apara dubluri. Si lui Radu (de Tileagd) i s-a
intamplat, la prima editare.

Stii vreo explicatie?

Liviu Roman

to mapping...@googlegroups.com
Nu, nu am idee de ce a făcut chestia aia. Când am vrut să pun o singură rută, am văzut că sunt prea multe segmente. După aceea am constatat că sunt 2 segmente suprapuse. Nu știu de ce s-a ajuns aici...

Barac Petrisor

to mapping...@googlegroups.com

Nici eu nu am idee. Mi s-a intamplat de vreo 3 ori, ceva de genul 1 cu dubluri, 2-3-4 fara, apoi iar una cu dubluri, dar toate acum alaltaieri, de m-am lasat de drumuri in ziua respectiva. De fiecare data intre primele doua puncte trasate.
Am verificat in urma, sper sa nu-mi fi scapat vreunul cu segmente suprapuse.

Sandi

to mapping...@googlegroups.com
Salut.
Incerc de ceva vreme sa ma prind cum pot "desface" o intersectie si nu gasesc.
Ca sa intelegeti mai bine:
Aici as vrea sa desfac drumul aiurea si sa il unesc cu Strada Arinilor.
Aici as vrea sa sa corectez drumul care e la nord de intersectie.
Iar aici as vrea sa adaug un sens giratoriu.

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Sunt multe zone in care incerc sa aliniez strazi dar dupa ce termin modificarile si incerc sa salvez, imi apare urmatoarea erooare:  The feature's address could not be validated. Please correct "District / County" and resubmit.

Cum pot scapa de ea? District/County nu poate fi selectat, nu are nicio valoare...

Liviu Roman

to mapping...@googlegroups.com
Dacă nu se poate scoate județul de la District/County și mutat la State/Province la întreaga rută, atunci trebuie scos de la fiecare segment în parte.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
intrebare: in comuna Chiajna de langa Bucuresti sunt ft multe centre comerciale cu adrese incorecte, in special langa autostrada

vreau sa adaug comuna ca district/county si sa acopar suprafata ocupata de centrele respective.. imi amintesc ca astia de la google ne-au trimis mai demult un mail si ne incurajau sa facem asa.. ce ziceti?

Razvan Marinescu

to mapping...@googlegroups.com

Am încercat sa aliniez DN6 sau E70 în localitatea Prunaru, Teleorman, dar nu mă lasă din cauza unei editari neaprobate http://goo.gl/9gXpV (Jilava, Giurgiu). M-am uitat mai atent si intradevar E70 apare si pe acolo o portiune intre doua segmente de E85. Am incercat sa-l modific și am aceiași problema. Ce ma sfatuiti?

Bogdan Eugen Daja

to mapping...@googlegroups.com
Ti-am eliberat drumul :P

> și am aceiași problema. Ce ma sfatuiti? --

Razvan Marinescu

Bogdan Eugen Daja

to mapping...@googlegroups.com
Hai sa va arat cum arata  o poza la sirbi si cum arata una de la noi privitoare la drumuri
Drumuri in serbia

Drumuri in romania

Sabin B

to Mapping Romania
Am cateva intrebari pentru Mihai Preda. (eventual Catalin Stratila,
care pare sa stie despre ce e vorba)

Comuna Cezieni a fost modificata din oras/comuna in localitate (acum
sector) http://goo.gl/QCgLS

A fost un test/experiment? Mai este in curs? Trebuie sa ramana asa?
Modific sau trasez un contur nou.

Mai vad asemenea 'localitati/sectoare' in Olt, dar sunt departate, nu
par integrate in vreo structura unitara.

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
S au facut niste teste cu comune pe judetul Suceava si pe Olt. Deocamdata nu suntem la o decizie finala. Traducerea in limba romana a categoriilor cu unitatile administrative trebuie corectata. Eu zic sa ma astepti pana ne punem de acord si stabilim adaugarea comunelor.

Daca Cezieni e resedinta de comuna, nu trebuie sa ramana asa, ar trebui sa fie city/town/village (oras/comuna sau cum e tradus pe interfata Ro).

Barac Petrisor

to mapping...@googlegroups.com
Da, Cezieni este localitatea de resedinta a comunei Cezieni.
In schimb, Bondrea si Corlatesti, sate apartinatoare, sunt tot oras/comuna.

Daca experimentul nu s-a terminat, o las asa.
Aveam de corectat doua denumiri drumuri aici si protesteaza la campurile de adresa.

glamistu

to mapping...@googlegroups.com
sa incerce cineva sa puna Ș aici va rog.. eu nu reusesc de niciun fel.. ruta este buna ca asezare

Liviu Roman

to mapping...@googlegroups.com
Acolo unde nu merge să se repare numele unei rute, se reface ruta în totalitate. Se șterge cea veche și se adaugă una nouă. Atunci se repară din câte am observat.

Bogdan Eugen Daja

to mapping...@googlegroups.com
Bine si e OK cu curba aia strinsa in capatul din stinga?

On 03/26/2012 11:22 PM, Liviu Roman wrote:
> Acolo unde nu merge să se repare numele unei rute, se reface ruta în
> totalitate. Se șterge cea veche și se adaugă una nouă. Atunci se

> repară din câte am observat. --

Sandi

to Mapping Romania
Radu, cred ca tu ai modificat ceea ce ziceam eu mai sus, nu? Mersi.
Dar a aparut o problema. Intersectia asta nu prea ar trebui sa existe
pentru ca strada Republicii are sensurile despartite de un scuar pana
la capatul ei (la intersectia cu DN12A). De exemplu aici <http://
goo.gl/MhtcS> masinile nu pot face stanga din cauza acelui scuar.
Poti modifica tot tu sau as putea si eu?

Barac Petrisor

to mapping...@googlegroups.com
@Sandi

Eu am aliniat o parte, pentru parc si catedrala, daca iti mai amintesti.

Dar nu am lucrat cu split roads si este mai bine sa incerce cineva care s-a mai lovit de ele.

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Nu faceti split cand strada e asa ingusta si scuarul e mic. Acolo se pune phisical divider sau turn restriction la intersectii.

Sandi

to mapping...@googlegroups.com
Salut.
Am modificat strada si am pus physical divider. Am pus si restrictii la intersectie, dar el ma ruteaza la fel: http://goo.gl/UwDJE
In mod normal nu se poate face la stanga spre B pentru ca e un scuar pe mijloc. Se poate doar prin sensul giratoriu din dreapta. E o eroare sau trebuie sa mai astept (update, etc.)?

Andrei Cioaca

On 30.03.2012 15:28, Sandi wrote:
> [...]
> pe mijloc. Se poate doar prin sensul giratoriu din dreapta. E o eroare
> sau trebuie sa mai astept (update, etc.)?
Updatul rutarilor poate lua si 1-3 luni dupa cum doresc cei de la GMM.
Fac-o corect si atat, cu timpul ar trebui sa se actualizeze.
It is loading more messages.
This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.