tamgau lu {pe SUMSMI} li'u ma

guskant

to lojban, ロジバン相談室
za'a la'o url
http://www.lojban.org/tiki/BPFK+Section%3A+Subordinators
url jai bu'u ciksi fo lo go'o
{pe SUMTI} = {poi ke'a srana SUMTI}

i ru'a tamgau lu {pe SUMSMI} li'u ma

1 mai {pe SUMSMI} = {poi ke'a srana SUMSMI}

ije'i

gegege
2-1 mai {pe SUMTI} = {poi ke'a srana SUMTI}
gi
2-2 mai {pe FA SUMTI} = {poi ke'a srana FA SUMTI} to (zo fe po'o se
smuni da) toi
gi
2-3 mai {pe NA KU} = {poi ke'a srana NA KU}
gi
2-4 mai {pe BAI/PU/... SUMTI} = {pe fi'o SELBRI SUMTI} = {poi SUMTI SELBRI ke'a}

i li'a jonai i ni'i bo lo 2-4 moi cu natfe lo 1 moi
i pe'i lo 1 moi cu zmadu lo vo boi 2 moi lo ka ce'u sampu je melbi be mi
i ku'i lo 1 moi cu natfe le gerna cukta (CLL) sedi'o lo ckupaupau pe li 9.10
i mu'a

10.5) {la .apasionatas pe cu'u la .artr. rubnstain. cu se nelci mi} =
{la .apasionatas poi ke'a srana zo'e cu'u la .artr. rubnstain. cu se
nelci mi}
to zoi gy (The Appassionata [that is associated with something in
being expressed-by Arthur Rubinstein] is-liked-by me.) gy toi

i va'i di'u na dunli lu {la .apasionatas poi la .artr. rubnstain.
cusku ke'a cu se nelci mi} li'u
to zoi gy (The Appassionata [that is expressed-by Arthur Rubinstein]
is-liked-by me.) gy toi

.i ma pinka la'e di'u ro do

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la .guskant. cu cusku di'e
> za'a la'o url
> http://www.lojban.org/tiki/BPFK+Section%3A+Subordinators
> url jai bu'u ciksi fo lo go'o
> {pe SUMTI} = {poi ke'a srana SUMTI}

mi zmanei lu poi ke'a co'e SUMTI li'u

> i ru'a tamgau lu {pe SUMSMI} li'u ma

mi pu stidi tu'a lu poi SUMSMI co'e li'u
.i mu'a lu ko'a pe bai ko'e li'u mintu lu ko'a poi bai ko'e co'e li'u
.i je lu ko'a pe na ku li'u mintu lu ko'a poi na ku co'e li'u

> [...]
> cusku ke'a cu se nelci mi} li'u
> to zoi gy (The Appassionata [that is expressed-by Arthur Rubinstein]

lu la .apasionatas. poi co'e cu'u la .r�binstain. li'u pei

.i su'a zo co'e zo srana va'o plixaumau pe'i

mu'o mi'e la selpa'i

guskant

to loj...@googlegroups.com
lu la .apasionatas. poi co'e cu'u la .r�binstain. li'u pei

.i su'a zo co'e zo srana va'o plixaumau pe'i

mu'o mi'e la selpa'i

iesai go'i .i ku'i zo ke'a mo .ei

i pe'i zo ke'a ka'e pagbu lo sedu'u co'e
i ku'i da'i cusku zo ke'a

i va'i ca'e
{pe SUMSMI} = {poi ke'a co'e SUMSMI}

i se ni'i bo
zu'i pe li 10.5 = {la .apasionatas poi ke'a co'e cu'u la .artr. rubnstain. cu se nelci mi}

.i di'u simsa me'a zu'i pe zo srana gi'e ku'i na dunli vau zu'i pe le gerna cukta

.i sa'unai
{pe cu'u ry} = {poi ke'a co'e cu'u ry}
~= to (simsa) toi {poi ry cusku fi'o co'e ke'a}
/= to (na dunli) toi {poi ry cusku ke'a}

.i va'i zo ke'a pe dei na'e roroi du x_2 pe lo selbri noi ke'a smuni zo cu'u

.i se ni'i bo zoi gy
Example 10.5 and Example 10.6 have the full semantic content of Example 10.1 and Example 10.2 respectively.
gy pe li 9.10 zi'e po'e le gerna cukta cu na drani fo mi'o .e ji'a la baupla fuzykamni

.i e'u pei mi ciska da pe di'u la'e zoi url http://www.lojban.org/tiki/CLL,+aka+Reference+Grammar,+Errata url

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
sei mi morji zo srana dunli lu ckini fi lo co'e li'u vau je'upei