Grup pe Facebook

Cristian Gherman

to lug-mures, admi...@googlegroups.com

Va invit sa va inscrieiti pe pagina grupului LUG Mures de pe Facebook:

https://www.facebook.com/groups/lug.mures/
--
Cristian Gherman | Email: cristi....@gmail.com

Vizitati:  Stirimures.ro  |  Mandrivausers.roLug-Mures.org

Balint Szente

to lug-...@googlegroups.com
Salutare!

Merci, dar eu nu am cont de Facebook si nici nu intentionez sa fac. Asa
ca eu raman pe mailing list...

marius adrian popa

to lug-mures
Mijlocul de comunicare principal ramane mailing list-ul , insa daca se
doreste putem comunica si pe facebook , prin aer , google+

pana la urma scopul grupului este sa ne adunam si sa comunicam toti
linuxistiii , droizii ... real la o bere sau virtual

2013/9/26 Balint Szente <bsz...@gmail.com>:
> --
> Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul "lug-mures" din Grupuri Google.
>
> Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa lug-mures+...@googlegroups.com.
> Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

Silviu Tantos

to lug-...@googlegroups.com
Unpic cam greu cand toata lumea e imprastiata. Si eu as prefera sincer ca mijloc principal mailing list-ul.

2013/9/26 marius adrian popa <map...@gmail.com>

--
Silviu Tantos - System Administrator

Cristian Gherman