140406 eskolarako eta smart

Alexander Gabilondo

to linux-...@googlegroups.com
Egun on,

Deskargatzeko moduan daude nire blogean luberri_eskolarako_140406.iso eta luberri_smart_140406.iso fitxategiak.
Aldaketa txikiak dituzte:
  • Firefoxerako Fresh Player plugina eta
  • Nautilusen goitik beherako menuan irudiak biratzeko eta birdimentsionatzeko aukera sartu diot.
On dagizuela.
Alex
--
         Alexander Gabilondo
Irungo berritzeguneko IKT aholkularia

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com
Esker aunitz !!

--

--
Joxemiel Aranzadi Lozano

IESBadaiaBHI-ko irakaslea.
Langraiz etorbidea, 2 bis
01230 Langraiz Oka
Araba

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com
Kaixo !

140406 sistema earki integratu dugu. Baina bi gauzatxo :

1. Argazkian agertzen den mezua ez dugu garrantzitsutzat hartuko, ezta ?

2. Ubuntu abiaraztean pantaila txuria agertzen da baina moteldu gabe.

Garrantzia al dute bi abisu hauek ?

Mila esker.
Pantaila-argazkia 2015-03-09 09:20:20.png

Alexander Gabilondo

to linux-...@googlegroups.com
Argazkia ikusita nik proposatzen duen aplikazioa instalatuko nuke:

sudo apt-get install cifs-utils

Bigarren kuestioa ez dut argi zer esan nahi duen.

al., 2015.eko marren 09a 14:38(e)an, Joxemiel Aranzadi igorleak idatzi zuen:

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com

Bai. Ubuntu aukeratzean ta abiaraztean pantailla zuri lerro bertikal beltz batzuekin agertzen zaigu. Baina bakarrik hori. Denbora aldetik azkar pizten da ordenagailua eta erabiltzaile desberdinen karpetak earki mapeatzen ditu.

Pantallazo txuri hori orain arte ez dut ijusi eta horregatik konentatzen nuen,

Aurrera orduan 1. argazkiaren inguruan  zuk esandakoarekin.

Esker aunitz.

Alexander Gabilondo

to linux-...@googlegroups.com
Ez du ematen garrantzia duenik.

al., 2015.eko marren 09a 16:08(e)an, Joxemiel Aranzadi igorleak idatzi zuen:

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com
Ointxe iritsi berri diren ikasleen Toshiba berrietan instalauko dugu.

Esker asko berriz ere, Alex !

Bizi ondo !!

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com
Smart-aren banaketa ere aldatzea komeniko litzake.

Ipini duzun azken hau (140406_Smart), ondo al dabil ?

Alexander Gabilondo

to linux-...@googlegroups.com
Arbela eta Notebook ongi dabiltza.

al., 2015.eko marren 09a 19:00(e)an, Joxemiel Aranzadi igorleak idatzi zuen:

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com
Kaixo !

Ikasleen Toshibetan instalazioa egiterakoan honako pantallazoa jaso dugu portatil batzuetan....Ondorioa : ezin izan dugu instalazioa amaitu eta Grub -a aldatuta da. Portatila ez da pizten ez Ubuntu ez Windows-ekin.

Beste portatil guztietan earki instalatu da (30etik 26 ondo ) 140406 sistema.

Abisu hau ezagutzen al duzue ? Zer egin dugu gaizki ? Edo portatilaren akatsa da ?

Esker asko
IMG_20150306_130614.jpg

Enrique Umaran

to linux-...@googlegroups.com

ez da Ondo ikusten argazkia, joxemiel.

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com

Arrazoi osoa duzu. Sentitzen dut.

Ea berriz arrapau dezakedan pantallazoa....

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com

Kaixo !

Ikasleen portatilak konpondu zizkiguten.

Ubuntu banaketa instalatzen saiatu gara eta berriz akats berdina....eta ordenagailua ez da pizten....

Ea oraingoan argazkiak ondo ikusten diren....

Mila esker.

Alexander Gabilondo

to linux-...@googlegroups.com
Kaixo,
irudiak ikusita badirudi ekipoak ez duela Grub-a topatzen. Hori gertatzen ohi da Linux duen ekipo batean Windowsa berrinstalatzen denean. Konpontzeko modua bat da Rescatux abio-disko bat prestatu, berarekin abiatu ordenagailua eta pantailako menuan +Grub hautatu eta Berreskuratu Grub-a.
Rescatux irudia deskargatzeko eta informazio gehiago hemen:

http://alexgabi.blogspot.com.es/2013/05/rescatux-marroietarako-laguntza.html

al., 2015.eko marren 30a 19:51(e)an, Joxemiel Aranzadi igorleak idatzi zuen:

Joxemiel Aranzadi

to linux-...@googlegroups.com

Hori eingo deu.

Esker mila, Alex !