ni'o nu'o selsa'a fi lo cifnu .i me zoi .dot. Alle meine Entchen .dot.

iesk

to loj...@googlegroups.com
ni'o tu'e

doi le dirba datka
.i lalxu limna dai
.i jinru fa lo stedu
.i rebla ga'u sai

tu'u

ni'o di'u (to to'e satce toi) xe fanva lo fadni ke dotco se sanga befi lo citno mutce  .i bau lo dotco ku cusku zoi .dot.

Alle meine Entchen
schwimmen auf dem See,
schwimmen auf dem See.
Köpfchen unters Wasser,
Schwänzchen in die Höh’.

.dot.

ni'o mi na snada .a'e nai lo du'u slaka mintu  .i lo za'e zgikrmelodia ka'e se tirna ve be'i la'e zoi .kib. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Alle_Meine_Entchen.mid?uselang=jbo .kib. sei .u'u lo mapti valsi mi na slabu

ni'o mi lojbo lo po'o cmalu vau pe'a .i ni'i bo mi fanva lo cmalu po'o selsa'a lo lojbo  .i ki'e te pinka  .i ki'e dragau

mu'o mi'e .iesk.

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la .iesk. cu cusku di'e
> ni'o tu'e
>
> doi le dirba datka
> .i lalxu limna dai
> .i lalxu limna dai
> .i jinru fa lo stedu
> .i rebla ga'u sai
>
> tu'u

.i'e .i .ai mi ji'a troci (to do jai mukti toi)

ni'o tu'e

ro lo ma'a datka
noi lalxu limna va
cu lalxu limna ca
.i stedu jinru .i je
galtu rebla ua

tu'u .i za'a dai mi troci tu'a lo slaka .i mi se mansa .i do'a nai ka'e
se sanga

.i pei

mu'o mi'e la selpa'i

iesk

to loj...@googlegroups.com
ni'o .i'e .ui slaka snada sei jilra ru'e

ni'o mi steci nelci lo re moi joi ci moi vlali'i  .i pe'i lo ni ri panra cu za'e selvamji lo ni lo jufra cu milxe co pluja be fi lo ka ba'e citno cifnu selsanga vau .io .e'u cu'i  .i dai se mansa vau .ui dai

Le lundi 21 janvier 2013 23:04:41 UTC+1, selpa'i a écrit :
 .i do'a nai ka'e se sanga

.i .u'u ki'a mi na jimpe fi di'u

guskant

to loj...@googlegroups.com
ki'e la .iesk. .e la selpa'i

mi pu'i sanga tu'a la xe fanva be fu la selpa'i .ije la tijlan .i'e zgike ganzu
.i ko kibycpa la'o dy datka.mp3 dy
("ro lo ma'a datka" bu'u la'o .url. http://www.lojban.org/tiki/Multimedia .url.)

mu'o

selpa'i

to loj...@googlegroups.com
la .guskant. cu cusku di'e
> ki'e la .iesk. .e la selpa'i
>
> mi pu'i sanga tu'a la xe fanva be fu la selpa'i .ije la tijlan .i'e
> [...]

.i'e sai .i melbi mutce .i do melbi sanga ki'e sai .i gleki mutce zgike
.i lo nu tirna cu rinka lo ui nu gleki zenba

iesk

to loj...@googlegroups.com
ni'o pluka .ui .i ki'e sai do .io

iesk

to loj...@googlegroups.com

ni'o mi nelci lo panra sampu stura be fi'e la selpa'i  .i pe'i kakne lo nu finti so'i lo drata pempau  .i li'a so'i da danlu vau zo'o

ni'o mupli

tu'e ni'o

ro lo ma'a datka
noi lalxu limna va
cu lalxu limna ca
.i stedu jinru  .i je
galtu rebla ua

.i

ro lo ma'a gunse

noi sirji cadzu va

cu sirji cadzu ca

.i makcu linde  .i je

cifnu jersi ua

.i

ro lo ma'a kolmba

noi drudi zutse va

cu drudi zutse ca

.i stedu desku  .i je

girzu cmoni ua

.i

ro lo ma'a ractu

noi srasu plipe va

cu srasu plipe ca

.i kerlo clani  .i je

pezli batci ua

[to'i .i sanga lisri lo drata danlu  .i paunai lo'e cifnu cu renvi xo da toisa'a]

.i

ro lo cmalu cifnu

noi ckana zvati ca

cu xamgu sipna ba

.i kanla ganlo  .i je

pluka selsne ma

[to'i .i da'i lo cifnu cu kixsku lo cmene be vo'a toisa'a]

tu'e

mu'o mi'e .iesk.

guskant

to loj...@googlegroups.com