ni'o ni'o da'a mo'o notci la si

iesk

to loj...@googlegroups.com

ni'o la si pendo mi  .i pe'i la si xendo mutce prenu  .i ku'i ui nai dai la si na'e se frili lo nu jikca loi lojbo  .i mu'a no prenu sei simlu se'u cu kakne lo nu ce'u morji lo du'u ma kau cmene la si  .i fau lo nu la si se retsku fu lo cmene kei ku la si cusku tai lo litrai lojbo lu mi'e si li'u  .i ku'i la si no roi se tinju'i  .i panra lo da'i nu cusku ba'e no da

ni'o li'a la'e di'u rinka lo nu la si badri mutce  .i mi na'e djuno lo du'u mo kau sidju la si  .i mi cusku «lu doi si ko na'e tolpa'a li'u» .ije ku'i .a'o nai la si simlu lo ka na cfaga'e

mu'o mi'e su

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la .iesk. cu cusku di'e

.y zo'o mu'i ma do mrilu lo kunti

(to melbi lisri toi)

mu'o mi'e la selpa'i

v4hn

to loj...@googlegroups.com
.u'iru'e .i la'e di'u xajmi milxe gi'e badri milxe
.i ki'e la .iesk. lozu'o tcidu le do lisri cu zabna se lifri mi

mu'o mi'e la .van.
Message has been deleted

iesk

to loj...@googlegroups.com
ni'o la selpa'i cu cusku di'e

>.y zo'o mu'i ma do mrilu lo kunti

.i .y. na'e birti  .i ui nai sai za'a ii ba'o kakne lo nu tavla  .i simsa lo camte'a skina  .i fau lo su'u zenba ku je'a la si ba se zmadu mi lo ni badri  .i ba'a nai lo nu mi se nabmi cu cfari ju'o ru'e ca lo nu mi se ba'i zo .iesk. jai gau galfi lo mi cmene lo tormau  .i .a'o sai ba zi di'a zanfadni

iesk

to loj...@googlegroups.com
ni'o la .van. di'e cusku

>.i ki'e la .iesk. lozu'o tcidu le do lisri cu zabna se lifri mi

ni'o zo'o lisri ki'a

mu'o mi'e .iesk.

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
i xamgu lisri lo nu me zi'o vau ki'e la si la iesk

iesk

to loj...@googlegroups.com
ni'o la selpa'i cu cusku di'e
>la .iesk. cu cusku di'e
>>

>.y zo'o mu'i ma do mrilu lo kunti

ni'o ju'o cu'i na mrilu lo kunti  .i pau li'a nai ca'i la'e zoi zoi. http://mw.lojban.org/index.php/BPFK_Section:_Erasures#Proposed_Definition_of_su .zoi zo .su. poi ro moi na xu vimcu pi ro lo se cusku vau ju'o cu'i  (to .i doi lobybau do menli crogau traji fo ro lo tsani cnita .e ro lo dertu gapru toi)

ni'o ta'o nai pe'i lo remna lo skami cu frica lo su'u ce'u frati fi tu'a lo za'e vicyvla .i je la'e di'u lisri sidbo .o'a cu'i

mu'o mi'e la iesko

guskant

to loj...@googlegroups.com
za'a lo zasni gerna zo'u zo su vimcu pi ro lo se cusku to zoi py

text <- words-SU* SI-tail* post paragraphs FAhO#?
words-SU <- (word-ZEI-word / word-BU / ZO-word / LOhU-words-LEhU / ZOI-anything / !SU any-word)* SU-tail

py toi

i ku'i lo cabna gerna zo'u zo su vimcu na'e bo po'o zo ni'o .e zo tu'e .e mu'anai zu'i to zoi py

text-1 <- I-clause (jek / joik)? (stag? BO-clause)? free* text-1? / NIhO-clause+ free* su-clause* paragraphs? / paragraphs
paragraphs <- paragraph (NIhO-clause+ free* su-clause* paragraphs)?
su-clause <- (erasable-clause / su-word)* SU-clause
erasable-clause <- bu-clause-no-pre !ZEI-clause !BU-clause / zei-clause-no-pre !ZEI-clause !BU-clause
su-word <- !NIhO-clause !LU-clause !TUhE-clause !TO-clause !SU-clause !FAhO-clause any-word-SA-handling

py toi

.i lo zasni gerna ku .iu sampu zmadu
.i ro bu'a zo'u segu bu'a gi mi nelci lo de'u lisri ja kunti ki'e la .iesk

iesk

to loj...@googlegroups.com

ni'o doi .guskant. la'e di'u zo'u drani ie .i cfipu mutce fa lo du'u ca'i la xunre cukta zo .su. valsi co vimcu pi ro lo se cusku sei simlu .i me zoi .xun. The cmavo “su” (of selma'o SU) is yet another metalinguistic operator that erases the entire text. However, if the text involves multiple speakers, then “su” will only erase the remarks made by the one who said it, unless that speaker has said nothing. Therefore “susu” is needed to eradicate a whole discussion in conversation. Note: The current machine parser does not implement either “su” or “susu” erasure. .xun. me'u sei pa so pi'e pa ci moi

ni'o .a'e nai mi lo nu mi bangu pilno ku po'o djica gi'e selpu'a vau zo'o ru'e

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com
doi iesk citmle lisri .i zo'onai lo nabmi poi se lisri cu ka'enai se lifri va'o lo zasti lojbo bo munje .i lo lojbo cecme cu steci curmi lo za'i tu'a lo cmene po'u po'o lo cmevla .onai lo selbri

ni'o mu'i ma pi so'i lo jbopre cu nelrai lo nu pilno zo retsku .e nai zo reisku noi drani be fo lo ka  kanji fi ce'u be'o tarmi

      --gejyspa

iesk

to loj...@googlegroups.com
.i zo .retsku. zo .reisku. zo'u slabu zmadu ri'a lo du'u za'u roi seltcidu vau sa'u .i se mu'i bo cuxna pe'i .i ta'o mi so'o roi na tugni pe'a lo lujvo tarmi jdice kanji tadji fo lo kamymle .i ki'e do mu'o mi'e .iesk.

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la .iesk. cu cusku di'e
> .i zo .retsku. zo .reisku. zo'u slabu zmadu ri'a lo du'u za'u roi
> seltcidu vau sa'u .i se mu'i bo cuxna pe'i .i ta'o mi so'o roi na
> tugni pe'a lo lujvo tarmi jdice kanji tadji fo lo kamymle

ji'a lo du'u lo prenu cu se melbi ma kau cu vajni .i mu'a su'o da zmanei
zo melbo'e zo mlebo'e (to va'i lo lujvo be fo lu melbi brode li'u toi)
.i si'a so'o da go'i zo ci'omle zo citmle .i li'a ro lo vo mei cu drani
lujvo .i xamgu pe'i fa lo nu ka'e cuxna fa lo prenu .i mi zo'u: mi je gi
se tcaci lo ka pilno zo retsku gi zmanei lo ri sance lo me zo reisku moi

mu'o mi'e la selpa'i

iesk

to loj...@googlegroups.com
.i doi la selpa'i do'u so'u roi cumki fa lo du'u rivbi lo since sance lujvo  .i Mu'a cuxna zo .lobme'e. e nai zo .jbocme. sei nalxau mupli  .i since sance mutce bangu fa lo lojbo  .i ta'o nai tugni do lo du'u xamgu fa lo du'u cuxna cumki lo gerna  .i la'a ru'e nalracli be lo'e za'e banfi'i gi'e xamgu ku'i  (to .i zo'o mi ca stidi tu'a zo .banfi'i. noi da'i lujvo la'e lo'u finti be lo rutni bangu le'u .e zo .pipybanfi'i. noi da'i cimjvo be la'e lo'u prenu gi'e ze'u zbasu lo nalmu'o runbau zi'o gi'e mutce co tavla fi lo bangu kamprane lo'e rarbau le'u toi)

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com
ku'i ku'i ku'i lo javni cu bilga lo nu zasti  gi'e se tinbe .i lo za'i claxu lo go'i cu  rinka lo za'i malcu'o ku jo'u lo za'i  tolracli .i ba'e tolracli a'onairo'e

      --mi'e javer

ni'ota'o doi iesk mi mutce lo ka nelci lu since sance li'u . i xu do finti
              --gejyspa

iesk

to loj...@googlegroups.com

Le lundi 28 octobre 2013 17:07:38 UTC+1, gejyspa a écrit :
ku'i ku'i ku'i lo javni cu bilga lo nu zasti  gi'e se tinbe .i lo za'i claxu lo go'i cu  rinka lo za'i malcu'o ku jo'u lo za'i  tolracli .i ba'e tolracli a'onairo'e

.i .y. javni ki'a

ni'ota'o doi iesk mi mutce lo ka nelci lu since sance li'u . i xu do finti

.i la'a mi na go'i  .i ku'i na'e birti lo du'u fau ma kau pa roi co'e

Michael Turniansky

to loj...@googlegroups.com
On Mon, Oct 28, 2013 at 12:51 PM, iesk <pa....@gmx.de> wrote:

[...]

 "But, but, but... rules must exist and be obeyed!  Without them is chaos and madness!  Madness!"
          --Javert

  (specifically, in re: the lujvo making algorithm that we were talking about)

ni'ota'o doi iesk mi mutce lo ka nelci lu since sance li'u . i xu do finti

.i la'a mi na go'i  .i ku'i na'e birti lo du'u fau ma kau pa roi co'e

 (you want "re'u", not "roi" here)

                     --gejyspa

iesk

to loj...@googlegroups.com

Le lundi 28 octobre 2013 17:51:25 UTC+1, iesk a écrit :
.i ku'i na'e birti lo du'u fau ma kau pa roi co'e

.i .u'u naldra li'a  .i me lo'u pa moi le'u .oi