Nieuw forum voor Nederlands of Nederlandstalige ligfietsers: www.ligfietsers.nl

Marco Roepers

to ligfiets
Er is een nieuw Nederlandstalig forum voor ligfietsers: http://www.ligfietsers.nl
Zelf had ik daar behoefte aan. Op een bestaand forum was er nauwelijks meer moderatie en deze ligfietslijst heeft ook beperkingen. En ik had zelf ook niet zoveel  behoefte om opnieuw deel uit te maken van het Facebook-universum.  Vandaar dat ik dit initiatief van harte toejuich en ik op een beetje succes hoop.

Groet,

Marco -uitgetreden facebooker- Roepers

Marcel Dix

to Ligfiets
Ik heb me aangemeld. Leuk initiatief!

morgoth924

to Ligfiets
Leuk! Nog een forum. Doel je met het ontbreken van moderatie op het vlaamse forum (www.Ligfietsers.be) ?
Zitten ook veel Nederlanders op en wordt naar mijn mening nog steeds gemodereerd.

WimH

to Ligfiets
Nee, daar werd niet naar verwezen.

Het forum dat niet wordt gemodereerd heet: ligfietsforum

De spam-berichten namen flink toe daar.

En toen is dat forum dus door een aantal leden (waaronder ikzelf) 'dood verklaard'.

De admin is namelijk ook al een jaar niet meer bereikbaar.

Hij opent geen persoonlijke berichten meer en reageert ook niet op het forum zelf.

WimH

to Ligfiets
Het nieuwe forum begint nu echt lekker te lopen.

Er zijn na amper twee weken 56 leden die 110 topics hebben geopend en 556 berichten hebben geschreven.

Ik zou zeggen: Kom erbij!