Nieuwe velomobiel uit Slovenie

Wim Ganseij

to ligf...@googlegroups.com
Op de duitse velomobiellijst wordt melding gemaakt van een nieuwe
velomobiel uit Slovenie de Ped-car te vinden op
http://www.ped-3.com/index.html

Je kunt de body er af halen en dan als trike verder gaan.

Gr.

Wim

WFvN

to Ligfiets
On 11 apr, 09:00, "Wim Ganseij" <ganseij.ligfi...@gmail.com> wrote:
> Op de duitse velomobiellijst wordt melding gemaakt van een nieuwe
> velomobiel uit Slovenie de Ped-car te vinden ophttp://www.ped-3.com/index.html

> Je kunt de body er af halen en dan als trike verder gaan.

Lijkt wel een kruising tussen een Leitra en een Cabbike. Wel zonde dat
ze de aandrijving niet volledig hebben weggewerkt.
Draaicirkel van maar 2,7 meter!

Wilfred -apart ding- van Norel

Theo Mol

to ligf...@googlegroups.com
Wim Ganseij schreef:
Benieuwd wat Carl Georg daarvan vindt. Als de draaicirkel echt 2,7 meter
is, heeft de bouwer ook goed naar de binnenkant van de Leitra gekeken,
want die fiets maakt bijna pirouettes.

--
Groet van Theo, wat gaat dat toch hard zonder kampeerspullen, Mol.

Theo Mol

to ligf...@googlegroups.com
ik schreef:
> [...] heeft de bouwer ook goed naar de binnenkant van de Leitra gekeken [...]
O nee, er zit een Berkut in zie ik nu. Leuk.

--
Groet van Theo.