Меѓусоседски односи

electronbender

to Mapping Macedonia
Почитувани мапери,

Приметив една работа која не ми се допаѓа, а тоа е бришење на имињата
на топонимите кои се на јазици на нашите соседи или малцинства.
Разбирам доколку има злоупотреба и се обиде да се протне како
официјален јазик, но во случај кога се додава како алтернативно име,
навистина не гледам потреба да се бришат имињата.
Не си правиме самите добро, и си го рушиме угледот кај модераторите
доколку продолжиме вака.

Поздрав!

Jovan Gjurkovski

to mapping-...@googlegroups.com
se slozhvam ognen

> Date: Tue, 5 Apr 2011 12:43:40 -0700
> Subject: Меѓусоседски односи
> From: ognen.p...@gmail.com
> To: mapping-...@googlegroups.com

Gorčo

to Mapping Macedonia
Здраво Електрон,

Јас во најголема мера ги бришам таквите, бидејки место да ги пишуваат
како OSBCURE, сите малцински имиња , т.е. топоними ги впишуваат
ОФИЦИЈАЛНИ а македонските во 90% од примерите се избришани.

Поздрав,

Gorčo

to mapping-...@googlegroups.com
Здраво Електрон, убаво е што пишуваш за оваа работа, и јас не би имал против ако се пишуваат како Obscured имиња, но проблемот е во тоа што сите ги местат како официјални , а македонскиот назив го бришат.

Пример имаше скоро со Шипковица (Тетовска), и исто со Богородица (Панагиа на грчко писмо-а тоа па која му беше користа ни до ден денеска не можам да го сфатам освен, како пропаганда.)

Јас сум еден од тие кои највеќе ги имаат избришани имињата на малцинстава, и воедно имам лично нацртано 85% од селата и местата во Македонија, со сите можни комбинации на имиња, популација, поштенски број, па и малку го сфаќам лично и сериозно тоа што некој си пробува да си ги именува како што сака.

Поздрав,