Kotta beillesztése szöveges dokumentumba

Pirenizis

to Magyar LilyPond-felhasználók közössége
Sziasztok!

Már találkoztam ezzel a témával itt, de nem sokat értettem belőle és sajnos a kézikönyv sem sokat segített nekem :/
Adott egy Latex-ben szerkesztett forgatókönyv, amibe el kéne helyeznem a kottákat.
Próbáltam Pdf.-ként beilleszteni, de valamiért csak egy oldalt jelenít meg a kottából!
Elég analfabéta vagyok ehhez a részhez :D Szóval ha valaki részletesen letudja nekem írni . . pontról-pontra mit kell tennem, azt nagyon megköszönöm!

Hegyi Tamás

to lilypond...@googlegroups.com
Próbáld meg png-ként vagy vektorgrafikaként menteni és illeszd be úgy. :)

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar LilyPond-felhasználók közössége” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) lilypond-user-...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

--
Tamás Hegyi

hegyi...@gmail.com
+43 (0)660 430 2658
Bachgasse 40/14 1160 Wien

Griechisch Erika

to lilypond...@googlegroups.com
Szia!

Attól függ, hogy milyen paranccsal illesztetted be a pdf-et latex-be, valamelyik parancs csak az első oldalát illeszti be (pl \includegraphics{pelda.pdf})

Ezt próbáltad már \includepdf[pages=-]{file.pdf}
Ha ez nem működik, szívesen leírom lépésről lépésre is, de ahhoz szükség lenne rá, hogy elküld a fájlokat, hogy lássam milyen módon próbálkoztál.

Üdv, Erika

Benkő Pál

to lilypond...@googlegroups.com
a LaTeX forrás is megvan? mert akkor én áttérnék a lilypond-book-ra.

http://lilypond.org/doc/v2.19/Documentation/usage/lilypond_002dbook

Pál Németh

to Magyar LilyPond-felhasználók közössége
Hali!
Én így szoktam:

lilypond -dbackend=eps -dno-gs-load-fonts -dinclude-eps-fonts -dresolution=600 -dpixmap-format=pngalpha --png filenev.ly

majd latex-be a már említett parancs:

\includegraphics[width=13.5cm]{filenev.eps}

Üdv:
Pali

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Magyar LilyPond-felhasználók közössége csoportra.

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) lilypond-user-...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

Attila Katona

to lilypond...@googlegroups.com
Ahaaa! :)
Az includepdf teljesen jól működik :)
Viszont megvan a kész Latex forrás és a Lilypond-book szimpatikusnak tűnik, de a problémám most az, hogy átalakításnál a következő hibát írja ki:A(z) Build & View:PdfLaTeX:

pdflatex -synctex=1 -interaction=nonstopmode "szovegkonyv".tex nem indítható el.

Valamit elnéztem volna?

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar LilyPond-felhasználók közössége” témájára.
Az erről a csoportról és minden témájáról való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: lilypond-user-...@googlegroups.com.

További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Benkő Pál

to lilypond...@googlegroups.com
és addig mi történt? a lilypond-book csinált egy szovegkonyv.tex
fájlt? és még mi mindent?

Attila Katona <pire...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 25.,
Cs, 20:24):

Attila Katona

to lilypond...@googlegroups.com
Hát a kézikönyv szerint cselekedtem, és amit példának feldob, sajnos azt sem jeleníti meg...
Lefuttattam a parancsot, amit ír és egy out könyvtár létrejött, ami nagyon sok fájlt tartalmaz...
küldök képet!

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok keretében működő Magyar LilyPond-felhasználók közössége csoportra.
Az erről a csoportról és minden témájáról való leiratkozáshoz küldjön egy e-mailt a(z) lilypond-user-...@googlegroups.com címre.

További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

--
DeepinScreenshot_20190426122442.png
DeepinScreenshot_20190426122259.png

Benkő Pál

> [...]
> Lefuttattam a parancsot, amit ír és egy out könyvtár létrejött, ami nagyon sok fájlt tartalmaz...

és a pdflatex parancsot hol futtattad? az out-ban vagy a szülőjében?
(most kapásból nem tudom, melyik a helyes.)

Attila Katona

to lilypond...@googlegroups.com
Hát az out mappa nem is volt. A szülőben indítottam el és akkor csinált egy out mappát :)

Benkő Pál

to lilypond...@googlegroups.com
> Hát az out mappa nem is volt. A szülőben indítottam el és akkor csinált egy out mappát :)

persze, azt a lilypond-book csinálja. utána neked kell futtatnod a
pdflatex-et (vagy bármi mást) az out mappába generált szovegkonyv.tex
fájlra, ami hivatkozik az out mappabeli egyéb fájlokra.