google places vs google map maker

Дамјан Ѓорѓиев

to mapping-...@googlegroups.com
Здраво и фала на сите што ја мапирате Македонија.
Дали некој знае има ли конфронтација меѓу ГММ и ГП кога се додава некој ПОИ. На прим: имам направено пои во ГММ, а исто така и во ГП. Дали треба да го избришам едното? Можат ли да се спојат? Воопшто, каде е повалидно да се внесуваат ПОИ понатаму, бидејќи со работава (вебсајт градба) на клиентите им креирам и мапа на локација. Преферирам да ги правам во ГП, бидејќи имам лошо искуство со ГММ. Некој направил таква збрка со Мастерспорт во Беверли Хилс , Капиштец, (инфо прозорецот припаѓа на друг бизнис од Полска) што единствено решение ми е да го избришам во ГММ па да го креирам во ГП. Го пријавував со `пријави проблем` но не се реши.
Сè најдобро, Д

Peter Traikoff

to mapping-...@googlegroups.com
Здраво, мислам дека двата сервиса се конфронтираат како што се конфронтираат и Google Maps и Google MapMaker (во последно време се приближуваат но има уште за работа). Останува да чекаме на Google да ги спојат сите 3 сервиса во едно.
Поздрав

Ognen Plavevski

to mapping-...@googlegroups.com
Ne go koristi prijavi, sem ako ne se raboti za zloupotreba. Ako ima takov problem, prvo proveri gi iminjata, da ne ima nekoj vishok na polski. Dokolku nema, togash izbrishi go, pa rekreiraj go.

Дамјан Ѓорѓиев

to mapping-...@googlegroups.com
Здраво Петар и Огнен и фала на одговорите.