e'u vimcu fi la'o gy Wave Lessons gy

guskant

to loj...@googlegroups.com
mi to'e tugni lo nu pilno zo zo'oi .e zo la'oi .e zo me'oi vu'o ne ma'oi zo'oi .e ma'oi me'oi
iju zasni gerna gi'a lazni
i ku'i .oi la'o url
url jai bu'u ctuca fo xai
i .ia lo nu go'i cu xlali lo cilre
i .e'u vimcu tu'a zo zo'oi .e zo la'oi .e zo me'oi la'o gy Wave Lessons gy
i la'e di'e mukti lo nu mi cusku di'u

ni'o 1 mo'o

lo'e urlo noi denpa bu pagbu cu to'e sarxe ma'oi zo'oi .e ma'oi me'oi lo ka genturfa'i ce'u
.i mu'a zoi url http://www.lojban.org url poi se lidne zo zo'oi cu se genturfa'i fi lo zasni gerna ja'e zoi zy
([{ZOhOI:la'oi ~} CU] [C:lojban C:org] VAU)
zy
to cipra sepi'o la ilmexes no'u la'o url
url toi
noi la'e ke'a nafte lo te zukte be fi lo ciska
i ku'i mi so'i roi viska lo xlali jufra poi se pagbu lo simsa be la'e di'u

.i ji'a so'i lo ponjo cmene se ciska noi denpa bu pagbu lo pa valsi to zoi url
url toi
cu to'e sarxe ma'oi zo'oi .e ma'oi me'oi lo ka genturfa'i ce'u

ni'o 2 mo'o

lo se bacru be bau so'e lo polno bangu noi denpa bu pagbu lo pa valsi cu to'e sarxe ma'oi zo'oi .e ma'oi me'oi lo ka genturfa'i ce'u

i ji'a pe'i lo banjupunu .e lo banxe'unu zo'u lo simsa be denpa bu sance cu pagbu so'i lo valsi
i mu'a lo sance pe zoi py さっか py
fa'u zoi my szeretetteljes my mu'anai
cu lojbo lerfu binxo
lo'u sa.ka le'u
fa'u lo'u SErete.teliec le'u
i xai to'e sarxe ma'oi zo'oi .e ma'oi me'oi lo ka genturfa'i ce'u

mu'o

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la .guskant. cu cusku di'e
> mi to'e tugni lo nu pilno zo zo'oi .e zo la'oi .e zo me'oi vu'o ne ma'oi
> zo'oi .e ma'oi me'oi
> iju zasni gerna gi'a lazni

mi tugni fi lo du'u lazni valsi gi'e na'e melbi .i je'u mi no roi pilno
zo zo'oi .a zo la'oi

> [...]
> i .ia lo nu go'i cu xlali lo cilre
> i .e'u vimcu tu'a zo zo'oi .e zo la'oi .e zo me'oi la'o gy Wave Lessons gy

la'a lo nu vimcu cu xamgu .i zu'u nai lo nu lo cilre cu junbi'o lo du'u
zo zo'oi fa'u zo la'oi fa'u zo me'oi cu mo kau cu xamgu lo cilre .i ki'u
bo lo cilre se gu ba'e *pilno* djica gi djica lo nu jimpe lo du'u lo
drata poi pilno lo valsi cu cusku ma kau

> i la'e di'e mukti lo nu mi cusku di'u
>
> ni'o 1 mo'o [... li'o sa'a]

mi tugni .i lo pilno be zo zo'oi cu nitcu lo ka jundi ja'e lo nu lo
sitna valsi cu mapti zo zo'oi .i lo nu snuti srera cu lakne

> ni'o 2 mo'o [... li'o sa'a]

mi tugni fi lo re moi ku ji'a .i krinu fa ri ji'a .i sa'e lo bi'u nai
krinu re mei cu krinu lo nu mi na ga nelci gi pilno vau zo la'oi .i ku'i
mi na birti lo du'u xu kau krinu lo nu na ctuca lo nintadni lo du'u
zasti .i so'i da se gu mi .a do nelci gi pilno lo zo la'oi lanzu .i je
ju'o cu'i vajni fa lo nu lo nintadni cu kakne lo ka jimpe

mu'o mi'e la selpa'i

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
I pe'i so'i lo se ciksi be lai boxna cu nandu lo nintadni.
I seki'u-bo mi na se spaji, gi'u le 3 valsi cu plixau.

Jacob Errington

to loj...@googlegroups.com
.i sa'u mi la selpa'i cu tugni da gi'enai tugni de

ni'o mi jinvi lo du'u je'u te prali lo cilre lo ka cilre fi ma'oi zo'oi kei fi lo ka kakne lo ka jimpe lo du'u makau smuni lo se cusku be lo drata jbopre .i da'i zo'o do djica ba'u lo nu lo cilre cu se jbobau da poi na se pilno lo jbopre .i la'e di'u to'e xamgu

ni'o mi ji'a jinvi lo du'u zo zo'oi .e lo ri pendo pe'a cu to'e melbi .i la'e di'u mukti lo nu mi so'uroi pilno (to .ei mi frica la selpa'i vau zo'o toi) .i plixau so'i roi .ije la'e di'u vajmau lo nu to'e melbi

ni'o ja'o mi stidi lo du'u zo'e ne ma'oi zo'oi na se vimcu fi la boxna .i .ei lo tadni cu se slabu lo valsi poi se pilno lo so'i jbopre .ije je'u ma'oi zo'oi selpli

.i mi'e la tsani mu'o

guskant

to loj...@googlegroups.com
je'u viska so'i jufra poi se pagbu zo zo'oi .e zo la'oi
i ku'i so'i cu'o fa lo nu ri na'e drani
fo lo ba'e zasni genturfa'i ku ji'a
ni'i lo nu denpa bu pagbu lo na'e lojbo valsi

i se gu vimcu ro lo srana jufra
gi .ei gau kajde lo nintadni
lo nu zo zo'oi .e zo la'oi .e zo me'oi to'e sarxe
mu'a lo'e urlo .e lo so'e polno bangu .e lo banjupunu .e lo banxe'unu mu'anai vu'o
noi denpa bu pagbu lo pa valsi

i do'anai .ei vimcu lo jufra poi ke'a tcica lo nintadni lo nu tu'a zo zo'oi mu'anai frili ku'o la boxna

i mu'a zoi gy
Like all quote next word-cmavo, it is not supported by the official grammar, but to the lazy Lojbanist, it's invaluable.
gy
i na'i zo zo'oi mu'anai ma'i lo si'o ba'e zasni gerna ku ji'a sai raktu lo jbopli .e lo lazni ji'a

mu'o

Dan Rosén

to loj...@googlegroups.com
coi casnu mi'e nintadni mi nelci lo ri plixau valsi noi cmavo ma'oi zo'oi .i la'e di'u se mukti lo nu mu'a zo'oi språkcaféet zoi sy. språkcaféet .sy zmadu lo ka frili mi fa lo nu cusku ce'u .i mi claxu lo se jinvi be fi lo ni melbi .i lo valsi to'e nandu mi lo nu cilre .i sei malglico re fepni cu me mi moi mu'o

guskant

to loj...@googlegroups.com

Le mardi 19 novembre 2013 03:43:50 UTC+9, Dan Rosén a écrit :
[...]

e'inai pilno zo zo'oi mu'anai va'o lo nu sanji denpa bu

i mi xusra lo du'u po'o
lo nu stidi tu'a zo zo'oi mu'anai lo nintadni cu xlali
fi lo si'o zasni gerna

i mi basna .au lo du'u
lo zu'o pilno zo zo'oi mu'anai
cu raktu gi'e to'e te xendo
vau lo se bangu be ro da poi denpa bu .a lo simsa cu pagbu lo pa valsi be fi ke'a ku'o
gi'e to'e nutli lo ka ce'u bangu

mu'o

guskant

to loj...@googlegroups.com
mi pensi lo jufra poi basti tu'a la'o url
url
i la'e de'e zasni se platu
i ko te pinka lo basti
to fe ji'a lo glico pe mi ki'u lo nu mi na filta'a fo lo glico toi
i .ai mi ba za stika tu'a la boxna
fa'o

1.
Lojban users have found it useful to supplement with four additional quote words. They are all experimental, and the formal grammar does not support it.
->
Some Lojban users have found it useful to supplement with four additional quote words. They are all experimental, not supported by the formal grammar, and what is worse, [https://groups.google.com/d/topic/lojban/FY2m4kqJ_tg/discussion|much problematic in parsing with an experimental grammar].

2.
__''zo'oi''__ Quote next word only. Next word is identified by pauses in speech or whitespace in writing:
->
__''zo'oi''__ Quote next word only. Next word is identified by pauses in speech or whitespace/dot in writing:

3.
It's very easy to use. Again, note that all grammar bots will consider the sentence not grammatical, because these words do not exist in the formal grammar.
->
It is apparently very easy to use, but as a matter of fact, general use of them is very problematic. Users should be aware that the word following ''zo'oi'' should not include a period, a glottal stop nor a pause. For example, the following sentences are not parsed even with an experimental grammar!

Example of written text: ''ko iklki sedi'o zo'oi http://www.lojban.org/'' __Error__, because ''zo'oi'' scopes over the part "http://www" only.

Example of spoken text: ''lo salpo (ku) fa'u lo finti cu smuni zo'oi saka fa'u zo'oi sa.ka lo ponjo'' __Error__, because the second ''zo'oi'' scopes over the part "sa" only.
(This "ku" is elidable on a peg parser.)

4.
Analogous to ''zo'oi'' and ''la'o'', there is also the word ''la'oi'', which works just like ''zo'oi'', but treats the quote as a name:
__''la'oi''__ Quote next word only, use as name. Next word is identified by pauses in speech or whitespace in writing:
->
Analogous to ''zo'oi'' and ''la'o'', there is also the word ''la'oi'', which works just like ''zo'oi'', but forms a smuti that refers to something called ''word'':
__''la'oi''__ Scope over the next word only; "something called by the name...". Next word is identified by pauses in speech or whitespace/dot in writing:

5.
How would you say: “My English name is “Safi””?
__''glico''__ x1 is English/pertains to English culture in aspect x2
__''cmene''__ x1 is the name of x2 as used by x3

Answer: ~~grey,grey:''mi glico se cmene la'oi Safi''. Notice the necessary se. We don't what to say that we're a name!~~
->
How would you say: ““Safi” is an English guy. It's his name”?
__''glico''__ x1 is English/pertains to English culture in aspect x2
__''cmene''__ x1 is the name of x2 as used by x3

Answer: ~~grey,grey:''la'oi Safi glico .i lu'e ri cmene ri''~~

6. (to be added after the examples of la'oi:)
''la'oi'' has the same problem as ''zo'oi'': the word following ''la'oi'' should not include a period, a glottal stop nor a pause. For example, the following sentences are not parsed even with an experimental grammar!

Example of written text: ''.u'a mi te vecnu lo zgike datni pe la'oi t.A.T.u'' __Error__, because ''la'oi'' scopes over the part "t" only.
("t.A.T.u" was a musical group.)

Example of spoken text: ''la'oi .uli.uli zgike tutci'' __Error__, because ''la'oi'' scopes over the first "uli" only.
("`uli`uli" is a Hawaiian musical instrument.)

Example of spoken text: ''ju'i la'oi jugemujugemugokounosurikirekaijarisuigiono-
suigioumatsu,unraimatsufuuraimatsuku,uneru-
tokoronisumutokoro,iaburakoujinoburakouji-
paipopaipopaiponosiu,uringansiu,uringan,no-
gu,urindaigu,urindainoponpokopi,inoponpoko-
na,anotcoukiu,umeinotcousuke
mi'o ko'oi klama lo ckule''
Don't take a breathing in the name, or it results in an __Error__.
("じゅげむじゅげむごこうのすりきれかいじゃりすいぎょのすいぎょうまつうんらいまつふうらいまつくうねるところにすむところやぶらこうじのぶらこうじぱいぽぱいぽぱいぽのしゅーりんがんしゅーりんがんのぐーりんだいぐーりんだいのぽんぽこぴーのぽんぽこなーのちょうきゅうめいのちょうすけ" is a famous Japanese name of a boy.)

7.
The unofficial word ''me'oi'' is equivalent to me la'e ''zo'oi'', which means that it converts the content of the next word into a selbri. It is used to invent brivla on the fly: ''mi ca zgana la me'oi X-files'' for “I now watch X-files”. Like all quote next word-cmavo, it is not supported by the official grammar, but to the lazy Lojbanist, it's invaluable.
->
The unofficial word ''me'oi'' is equivalent to me la'e ''zo'oi'', which means that it converts the content of the next word into a selbri. It is used to invent brivla on the fly: ''mi ca zgana la me'oi X-files'' for “I now watch X-files”. Like ''zo'oi'' and ''la'oi'', it is not supported by the official grammar, and [https://groups.google.com/d/topic/lojban/FY2m4kqJ_tg/discussion|much problematic in parsing with an experimental grammar].

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
On Tue, Nov 19, 2013 at 6:37 PM, guskant <gusni...@gmail.com> wrote:
[...]

E'u la Boxna noroi skicu lo zasni gerna gi'a tavla fi ri.
I e'u finti lo zasni gerna ctuca cukta, co sepli

guskant

to loj...@googlegroups.com

Le jeudi 21 novembre 2013 20:03:54 UTC+9, la arxokuna a écrit :

[...]

ua .ie
i ku'i lo zasni gerna ca ca'o cenba gi'e pu'o stodi
i .ei ma'a rau roi casnu zygy tezu'e lo nu stodi kei bu'u la'o url
url
i ji'a ba lo nu ba'o stodi kei
e'u gau ma'a cmima
fai lo stodi favytcini be zygy
lo se liste be la'o url
url
i lo nu go'i cu sarcu lo nu la baupla fuzykamni ka'e casnu lo zasni gerna kei cei broda
i .ausai broda

guskant

to loj...@googlegroups.com
.ua .o'anai na'i zo fai na.e zo fa u'u

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com
do tcica prije doi gy  vau u'i

MorphemeAddict

to loj...@googlegroups.com
In "the word following ''zo'oi'' should not include a period, a glottal stop nor a pause. ", the "nor" should be "or".

stevo

guskant

to loj...@googlegroups.com

Le vendredi 22 novembre 2013 02:00:12 UTC+9, stevo a écrit :
In "the word following ''zo'oi'' should not include a period, a glottal stop nor a pause. ", the "nor" should be "or".

stevo

do xendo .ui ki'e .i mi .ai stika

guskant

to loj...@googlegroups.com
pu zi ba'o stika tu'a la boxna sedi'o lo 18 moi .e lo 20 moi vu'o noi ckupau
to zoi url
url

mu'o