LEL en Herfsttreffen in hetzelfde weekend

Belle

to Ligfiets
Kom er vandaag achter dat de LEL in hetzelfde weekend is gepland als het Herfsttreffen. Vraag me af wat dit doet met de opkomst bij het Herfsttreffen. Wie verzint dit? Kan een van de evenementen niet verzet worden?

Marten Tacoma

to ligf...@googlegroups.com
Herfsttreffen verzetten naar Lelystad om de opkomst bij beiden te vergroten?

Marten

On 26 Aug 2015, at 18:40, Belle <belle.p...@gmail.com> wrote:

Kom er vandaag achter dat de LEL in hetzelfde weekend is gepland als het Herfsttreffen. Vraag me af wat dit doet met de opkomst bij het Herfsttreffen. Wie verzint dit? Kan een van de evenementen niet verzet worden?

Marjolein van Dillen

to Ligfiets
Het HT is al jaren in het eerste weekend in Oktober.
Over de wedstrijden hoor ik weinig (zelfs niet in het bestuur), ook niet als er vragen zijn, dus ik heb daar niet meer info dan jij via ligfiets.net. Ik ben ook benieuwd waarom de LEL dan gepland is, en of de organisatie helder had dat het HT dan viel. Meestal is de LEL eerder, toch?

gr
Marjolein

JM

to Ligfiets
Meestal wordt de LEL wat later in de maand oktober verreden. De uitdaging dit jaar is dat de tijdwaarneming dan verhinderd is. We zijn op dit moment nog aan het kijken wat er mogelijk is met betrekking tot de LEL.

groetjes,

Jan-Marcel

WimH

to Ligfiets
LEL is verplaatst naar 01/11/15

Wim -die dit zojuist op ligfiets.net zag staan